Ik houd er niet van als grote mensen niet lief doen!quote:
Zoek het vorige FB topicquote:
Ik ben nog nieteens begonnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik houd er niet van als grote mensen niet lief doen!Laat het alsjeblieft stoppen!!!!
*oren dichtstopt*
LALALALALALA, IK HOOR JULLIE LEKKER NIET!!!!!
Nee, dat VEEL views trok EN nieuwe users.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Stofje tyfte een topic op slot waarin yvonne, BS en Anosmie postten
*weer verder met de blokken gaat spelen*
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
[FB] ONZ # 666; The one with all the bitches
Hier.
Dit was een link voor die andere blauwen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]., dan moet ik door het slotje heenposten
Ah. Ik had weer tever doorgezocht. Ik dacht dat het ging om een paar slotjes die je rond die tijd geplaatst had.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Hier.
Je was aan het blokkenspelen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Hier.
Hoi C.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:47 schreef Croupouque het volgende:
Hoi! Is het hier nog leuk?
hoe voelt het als je gewonnen hebt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:01 schreef Misstique het volgende:
NJ. Bedankt voor "de lijn"..
En sterkte ermee.
Je hebt dit geheel en al te wijten aan je eigen gedrag lieve schat. Nu bedeel je me te veel eer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoe voelt het als je gewonnen hebt?
er is meer mankracht nodig, dat zweer ik je
kutwijfquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt dit geheel en al te wijten aan je eigen gedrag lieve schat. Nu bedeel je me te veel eer.
Quod erat demonstrandum.quote:
"Iemand een ideetje voor wortelsquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:04 schreef NJ het volgende:
Luister nou. Denk jij dat ik het leuk vind om dat topic elke minuut in de gaten te moeten houden.
Je bent daar duidelijk niet gewenst en daardoor ga je zuigen. Ik kan ook gewoon een volle onzin-ban voor je aanvragen, maar het enige dat ik wil is dat je uit BeF blijft.
Zelfs Maikuul begreep de hint.
(Y) x4quote:
doe wat je niet laten kuntquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:04 schreef NJ het volgende:
Luister nou. Denk jij dat ik het leuk vind om dat topic elke minuut in de gaten te moeten houden.
Je bent daar duidelijk niet gewenst en daardoor ga je zuigen. Ik kan ook gewoon een volle onzin-ban voor je aanvragen, maar het enige dat ik wil is dat je uit BeF blijft.
Zelfs Maikuul begreep de hint.
Blijf gewoon uit BeF. Verder zoek je maar uit wat je doet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |