2, 3, 7, 13, 14, 17, 18, 24, 25, 26 zijn plaatjes van de 3737, de laatste Nederlandse rijdende stoomlocomotiefquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:29 schreef charon het volgende:
Is dat de 3737?
nah dat valt wel meequote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:33 schreef charon het volgende:
Pluimpje voor mezelf :p
Zag het aan foto 2 met name.
dankquote:Op zondag 19 maart 2006 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeie platenVaak handig gespeeld met de DOF. En het is niet altijd even makkelijk om met detailopnames van onderdeeltjes een stukje sfeer op te roepen. Dat gaat bij foto's als 25 en 26 veel beter dan bij foto's als 23 en in het bijzonder 18. Dat gaskraantje had wel ff opgepoetst mogen worden van tevoren
Lees je de OP ook wel eens, of kijk je alleen plaatjes?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:17 schreef fr.oosje het volgende:
ik vind het helemaal niets, veels te hard ingeflitst!!
Oja en het zijn er wel veeeeeeeeeeeeeel maak eens een keuze en beperk je tot 5 tot 10 vande beste
quote:ik weet dat het er veel zijnmaar ik kon uit deze geen onderscheid meer maken, sorry
Oh als iemand zegt het zijn veel plaatjes, mag ik niet zeggen maak eens een keuze. (is een hele goede tip hoor)quote:Op zondag 19 maart 2006 21:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Lees je de OP ook wel eens, of kijk je alleen plaatjes?
[..]
als dat het enige is waar je over kunt beginnen. waarom reageer je dan überhaupt?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:02 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Oh als iemand zegt het zijn veel plaatjes, mag ik niet zeggen maak eens een keuze. (is een hele goede tip hoor)
Met de tip is niks mis, maar ze gaf al aan een schifting te hebben gemaakt, en dat ze uit deze verder niet kiezen kon. Ze was zichzelf (al getuige haarquote:Op maandag 20 maart 2006 10:02 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Oh als iemand zegt het zijn veel plaatjes, mag ik niet zeggen maak eens een keuze. (is een hele goede tip hoor)
Uh die tip had ik al gegeven, lees even hier bovenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
als dat het enige is waar je over kunt beginnen. waarom reageer je dan überhaupt?
en als je tips wil geven, doe het dan over de foto's, dan heb ik er tenminste nog wat aan en niet de hoeveelheid.
Het gaat niet om het aantal, maar meer om het feit dat wanneer je 150 foto's moet terug brengen tot zeg 5 besten, je erg goed leert kijken naar je eiegen werk. Wat is wel goed en wat niet. Dit helpt je dan weer bij volgende shoots.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Met de tip is niks mis, maar ze gaf al aan een schifting te hebben gemaakt, en dat ze uit deze verder niet kiezen kon. Ze was zichzelf (al getuige haars) bewust van de hoeveelheid. Je post kwam dus "een beetje mosterd na de maaltijd" over.
Dat gebeurd ook heel vaak. Maar ondertussen hebben 'die mensen' dan wel de tips gelezen en gaan ze er, bewust of onbewust, toch mee aan de slag. Verandering is een proces, en geen gebeurtenis en het heeft nu eenmaal een beetje tijd nodig. Op het moment dat jij jouw (ongezouten) kritiek en tips geeft moet je misschien ook niet verwachten dat mensen daar meteen wat mee doen. Dat betekend niet dat het geen zin heeft gehad om die kritiek te geven.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:16 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Wat mij altijd op valt is dat mensen die tips krijgen daar nooit wat mee doen, maar gelijk in de verdediging schieten. Maar goed doe er mee wat je wilt.
Wil ik me graag bij aansluiten. Bovendien, selecteren is imho een essentiële kwaliteit voor fotografen, nee zelfs voor iedere vorm van ambacht en/of uitvoerende kunst. Je maakt meer indruk met 5 klasse-foto's dan met 26 goede (zelfs als er onder die 26 goede 5 klasse-foto's zitten).quote:Op maandag 20 maart 2006 10:16 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal, maar meer om het feit dat wanneer je 150 foto's moet terug brengen tot zeg 5 besten, je erg goed leert kijken naar je eiegen werk. Wat is wel goed en wat niet. Dit helpt je dan weer bij volgende shoots.
Ook daar wil ik me graag bij aansluiten.quote:Oh ja als het zoveel foto's zijn nodigt dat ook niet echt uit om er wat specifieks over te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |