Ik al 2 keerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:29 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Heb idd Editors al keer gezien, maar vond het wel heel leuk en wil nog wel keer zien(toch hele andere sfeer daar lijkt me) maar idd, The Kooks zijn ook gewoon leuk..
Ik weet niet of ik je gezien had.. ik dacht het..quote:Op maandag 8 mei 2006 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet dat je in de Melkweg was (zie een paar reacties hierboven). Daar heb je me ook gezien, maar dat heeft blijkbaar niet veel indruk op je gemaakt(gezien het feit dat je er pas in het LL topic achterkwam dat ik een vrouw ben
)
Die filmpjes enzo willen bij mij nooit afspelenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:57 schreef Prep2Fight het volgende:
op www.3voor12.nl straks Dirty Pretty Things.. acht uur precies, het concert dat ze gaven op London Calling
Welke is dat? Staat ie op de EP? In dat geval vind ik het niksquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:16 schreef Jaco90 het volgende:
Choo Choo is mijn favoriete nummer op t moment.
Staat op het album dat ze vroeger weggaven bij hun concerten.. Hij stond een hele tijd gratis op het internet, ik zoek hem wel even voor je..quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke is dat? Staat ie op de EP? In dat geval vind ik het niks
Bij deze dusquote:Op een willekeurige dag schreef Mardy-bum.com het volgende:
The Arctic Monkeys used to hand out free demos at gigs early stages of their career, which were soon enough ripped onto the internet which then spread like wildfire. Here the demos that we have hosted available for download.
After popular demand circulated the forums for the order of which the demos came, The Sheriff managed to find and take photos of the original demos and CD artwork he received so long ago.
Die van mij ookquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:16 schreef Jaco90 het volgende:
Choo Choo is mijn favoriete nummer op t moment.
Klinkt inderdaad leuk! Heeft zelfs wel wat weg van de Beatlesquote:
Dat is de tweede "indie"-band in een week die zijn bassist loost. Maar als ik het goed lees is het meer een tijdelijke maatregel, er staat nergens dat het voorgoed isquote:Op maandag 22 mei 2006 17:08 schreef lienelien het volgende:
dag bassist!![]()
http://www.nme.com/news/arctic-monkeys/23130
Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen maar het eerste wat ik dacht was "nou is de lelijkste uit de band"quote:Op maandag 22 mei 2006 17:30 schreef berc het volgende:
hij is toch lelijk
Idem dito, liep vorige week ook langs The Ritz en hoorde in mijn hoofd meteenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:26 schreef =HellFire= het volgende:
Nou wil het toeval dat ik van het weekend een beetje door London heb mogen zwerven en op een gegeven moment kom je van de natte goot richting het Ritz. En toen ineens kwamen de Arctic Monkeys ineens weer in me op. Na een muziekpauze van ongeveer 4 maanden heb ik ze weer op gezet.
En sorry hoor, maar wat is het nog steeds verdomde geniaal. Heerlijke riffjes, lekkere melodie, goeie zang. Super. Wat mij betreft is de hype helemaal het waard (geweest).
Sja, en zo luister ik ook Morrissey, Smiths, The Clash etc etc etc en dan is heel London muzikaal.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:58 schreef Sautor het volgende:
[..]
Idem dito, liep vorige week ook langs The Ritz en hoorde in mijn hoofd meteen
''Last night these two bouncers..''
Ik dacht eerst "deze gozer zit hier te pimpen dat hij in Londen was dit weekend" totdat ik besefte dat er enige relevantie is met betrekking tot Ritz/Arctic Monkeysquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:26 schreef =HellFire= het volgende:
Nou wil het toeval dat ik van het weekend een beetje door London heb mogen zwerven en op een gegeven moment kom je van de natte goot richting het Ritz. En toen ineens kwamen de Arctic Monkeys ineens weer in me op. Na een muziekpauze van ongeveer 4 maanden heb ik ze weer op gezet.
En sorry hoor, maar wat is het nog steeds verdomde geniaal. Heerlijke riffjes, lekkere melodie, goeie zang. Super. Wat mij betreft is de hype helemaal het waard (geweest).
Hehehe. Was wel lekker weekend hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst "deze gozer zit hier te pimpen dat hij in Londen was dit weekend" totdat ik besefte dat er enige relevantie is met betrekking tot Ritz/Arctic Monkeys![]()
![]()
Maar ik vind de muziek ook geniaal hoorWat dat betreft zit je hier wel op z'n plek hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |