quote:Op zondag 17 december 2006 18:17 schreef nipeng het volgende:
[..]
Topic TT is aangepast en het topic is weer open.
Niet? Zoals?quote:Op zondag 17 december 2006 21:31 schreef MaJo het volgende:
Arctic Monkeys zijn coolBen benieuwd naar de nieuwe cd. Al het nieuwe materiaal van na hun eerste album vind ik helemaal niets
Allesquote:
Dan ben ik het niet helemaal met je eensquote:Op maandag 18 december 2006 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
AllesDe nummers op de EP (uiteraard the view from the afternoon uitgezonderd), leave before the lights come on (zo heet ie toch?) en hadden ze niet nog een single uitgebracht? Echt bizar, vrijwel elk nummer op Whatever people say I am... is briljant en al die nummers erna zeer matig...
quote:Op maandag 18 december 2006 13:09 schreef MaJo het volgende:
Dan zijn we het voor het eerst niet met elkaar eensIk vind alleen dat snellere stukje in Leave before the lights come on ("oh yeah, oh yeah") wel lekker, de rest niet. En Who the fuck are Arctic Monkeys en Cigarette Smoker Fiona vind ik werkelijk niet om aan te horen zo slecht...
Kan ik nou echt niet tellen dan...quote:Op zondag 17 december 2006 21:45 schreef Goover het volgende:
(na mij nog 11 posts en dan mogen we het andere topic 'ontmaagden')
Blijkbaar niet neequote:Op maandag 18 december 2006 14:01 schreef Goover het volgende:
[..]
Kan ik nou echt niet tellen dan...![]()
Waren er 21 nl.
Ik weet hetquote:Op maandag 18 december 2006 14:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar niet neeNu nog 14 te gaan
Nee, dat nummer pakt mij dus echt niet...Kan komen omdat de clip zo irritant is, omdat ik AM zat begin te worden, of omdat de nummers op het album gewoon geniaal waren..Maar dat is echt niet het beste nummer van Arctic Monkeys..Dat is nog steeds I Bet You Look Good On The Dancefloorquote:Op maandag 18 december 2006 13:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik vind Leave Before The Lights Come On misschien wel het beste AM-nummer..
Kijk wij begrijpen elkaarquote:Op maandag 18 december 2006 15:04 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee, dat nummer pakt mij dus echt niet...Kan komen omdat de clip zo irritant is, omdat ik AM zat begin te worden, of omdat de nummers op het album gewoon geniaal waren..Maar dat is echt niet het beste nummer van Arctic Monkeys..Dat is nog steeds I Bet You Look Good On The Dancefloor![]()
rol-bevestigendquote:Op maandag 18 december 2006 13:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik vind Leave Before The Lights Come On misschien wel het beste AM-nummer..
quote:Op maandag 18 december 2006 15:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
het altijd goed vinden van nummers die eigenlijk gewoon stom zijn![]()
niet ineens. ik vind 't gewoon geen leuk nummerquote:Op maandag 18 december 2006 15:27 schreef mindgames het volgende:
Waarom is 'Leave Before...' dan wél ineens 'stom', terwijl het nummer zo op het album had kunnen staan?
quote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
![]()
Een paar pagina's terug zeg je zelf ook dat je die erg leuk vindt.
Vind van het album Mardy Bum het leukst, album dat ik trouwens helemaal niet zo geniaal vind. Ook 'wel leuk'.
Okquote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef lienelien het volgende:
niet ineens. ik vind 't gewoon geen leuk nummer
Zoals wel meer nummers op het album.
Inderdaad,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |