ik weet et,mischien doe ik het wel xpres om verwarring te zaaienquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:02 schreef DeHovenier het volgende:
Post je tactieken maar niet hier, de vijand leest mee![]()
xpresquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:11 schreef foetre het volgende:
[..]
ik weet et,mischien doe ik het wel xpres om verwarring te zaaien![]()
ligt eraan, waar je de hoogste ratings wil halen natuurlijk. Als je def ratings wat laag zijn dan haal je en verdedigende ik heb dit ook en haal nu altijd matig laag.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:31 schreef maniack28 het volgende:
Ik lees net dit:
[quote]
als je van een neutrale naar een aanvallende coach gaat dan gaat je aanval ongeveer 10% omhoog en je verdediging met 10% omlaag
als je van een neutrale coach naar een verdedigende coach gaat dan gaan je verdediging met 15% omhoog en je aanval met 5% omlaag.[/qoute]
m.a.w. het is dus ratingsgewijs gezien beter om een verdedigende coach te hebben? Klopt dat? Want op zich ga ik mijn future coach dan gewoon verdedigend coach maken
Nee, want kijk.. neutraal gezien heb je alles netjes verdeeld. Neem je aanvallend, gaat er 10% aanval bij en 10% verdediging af. Echter, neem je verdedigend dan gaat er 15% verdedigend bij en 5% aanvallend af. M.a.w. het is altijd beter om verdedigend te nemen, omdat je een grotere bonus krijgt (en een kleiner verlies).quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
ligt eraan, waar je de hoogste ratings wil halen natuurlijk. Als je def ratings wat laag zijn dan haal je en verdedigende ik heb dit ook en haal nu altijd matig laag.![]()
ja maar ik had het er eigenlijk over, als je de 15% verdediging kan missen dan pak je natuurlijk een aanvallende. Procentueel is het natuurlijk veel slimmer om en verdedigende te pakken dan ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, want kijk.. neutraal gezien heb je alles netjes verdeeld. Neem je aanvallend, gaat er 10% aanval bij en 10% verdediging af. Echter, neem je verdedigend dan gaat er 15% verdedigend bij en 5% aanvallend af. M.a.w. het is altijd beter om verdedigend te nemen, omdat je een grotere bonus krijgt (en een kleiner verlies).
Als het ook werkelijk zo is natuurlijk... maar ik voel daar wel wat voor.. 25% meer verdedigen dan nu en slechts 15% minder aanval, dat klinkt aantrekkelijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
ja maar ik had het er eigenlijk over, als je de 15% verdediging kan missen dan pak je natuurlijk een aanvallende. Procentueel is het natuurlijk veel slimmer om en verdedigende te pakken dan ja.
Ik weet ook niet of dit waar is, maar aannemelijker zou zijn dat je er alleen bij krijgt en niets erafquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als het ook werkelijk zo is natuurlijk... maar ik voel daar wel wat voor.. 25% meer verdedigen dan nu en slechts 15% minder aanval, dat klinkt aantrekkelijk
je hebt op mn speler gebodenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:18 schreef Tomhoog het volgende:
20-03-2006 Verkocht Nicky Gezelle aan El kanone 11 000 ¤ --250
20-03-2006 Verkocht Tamas van Thijn aan RSC Vosselare 34 000 ¤ --310
20-03-2006 Verkocht Barry-Ad van Lente aan F.C.Win 92 000 ¤ --440
stom stom maarja die speler van 90.000 was het niet waard maar alsnog zonde dat hij nu weg is
wat een rare acties heb ik..
Ik heb wel winst gemaakt op alle transferswat opzich best wel meer kon zijn..
Ik merk er niets van in mijn aanval dat die slechter zijn geworden, ik heb het wel gecompenseerd mischien een uitstekend en een goed nu tegenover 2x goed. Mijn verdedigings ratings zijn wel weer omhoog gegaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:05 schreef Lennox het volgende:
Mijn aanval is duidelijk slechter geworden. Mijn middenveld + verdedigingsrating zijn omhoog gegaan.
kleine verspreking, ik bedoelde uiteraard kleinerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Klopt, Verbal_Kint zit er naast. Hoe hoger je komt, hoe kleiner de toevoegingen van een extra mainstat. Dus ook: hoe lager je zit hoe groter de toevoeging!
om in qyn termen te blijven: waailapquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
kleine verspreking, ik bedoelde uiteraard kleiner
Komt omdat je onderaan kan kiezen hoeveel counterevents je benut. Als dat op 5 staat, scoor je altijd 5 goals en zal HTratings dus meestal aangeven dat je wintquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:25 schreef twi het volgende:
Is counter als tactiek nou zoveel sterker of is de calculate optie van HT Ratings gewoon niet te vertrouwen? Wanneer ik m'n tactiek in die calculator naar counter zet, is het gelijk een heel stuk zekerder dat ik win (en met grote cijfers) van een bepaalde tegenstander...
Dat bedoel ik nou, met maar 1 centrale middenvelder opstellen..quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:09 schreef Lennox het volgende:
+ dat het seizoen ten einde loopt(en hij weer een jaartje ouder wordt). Wie weet pulled er een aan het begin van het nieuwe seizoen een enorm goede spits. Blijft ook een groot risico (zag het bij mn broertje met zn winger. In loop van het seizoen komen er toch altijd 1 a 2 kanshebbers bij. Hoewel dat Slovenie was)
Net 4-1 op mn klote in Wales. Rampzalig middenveld ....:x . Ik wil wel counteren, maar dat is net teveel van het goede
Zou handig zijn als je je teamid of clubnaam zou geven..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:18 schreef ASSpirine het volgende:
Komrad, morgen zullen er waarschijnlijk een paar wingers van mij tegen lage prijzen verkocht worden
Als je wilt kan je je slag slaan, tis iig niet de eerste keer dat mijn spelers direct met winst worden doorverkocht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |