dat zei me broer vandaag dus ook terwijl hjij AM KUT vindquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:23 schreef MaJo het volgende:
Gasten, dat is inderdaad 7 mei dit jaarIk was erbij
Gisteren de aapjes weer gezien op Lowlands en dat was de beste show die ik tot nu toe van ze gezien heb. Strakke nummers, lekker vol erin, sneller dan ooit, geweldigIk ben helemaal uit mijn dak gegaan
Nah, het schijnt altijd zo te zijn. Ik vond er weinig aan. Alex stond er ook een beetje bij van 'ja, als het moet....'quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:51 schreef Spec87 het volgende:
Ik vond ze niet echt overtuigen op Lowlands. Oké, ze speelde goed, maar er was verder totaal geen contact met het publiek what so ever. Hoe hard iedereen zich ook uitsloofde, het deed ze (bijna) niks. Achja, einde van de tour waarschijnlijk.
Weet je zeker dat het zo heet? Nog nooit van gehoord namelijk. Dacht dat Fake Tales of San Francisco hun nieuwste singel was?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Hun nieuwe single 'Leave before the lights come on' klinkt weer behoorlijk lekker hoor.
Of Madry Bum en A certain romancequote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:12 schreef Supersheep het volgende:
In ieder geval het minste nummer van ze dat op single uitkomt tot nu toe vind ik. Hoop dat Fake Tales Of San Francisco en Dancing Shoes nog uitkomen op single. Eigenlijk ook nog Riot Van maar dat zie ik helaas niet snel gebeuren.
Zomer vorig jaar al zelfs (wat toen ook mijn eerste kennismaking was met de band). Al was het toen nog in bescheiden oplage, nog voordat ze definitief doorbraken met I bet you look good on the dance floor. Een re-release van Fake Tales of San Francisco zou me overigens niks verbazen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:48 schreef ScottTracy het volgende:
Fake Tales of San Francisco is allang op single uitgebracht.
Eindelijk.quote:Single van de Week: Artic Monkeys - Leave Before the Lights Come On (Domino/Munich, release 2/10)
Welke dan?quote:Op zondag 5 november 2006 21:39 schreef Proper_fucked het volgende:
Ze hebben net nieuwe single...
Dat bericht is een jaar oudquote:
Ik heb niet eens naar de datum gekeken, het feit dat When the sun goes down de opvolger van I bet you look good on the dancefloor zou zijn zei voor mij voldoendequote:Op zondag 5 november 2006 22:43 schreef lienelien het volgende:
ajah, nu zie ik de plaatsingsdatum pas![]()
Kan gebeurenquote:Op zondag 5 november 2006 22:57 schreef lienelien het volgende:
hmm, ja, ach, het was gewoon de eerste hit in google en ik had het maar ff heel snel doorgekeken
ik ga maar niet meer zoekenquote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan gebeurenBen nu wel benieuwd naar hun nieuwe single, ga even op zoek
Ik heb even gekeken op de site van de Arctic Monkeys zelf (leek me wel zo logischquote:
Ik heb dit nummer nooit boeiend gevondenquote:Op maandag 6 november 2006 08:24 schreef Breuls het volgende:
Sterker nog, de single kwam in augustus uit, maar werd in juni/juli al door radiostations gedraaid. Oh en in tegenstelling tot mijn post hierboven ben ik 'm nog niet zat.
Ik heb liever dat ze wat meer tijd erin stoppen zodat het nummers van kwaliteit zijn dan deze tussendoortjes. De nummers op de EP zijn werkelijk verschrikkelijk. De jongens mogen sowieso best wat rust nemen, in 1 jaar tijd hebben ze een album, een EP en nog een single uitgebracht. Geweldig natuurlijk als het goede nummers zijn maar dat is (op het album na, want die is topquote:Op maandag 6 november 2006 14:41 schreef Breuls het volgende:
Die single is natuurlijk gewoon een tussendoortje. Baby I'm yours en Put your dukes op John zijn ook geen toppers natuurlijk, maar wel geinig.
Leave before the lights come on was over van de opnamen voor het eerste album en komt niet op het tweede, heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 6 november 2006 14:45 schreef JeroenV het volgende:
Ik neem aan dat de single op het nieuwe album komt als die niet op de oude stond. Dan is het dus geen tussendoortje lijkt mij
Het kan inderdaad sneller (kijk naar the Beatles bijv.) maar binnen 1 jaar 2 cd's, een EP + een single is wel veel hoorquote:Op maandag 6 november 2006 15:14 schreef JeroenV het volgende:
Een jaar tussen een oud en nieuw album is toch niet zo weinig? Gebeurt volgens mij met regelmaat.
Ik heb ook het liefst elk jaar een nieuwe cd, maar dat is nog best lastig als je dat jaar tourt en dan ook nog eens een cd moet opnemen. Vandaar dat het vaak wat langer duurt. Het zou natuurlijk geweldig zijn als elke band op het tempo van de Beatles zou werken (13 platen in 7 jaar tijdquote:Op maandag 6 november 2006 15:36 schreef JeroenV het volgende:
Twee jaar vind ik altijd redelijk lang, ik zie altijd liever een jaar later een nieuwe cd. De oude cd's ben ik dan wel op uitgekeken en is het tijd voor nieuw materiaal. Zo zit ik nu dus ook te wachten op de nieuwe FF, BP en KC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |