Dat mag natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:37 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem een ander product ervoor in de plaats..
Dreigen, hoe tof.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:32 schreef Pony-Lover het volgende:
Oh Mijn God!!!!![]()
Wat rottig voor jullieik kan een week geen topic's meer openen
![]()
![]()
Ik heb dus maar liefst 168 uur om topic's van bijzonder hoge kwaliteit te verzinnnen, zogenaamde 'High end Bagger' Volgende week woesdag kom ik dus terug met topic's die alles wat jullie tot nu toe hebben gezien (en gesloten) overtreffen.![]()
Rust maar goed uit modjes![]()
![]()
Tot volgende week
groeten
P-L
![]()
Even kijken hoe het topic loopt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:59 schreef yvonne het volgende:
[BeF] #475 Zit *hier* je kater uit
Stofje, sluit deze ff, BS en ik posten erin, en er zijn zelfs users die het er leuk hebben!!!
Alleen geen Anosmie
Had je dan verleden week moeten zeggenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Even kijken hoe het topic loopt.
Losser modereren. Je weet toch!
Wat was er vorige week? Volgens mij negeer ik die regel al een paar maanden?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Had je dan verleden week moeten zeggen
Lach eens naar het vogeltje, onmens?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Had je dan verleden week moeten zeggen
Je kunt lezen!!!! Joechei!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:07 schreef Bupatih het volgende:
Zie ik hier nou een paar sneren voorbijkomen?
Pool toch? Ik dacht dat die afgelopen tijd op trainingskamp was/ is om het FA-schap aan te kunnen..quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef NJ het volgende:
Gaat dit over mijn aankomend FA-schap ofzo?
Zoek dat neukende vorige deel danquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:16 schreef NJ het volgende:
Maar wat was er verleden week nou?
Dat waren gewoon kuttopics die dicht moesten. Ik zeg net al dat we die regel helemaal niet gebruiken in ONZ. Behalve als het ons toevallig een keertje uitkomt ofzo.quote:
doe wat je niet laten kuntquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:25 schreef Misstique het volgende:
[BeF] #475 Zit *hier* je kater uit
Zelfs na waarschuwing blijft ons aller vriendin zieken in dit topic. Ze verpest de sfeer voor de rest.
Flikker toch op, dit was een verkeerde inschatting, put.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat waren gewoon kuttopics die dicht moesten. Ik zeg net al dat we die regel helemaal niet gebruiken in ONZ. Behalve als het ons toevallig een keertje uitkomt ofzo.
Je topic is toch al dicht? Wat wil je verder nog?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op, dit was een verkeerde inschatting, put.
Dat is er al een hele week nijdig om ben om zoveel stupiditeit.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Je topic is toch al dicht? Wat wil je verder nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |