Niet interessant genoeg.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:05 schreef MaRySe het volgende:
Wel lurken en niet feliciteren die andere 20!
Bij deze.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:12 schreef MaRySe het volgende:
Als jullie Kleine_Jelle niet gaan feliciteren word ik boos!
Aan die foto te zien welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:15 schreef tonks het volgende:
Waar feliciteren we hem mee? is hij uit de kast gekomen?
En dommer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:20 schreef guitarist.nl het volgende:
die van mij was orgineler![]()
![]()
![]()
![]()
[GRATIS] Stukje taart voor iedereen!
Het knaapje is 17 vandaag !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:15 schreef tonks het volgende:
Waar feliciteren we hem mee? is hij uit de kast gekomen?
Hoe lame ben je om je eigen verjaardagstopic te makenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:20 schreef guitarist.nl het volgende:
die van mij was orgineler![]()
![]()
![]()
![]()
[GRATIS] Stukje taart voor iedereen!
Blijkbaar niet lame genoeg, want iedereen reageert dáár wel leuk en lief en aardig.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hoe lame ben je om je eigen verjaardagstopic te maken![]()
Hij gaf gratis taart wegquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hoe lame ben je om je eigen verjaardagstopic te maken![]()
Ja vind je het gek als er gratis bovenstaatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:23 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Blijkbaar niet lame genoeg, want iedereen reageert dáár wel leuk en lief en aardig.
Dus als er gratis staat reageer je meteen, ongeacht wat? over lame gesprokenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja vind je het gek als er gratis bovenstaat
Via het fotoboekquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:30 schreef tonks het volgende:
Misschien kan ik vrinden met kleine_jelle worden en dan bij hem gaan computeren en dan de slipjes van maryse stelen en verkopen op fok!!![]()
'Strak' planquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:30 schreef tonks het volgende:
Misschien kan ik vrinden met kleine_jelle worden en dan bij hem gaan computeren en dan de slipjes van maryse stelen en verkopen op fok!!![]()
Mag ik je erop wijzen dat mijn lichamelijke kracht jou kracht zeer waarschijnlijk overtreft? kthxquote:Op maandag 20 maart 2006 20:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kleine rat, rot op met je kick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |