Is niet te vinden heb namelijk in deel 5 of zo al een keer gevraagd of iemand toevallig die handleiding had, want op de Ibanez website stond ie toen ook al niet meer.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:06 schreef Desensitized het volgende:
Kan je daar niet even op Googlen??
Stemapparaten zijn toch niet zo moeilijk te bedienen?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:53 schreef Shedfire het volgende:
Ik heb een Ibanez CU20, met een heleboel knopjes. Maar waar ze allemaal voor zijn...?
Ik ben er namelijk de handleiding van kwijt.
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:47 schreef Shedfire het volgende:
Is het mogelijk om een gitaar een halve stap naar beneden te stemmen met behulp van een electronisch stemapparaat?
Bijna alle Weezer nummers zijn namelijk Eb. (Tenminste zo staat het op de tabs).
Zo ja: hoe dan?
Opgelost toch?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Als je in Eb wil moet fret 6 (wat normaal dus 5 is) op de E snaar gelijk zijn aan open A. Makkie dus. Maar het kan ook met een tuner, ja. Als je een cheapo hebt die alleen EADGBe doet, leg je je vinger op fret 1 en draai je omlaag tot je tuner een E aangeeft.
Ok thnxquote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef Shedfire het volgende:
Ja, maar het was weer een verkapte manier om wat informatie over mijn stemapparaat te ontdekken.
Trouwens controleer je email (over 2 minuten van nu, Even).
Break a leg (or should I say finger ?!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:03 schreef UnrealMarc het volgende:
Hey everybody! Mijn gitaar-carriere:
Vanaf mijn 7e tot aan mijn 14e akoustisch gitaar gespeeld, en daarna 2 jaar elektrisch. 2 jaar gestopt wegens tijdtekort, maar nu weer begonnen! Wish me luck in getting my guitarplay back![]()
Ik dacht dat jij tuba speelde?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:09 schreef timmio77 het volgende:
Ik speel ook gitaar en mijn grote voorbeeld is Carlos Santana beste gitarist
+1 subtielquote:Op maandag 20 maart 2006 22:54 schreef Hammet het volgende:
Technisch stelt hij niet zo heel veel voor, en z'n solo's gaan door gebrek aan echte variatie redelijk snel vervelen.
Ik dacht, ik zeg het even
mooi gesproken.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:54 schreef Hammet het volgende:
Technisch stelt hij niet zo heel veel voor, en z'n solo's gaan door gebrek aan echte variatie redelijk snel vervelen.
Ik dacht, ik zeg het even
Ook mooi gesproken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ach ja, en toch zijn zijn nummers beter te verteren dan Vai crap. Leuke thema's en voor de rest een lekker vocaal geluid, vind ik. (NB, Met crap bedoel ik trouwens niet iets slechts)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |