Gut ja, ik krijg het spontaan warm! Wat jij, MaJo?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:03 schreef desintbestaat het volgende:
Hier nog een fototje van gisterenavond
jaquote:
Zeker weten dat daar iets anders leuks tegenover zal staan jaquote:Alexander K. is ook echt echt sexy jaAls er trouwens een leuke band tegenover AM geprogrammeerd staat op Lowlands ga ik niet weer naar AM, zie dan liever een band die ik nog niet live gezien heb (krijg spontaan de neiging om een hele lange lijst te plaatsen
)
Beetje anti-climax he? In de Melkweg was het nog erger, meteen na de laatste noten liepen ze weg en kwamen niet terug. Nu zwaaide ze nog even, gooide wat plectrums in de zaal enzo. Vond het trouwens schattig hoe Alex flesjes water in het publiek gooidequote:
Ja het is een leuke foto of ja ik ben gek?quote:
Sorryquote:Zeker weten dat daar iets anders leuks tegenover zal staan ja![]()
Tja, mn vriendin zegt ook dat ie wel wat heeft. Maar ik zie het niet zoquote:
Laten we het er maar op houden dat het een onoverbrugbaar meningsverschil isquote:Op maandag 8 mei 2006 14:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja het is een leuke foto of ja ik ben gek?Ik ga voor de eerste optie (het is serieus een leuke foto
Heb foto's gezien waar hij een stuk minder florisant op staat
)
[..]
Sorry![]()
Vertel, vertel!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:26 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Tja, mn vriendin zegt ook dat ie wel wat heeft. Maar ik zie het niet zo![]()
Ik vond die security gast wel lomp trouwens, volgens hoorde hij bij de AM en was hij neit van de Paradiso. Hadden jullie meegekregen hoe hij die crowdsurfer terug gooide?
Arctic Monkeys moet je wel echt gezien hebben ja, kun je dat later aan je kleinkinderen vertellenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat het een onoverbrugbaar meningsverschil is![]()
Ik word nu al een klein beetje treurig van het vooruitzicht van alle leuke bandjes die tegenover elkaar staanMaar omdat de monkeys toch wel een kleine legende zijn, maakt het mijn keuze misschien iets makkelijker
![]()
Ja die gasten hoorden volgens mij inderdaad bij AM. Vier in totaal!!! Zag het inderdaad hoe die crowdsurfer terug geduwd werd hahaquote:Op maandag 8 mei 2006 14:26 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Tja, mn vriendin zegt ook dat ie wel wat heeft. Maar ik zie het niet zo![]()
Ik vond die security gast wel lomp trouwens, volgens hoorde hij bij de AM en was hij neit van de Paradiso. Hadden jullie meegekregen hoe hij die crowdsurfer terug gooide?
Kleinkinderen? ik wil dat woord niet horenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arctic Monkeys moet je wel echt gezien hebben ja, kun je dat later aan je kleinkinderen vertellenDe grote bands worden meestal niet tegenover elkaar geprogrammeerd, het zijn meer de leuke nieuwe bandjes. Krijg er echt zin in weer
Als ik moet kiezen tussen AM en FF ga ik denk ik toch voor FF. Ook al heb ik die ook 2 keer gezien. Maar ze geven een betere show en dat vind ik erg belangrijk! Hoewel de monkeys dus wel vooruitgang boeken qua stage presencequote:Op maandag 8 mei 2006 14:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Kleinkinderen? ik wil dat woord niet horen![]()
ik zeg: Franz Ferdinand en Athlete![]()
Iets leuks, voor velen 'nieuws' staat wel vaak tegenover een populaire/grote/bekende band, en soms pakt dat een beetje jammerlijk uit...
Ja die kwam dus erg onverwacht. Volgens mij heb ik nog een afdruk van haar zool op m'n voorhoofdquote:Op maandag 8 mei 2006 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
En wat dacht je van het meisje dat op het podium klom en door (dezelfde) beveiligingsman in het publiek werd gegooid
![]()
![]()
Iets leuks, voor velen 'nieuws' staat wel vaak tegenover een populaire/grote/bekende band, en soms pakt dat een beetje jammerlijk uit...quote:
Ik heb erg gelachen om dat meisjequote:Op maandag 8 mei 2006 14:36 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Ja die kwam dus erg onverwacht. Volgens mij heb ik nog een afdruk van haar zool op m'n voorhoofdDie andere security gasten zeiden steeds tegen die 'beer' dat ie ze beter mee naar achter kon nemen en dan wegsturen. Maar hij bleef maar terugduwen
.
Het petje van de drummer was trouwens ook wel grappig.. I Love Amsterdam ofzo![]()
Kijk, wij begrijpen elkaarquote:Op maandag 8 mei 2006 15:04 schreef SlaggY het volgende:
Ik vond in het begin ook dat het er erg veel op leek. Het klonk niet slecht, maar het miste inderdaad iets. Ik had soms ook het idee dat ze deuntjes van de AM aan 't het spelen waren waar ze twee noten hadden veranderd ofzo
Toen de Monkeys opkwamen merkte je ook echt een verschil. AM kickte er meteen goed in, was ook te zien aan 't publiek. Natuurlijk omdat iedereen voor hun kwam, maar ze klinken ook gewoon veel pakkender (is dat een woord?
)
Milburn was het gewoon net niet.![]()
Geslacht: Vrouwquote:Op maandag 8 mei 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
Is MaJo een vrouw?
Enige opmerkelijke constatering in dit topic dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |