Jij weer verdomme, branden in de hel zul jequote:
quote:
Kijk bupatih!! Lekker puh, open hem maar snel weer, anders wordt iedereen boos enzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:43 schreef kollie het volgende:
Vond het leuk topic!
Ik moet ook eerlijk zeggen dat dit topic wel beter is!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
BIER!!!1one!!![]()
![]()
Leuk, joh...zo over bier praten op Fok!
Ah, bedankt! Die had ik over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk zeggen dat dit topic wel beter is!
Heb je dat biertje wel eens goed bekeken?quote:
Dat had ik al wel verwacht, je vuile NSB'er!! Discriminatie noem ik het, al mijn topic's op slot.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, bedankt! Die had ik over het hoofd gezien.
*Alsnog op slot tieft*
moet jij dit topic niet op slot doen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je dat biertje wel eens goed bekeken?
Hoezo? Er wordt toch geklaagd?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef kollie het volgende:
[..]
moet jij dit topic niet op slot doen?![]()
met zijn allen tegen mij ja??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo? Er wordt toch geklaagd?
En er zal heus wel een KLB-modje online zijn. Die mag er mooi een slotje op tieven.
Je bedoelt zodra een KLB mod je mailtje heeft gelezen he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo? Er wordt toch geklaagd?
En er zal heus wel een KLB-modje online zijn. Die mag er mooi een slotje op tieven.
Waarom zou ik ze mailen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt zodra een KLB mod je mailtje heeft gelezen he?
Hij heeft het doorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt zodra een KLB mod je mailtje heeft gelezen he?
Ja stom he? moet je je topics een teruglezen echt goede punten behandel jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:59 schreef 2609 het volgende:
ze gooien mijn topics ook altijd dicht vroeger echt stom want sommige waren best goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |