Daar heb je die andere site voor... deze is juist zo leuk voor de aparte modellen...quote:
Zonder het goud ben ik het met je eens...quote:
Hm, smaken verschillen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zonder het goud ben ik het met je eens...![]()
Niet echt uitgelegd maar meer voorgedaan (heb em al gezienquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:39 schreef Jorikjet het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4270992016511310700
misschien leuk voor de metellica freaks hier. rifjes uitgelegd door kirk him self
Is idd een tijdje terug...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:24 schreef Mitrumothy het volgende:
[..]
Heey Jan!! Das een tijd terug! Alles goed? Wat grappig dat ik je dan hier weer tegenkom!
Wat een toeval!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
komt het eigenlijk wel een beetje op neer, ik speel alleen nog basgitaar in een Dream theater-cover gebeuren..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:51 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Is idd een tijdje terug...
Maar ehh.. hoor jij niet thuis in het bassistentopic, of ben je echt compleet overgestapt op gitaar?
Ik heb het kunnen terugvoeren op een grote muziekwinkel in Amerika die ze importeerde uit Japan, voor een korte periode. Ik ga ze eens mailen, kijken of ze er meer over weten...!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:37 schreef Mitrumothy het volgende:
@teleuvr - hoor ik jaren tachtig metal ?! whao... dat klinkt goed zeg!! jaren 80 =![]()
ik heb alleen nog nooit van in-line-effects gehoord... Maar de term Hot-metal maakt een hoop goed:P
en bovendien, de jaren 80 waren niet van blonde gitaristen met draken enz, das pas in de jaren 90... Rhapsody enzook altijd leuk
Wat is die andere site ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar heb je die andere site voor... deze is juist zo leuk voor de aparte modellen...
Ik mis alleen de musicmasters/mustangs...Zo mooi!
[afbeelding]
Kisekae modelsquote:
Damn, die site is echt goed voor uren plezierquote:
Mwa, kben er na 2 minuten al op uitgekeken,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Damn, die site is echt goed voor uren plezier![]()
Haha, overloper! ;-)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:37 schreef Mitrumothy het volgende:
[..]
komt het eigenlijk wel een beetje op neer, ik speel alleen nog basgitaar in een Dream theater-cover gebeuren..
en op de een of andere manier ligt gitaar me erg goed, en das natuurlijk ook wel fijnen daar komt nog eens bij dat ik les heb van... jawel jawel... marcel coenen
[...]
Hoi, Gitarist! Alles goed?!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:54 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Haha, overloper! ;-)
Ik had toen wij nog in de band speelden samen al zo'n vermoeden toen je die (als ik me niet vergis) Yamaha kocht!
Maar goed, leuk dat je nog steeds zo veel speelt! Ik probeer ook veel te spelen, ben nog steeds bezig met een band en een jazz-ensemble maar door m'n werk kom ik er te weinig aan toe om te oefenen naar mijn zin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |