Sparta met wat? Mayonaise ofzo?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:55 schreef Nexxennium het volgende:
Dwazen. Het is juist de bedoeling dat je zelf ook loopt op een roltrap, niet dat je als een zak zout blijft staan. Het is een hulpmiddel, net als een sparta-met.
Vraag maar aan je moeder.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:57 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Sparta met wat? Mayonaise ofzo?
Wie zegt dat? Staat dat in de gebruikershandleiding rolttrapverkeer of in de bijsluiter van de uitvinder? Of in het huishoudelijk regelement van het warenhuis of andere lokatie waar je gebruik maakt van de roltrap?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:55 schreef Nexxennium het volgende:
Dwazen. Het is juist de bedoeling dat je zelf ook loopt op een roltrap, niet dat je als een zak zout blijft staan. Het is een hulpmiddel, net als een sparta-met.
Deed iedereen dat maar, dan had ik aardig wat keren de trein/metro net wel gehaaldquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:57 schreef B_BOY het volgende:
rechts op de roltrap is voor staan
links op de trap voor de doorlopers.
Daar was nog een heel topic over. Alleen in Nederland staan mensen stil op een roltrapquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:00 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Staat dat in de gebruikershandleiding rolttrapverkeer of in de bijsluiter van de uitvinder? Of in het huishoudelijk regelement van het warenhuis of andere lokatie waar je gebruik maakt van de roltrap?
Ben benieuwd wat er dan voor een lift geldt?
als het een hulpmiddel was hadden ze de treden net zo hoog gemaakt als een gewone trapquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:55 schreef Nexxennium het volgende:
Daar verbaas ik me altijd over hier in NL, in londen bv is het heel gebruikelijk dat er ruimte over is voor mensen die willen doorlopen, alleen hier in NL moeten ze met hun dikke reet de hele roltrap innemen. pfffffffffquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:02 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Deed iedereen dat maar, dan had ik aardig wat keren de trein/metro net wel gehaald![]()
Inderdaad of zo.. In Praag blijven de mensen ook staan. Degenen die snel moeten nemen daar de trap in het midden!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:08 schreef Koewam het volgende:
[..]
Daar was nog een heel topic over. Alleen in Nederland staan mensen stil op een roltrapOf zo.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:10 schreef dolle_hond het volgende:
luie flikker
Idd, laat ze eens een voorbeeld nemen aan Parijs...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:02 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Deed iedereen dat maar, dan had ik aardig wat keren de trein/metro net wel gehaald![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:16 schreef Bupatih het volgende:
rofltrap!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |