Vanmorgen bij het boodschappen doen met moeder de vrouw vriendin hadden we weer eens het geluk dat we in een veel te drukke supermarkt aanbeland waren. En als ik iets haart is het wel een veel te drukke supermarkt.
Maar goed, na een half uur door die toko gezeult te hebben met de aardbeienjam, melk met een smaakje en diepvriesgroenten konden we eindelijk de toko verlaten. Nadat we uiteraard hadden aangesloten in een veel te drukke rij, waardoor er weer 10 minuten van mijn leven door de plee gespoeld werden.
Voor ons stond een ouder vrouwtje met zover ik het kon zien 2 blikjes Whiskas. Toen ze bijna aan de beurt was, draaide ze zich om, ze was nog iets vergeten.
Dus wij fijn onze spullen op de band leggen, nietsvermoedend, totdat we net aan de beurt waren. Komt die rimpelkut ons voorbij, dat ZIJ toch wel echt eerst was en niet wij. Dit deed ze op een dusdanige wijze dat ze zowel een man die achter ons stond en mijn vriendin een por gaf.
Die vuile grafhoer meenden even dat ze zich alles kon permitteren. Om geen schennis te schoppen hebben we haar maar voorgelaten. Gelukkig speelde het toeval nog mee. Toen we alles ingeladen hadden zagen we haar staan aan de zijkant van de weg om over te steken. Ze had makkelijk over gekunt, maar ik gaf nog een extra streep gas zodat ze zich de pleuris schrok
Was ze er maar in gebleven
Alle bejaarden naar de Flevopolder !