abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 maart 2006 @ 00:14:16 #1
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_36133505
Dames, heren,

De "Closing Arguments" uit de aflevering "Stick It" van de serie "Boston Legal", uitgezonden op 14 maart, 2006, op ABC, tijdens primetime.

"Alan Shore: When the weapons of mass destruction thing turned out to be not true, I expected the American people to rise up. Ha! They didn't."

Read the full text of Alan's closing

Benieuwd naar reacties, mijn reactie is alvast "uitstekend", hopelijk maakt dit weer wat meer mensen wakker, maar of de kracht van het fragment genoeg is om de straat op te gaan en te eisen dat Bush & Co hun verantwoordelijkheid nou eindelijk eens nemen is een goede vraag, immers: "It's far easier to fight for principles, than to live up to them.", een uitspraak welke overigens voor de burgers van wel meer westerse landen geldt, me dunkt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Hallulama op 18-03-2006 00:39:00 ]
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:51:49 #2
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_44824222
Alan Shore is briljant. Boston Legal is briljant. En verder zijn er maar twee woorden die er echt toe doen: Denny. Crane.

*net in 7 dagen tijd 22 afleveringen van The Practice en 30 van Boston Legal gekeken. Ik ben niet verslaafd. Of wel. Zoals Alan Shore zou zeggen: 'Whatever the situation calls for'.*

Boston Legal verslaafden kunnen zich bij mij melden.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:07:01 #3
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_44824773
Nieuwe (updated) link video fragment: http://www.boston-legal.o(...)ClosingArguments.asx
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:25:34 #4
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_44825463
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:07 schreef Hallulama het volgende:
Nieuwe (updated) link video fragment: http://www.boston-legal.o(...)ClosingArguments.asx
Ik mag hopen dat je nog meer Boston Legal dingen hebt gezien? Stick It is een van de afleveringen met een geweldige closing (die je zelf hier neerzette), but there's so much more.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')