Het ligt ook simpelweg aan de versterker waar je de POD aanhangt. Een gitaarversterker, ook al staat hij helemaal open, geeft kleur aan een geluid. Daarvoor is het een gitaarversterker en niet een simpel doorgeefluik naar een speaker. Ook de speakergrootte maakt al een verschil.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:54 schreef DevoiD het volgende:
[..]
ah okkan zijn dat 't daarom zo verrot klinkt, ik heb ergens de tip gekregen dat 't midden helemaal open moest en de low/high dicht. Maar probeer ik 't volgende keer met alles in t midden.
Rackgear? Wat is dat dan?
Ik dacht dat het zo was:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:54 schreef DevoiD het volgende:
[..]
ah okkan zijn dat 't daarom zo verrot klinkt, ik heb ergens de tip gekregen dat 't midden helemaal open moest en de low/high dicht. Maar probeer ik 't volgende keer met alles in t midden.
Rackgear? Wat is dat dan?
Hee Tim, jij ook hier!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:56 schreef Mitrumothy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zo was:
je hoog/laag/midden/etc knoppie is gelinkt aan een bepaalde frequentie-reeks, als je dat knopje verder open draait dan versterkt ie die frequenties meer of minder. Als je knoppie in het midden staat zou het als het goed is neutraal moeten staan... maargoed, dat dacht ik dus
Verder zou ik voor de Korg Toneworks gaan, ook wel Korg AX1500G genoemd. Die heb ik, en in combinatie met mijn versterker klinkt ie echt super ^^, maar net als bij alle multieffect dingen met amp-modelling ben je wel ff zoet met het afstellen...
Ik vond de 'manier waarop je praatte' wel tof.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:49 schreef guitarist.nl het volgende:
ik had gister een meet met iemand uit het westen (ja van fok ja)
en zij moest ook hele tijd lachen om hoe ik dingen zei en uitsprak![]()
westerlingen
Ik vind ze in het blauw met die witte streep erover toch net iets mooier! maar voor een fender is een mustang welquote:
volgens mij is het toch echt een jazzmasterquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik vind ze in het blauw met die witte streep erover toch net iets mooier! maar voor een fender is een mustang wel![]()
moet jij niet slapen??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:29 schreef Mitrumothy het volgende:
[..]
volgens mij vind ik het niks... maar smaken verschillen![]()
O ja, maar hij lijkt er wel op!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
volgens mij is het toch echt een jazzmaster
Ik zou zeggen, leef je uit!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:15 schreef guitarist.nl het volgende:
die is al een stuk mooier, ik vind deze elementen ook wel mooi,
die grote witte dingen vind ik wel zo lelijk!!!
Ja, dat is ook wel het geluid, het is echt die jaren 80 metal, met veel chorus en flinke distortion, zit hier echt in. Helemaal niet mijn ding dus...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:53 schreef Verenjano het volgende:
Bij hot metal moet ik meteen denken aan mannen met lang blond haar die over draken en kastelen zingen
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:53 schreef Verenjano het volgende:
Bij hot metal moet ik meteen denken aan mannen met lang blond haar die over draken en kastelen zingen
he, dat is wel een gave sitequote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, leef je uit!
Dressing Room
Modellen zien er flink wat echter uit dan die van die Japanse site met strats/teles/les pauls!![]()
Whops!
[afbeelding]
Dat vond ik nu ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |