Dit is FB omdat...?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:29 schreef Slikchick het volgende:
C0nd0r, lees je hier mee?
Ach, 1 post meer of minder die geen FB is..quote:
Waarom issie dicht?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:39 schreef guitarist.nl het volgende:
Goedemorgen op vrijdag 24 maart 2006 TGIF!
ik had een heel mooi einde verwacht
Stop jij dan met het omhoog schoppen van stomme topics, lamzak?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:14 schreef Jaco90 het volgende:
Bupatih, kap is met alle leuke topics dichtgooien.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:47 schreef Jaco90 het volgende:
HOMO TOPIC.
Zeg, ben jij toevallig negentig?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:14 schreef Jaco90 het volgende:
Bupatih, kap is met alle leuke topics dichtgooien.![]()
Waarom gooide je die "Spuug hier op " topic dicht, waarom hebben we wel adoratie topics maar geen verfoei topics van die meidenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stop jij dan met het omhoog schoppen van stomme topics, lamzak?
[..]
Nounou, ik ging toch ook niet gelijk schelden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stop jij dan met het omhoog schoppen van stomme topics, lamzak?
[..]
Daar hebben we KLB dus voor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom gooide je die "Spuug hier op " topic dicht, waarom hebben we wel adoratie topics maar geen verfoei topics van die meiden
Stomme mensen die stomme topics op een stomme manier omhoog schoppen, verdienen dat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:29 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Nounou, ik ging toch ook niet gelijk schelden.
Ga jij is snel terug naar je psycholoog.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:25 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zeg, ben jij toevallig negentig?
Kusje op je slechte humeur.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar hebben we KLB dus voor.
En het was een matige OP.
[..]
Stomme mensen die stomme topics op een stomme manier omhoog schoppen, verdienen dat.
Ik zou wel willen, maar een phsycholoog, ik weet niet wat dat is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:30 schreef Jaco90 het volgende:
Ga jij is snel terug naar je phsycholoog.
Ik heb een verdomd goed humeur, maar jij schopte gewoon een kuttopic omhoog. Punt uit.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb een verdomd goed humeur, maar jij schopte gewoon een kuttopic omhoog. Punt uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |