Klinkt lekker hoor, ik verwachte eigelijk op het einde een explosie van power chordsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:43 schreef Hammet het volgende:
TVP
en waarom wil er niemand reageren op mijn stukje muziek
Nope hij is nog niet af. Maar ik denk ook dat jij de verkeerde versie hebt beluisterd, aangezien je een oude post quotequote:Op zondag 19 maart 2006 22:37 schreef Even het volgende:
[..]
Klinkt lekker hoor, ik verwachte eigelijk op het einde een explosie van power chords![]()
Of issie nog niet af?
Dat is dus de nieuwe. Maar ook die is dus nog lang niet afquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:51 schreef Hammet het volgende:
Thanks. De bass is inderdaad het beste. Ik heb het zelf inmiddels al een eind aangepast, onder andere de riff direct na het intro, omdat die andere wel erg cheesy was. De overgang tussen maat 23 en 24 was wat te abrupt dus daar heb ik nu iets anders voor verzonnen. De riff die daar oorspronkelijk zat, wil ik er nog wel in maar heb ik nu nog niet echt betrokken in het stuk. Daarom staat 'ie daar zo los aan het einde.
GP5
GP4
MIDI voor de paupers zonder Guitar Pro
Tsja, de intro kan je wat langdradig vinden. Bedenk wel dat dit is opgezet als een compisitie van ca. 10 minuten ofzo. Geen liedje van 3,5 minuut dus.
kan wel, maar ik zit nu nog in de componeerfase. Dan is het makkelijker om het in Guitar Pro in te voeren.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:07 schreef Jorikjet het volgende:
klinkt wel cool, maar jammer dat het midi is... kun je het niet inspelen ofzo?
Is niet te vinden heb namelijk in deel 5 of zo al een keer gevraagd of iemand toevallig die handleiding had, want op de Ibanez website stond ie toen ook al niet meer.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:06 schreef Desensitized het volgende:
Kan je daar niet even op Googlen??
Stemapparaten zijn toch niet zo moeilijk te bedienen?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:53 schreef Shedfire het volgende:
Ik heb een Ibanez CU20, met een heleboel knopjes. Maar waar ze allemaal voor zijn...?
Ik ben er namelijk de handleiding van kwijt.
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:47 schreef Shedfire het volgende:
Is het mogelijk om een gitaar een halve stap naar beneden te stemmen met behulp van een electronisch stemapparaat?
Bijna alle Weezer nummers zijn namelijk Eb. (Tenminste zo staat het op de tabs).
Zo ja: hoe dan?
Opgelost toch?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Als je in Eb wil moet fret 6 (wat normaal dus 5 is) op de E snaar gelijk zijn aan open A. Makkie dus. Maar het kan ook met een tuner, ja. Als je een cheapo hebt die alleen EADGBe doet, leg je je vinger op fret 1 en draai je omlaag tot je tuner een E aangeeft.
Ok thnxquote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef Shedfire het volgende:
Ja, maar het was weer een verkapte manier om wat informatie over mijn stemapparaat te ontdekken.
Trouwens controleer je email (over 2 minuten van nu, Even).
Break a leg (or should I say finger ?!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:03 schreef UnrealMarc het volgende:
Hey everybody! Mijn gitaar-carriere:
Vanaf mijn 7e tot aan mijn 14e akoustisch gitaar gespeeld, en daarna 2 jaar elektrisch. 2 jaar gestopt wegens tijdtekort, maar nu weer begonnen! Wish me luck in getting my guitarplay back![]()
Ik dacht dat jij tuba speelde?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:09 schreef timmio77 het volgende:
Ik speel ook gitaar en mijn grote voorbeeld is Carlos Santana beste gitarist
+1 subtielquote:Op maandag 20 maart 2006 22:54 schreef Hammet het volgende:
Technisch stelt hij niet zo heel veel voor, en z'n solo's gaan door gebrek aan echte variatie redelijk snel vervelen.
Ik dacht, ik zeg het even
mooi gesproken.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:54 schreef Hammet het volgende:
Technisch stelt hij niet zo heel veel voor, en z'n solo's gaan door gebrek aan echte variatie redelijk snel vervelen.
Ik dacht, ik zeg het even
Ook mooi gesproken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ach ja, en toch zijn zijn nummers beter te verteren dan Vai crap. Leuke thema's en voor de rest een lekker vocaal geluid, vind ik. (NB, Met crap bedoel ik trouwens niet iets slechts)
quote:
Ik begin weer even akoustisch , maar ga binnenkort waarschijnlijk een Strat kopen!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:06 schreef Fixxxer het volgende:
Begin je weer electrisch of acc.?
In ieder geval heb je wel een lekkere basis
Cool, hoeveel kost zoiets nou ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:52 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Jeah. Verschil in geluid en bespeelbaarheid (afwerking van het isntrument etc.). Maar geluid zit natuurlijk ook deels in de vingers en de versterker.
Als je het geld niet hebt voor bijvoorbeeld een mexicaanse fender kan je ook een London City (Spitfire Mk II) strat halen. De mijne speelt nog lekkerder dan een mexicaanse die ik een keer geprobeerd heb, dankzij de snelle hals. Goed hout, en je kan eventueel zelf later de tuners en elementen nog vervangen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb ooit op marktplaats een gitaar van 70 euro gehaald van ~ 40 jaar, een nep Les Paul 'voor aan de muur' en die heeft een prachtig geluid.
Ja bizar gewoon. Het is een zwarte, wit randje eromheen. Supermooi vind ik hem. Onbekend merk (Columbus) en toen ik er op speelde stond ik helemaal verbaasd van wat hij kon. De gain levels die hij aankan zonder gek te doen is bizar gewoon. En heel mooie heldere tonenquote:
Custom kopie? Zaten vooral bij de Japanner toentertijd wel wat pareltjes tussen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:28 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ja bizar gewoon. Het is een zwarte, wit randje eromheen. Supermooi vind ik hem. Onbekend merk (Columbus) en toen ik er op speelde stond ik helemaal verbaasd van wat hij kon. De gain levels die hij aankan zonder gek te doen is bizar gewoon. En heel mooie heldere tonen.
Kijk hier maar eventjesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Custom kopie? Zaten vooral bij de Japanner toentertijd wel wat pareltjes tussen!
Columbus Les Paul!!!
Ja, pimp my guitar, all the way...quote:
Ah kijk ziet er wel goed uit hoor. Volgens mij is z'n kont iets langer dan bij een normale LP, maar volgens mij zie je dat bv. ook bij een gibson black beauty. puik ding!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Kijk hier maar eventjesDe groene spikkels zijn reflecties van het plafondlampje.
[[url=http://xs73.xs.to/pics/06122/columbus_les_paul.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
In de hals?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:27 schreef Fixxxer het volgende:
Ja. K had ooit bijna een prelawsuit ibanez LP gekocht. Dat ding had zelfs sound chambers in de hals
In de hals?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |