Jij weer verdomme, branden in de hel zul jequote:
quote:
Kijk bupatih!! Lekker puh, open hem maar snel weer, anders wordt iedereen boos enzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:43 schreef kollie het volgende:
Vond het leuk topic!
Ik moet ook eerlijk zeggen dat dit topic wel beter is!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
BIER!!!1one!!![]()
![]()
Leuk, joh...zo over bier praten op Fok!
Ah, bedankt! Die had ik over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk zeggen dat dit topic wel beter is!
Heb je dat biertje wel eens goed bekeken?quote:
Dat had ik al wel verwacht, je vuile NSB'er!! Discriminatie noem ik het, al mijn topic's op slot.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, bedankt! Die had ik over het hoofd gezien.
*Alsnog op slot tieft*
moet jij dit topic niet op slot doen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je dat biertje wel eens goed bekeken?
Hoezo? Er wordt toch geklaagd?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef kollie het volgende:
[..]
moet jij dit topic niet op slot doen?![]()
met zijn allen tegen mij ja??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo? Er wordt toch geklaagd?
En er zal heus wel een KLB-modje online zijn. Die mag er mooi een slotje op tieven.
Je bedoelt zodra een KLB mod je mailtje heeft gelezen he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo? Er wordt toch geklaagd?
En er zal heus wel een KLB-modje online zijn. Die mag er mooi een slotje op tieven.
Waarom zou ik ze mailen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt zodra een KLB mod je mailtje heeft gelezen he?
Hij heeft het doorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt zodra een KLB mod je mailtje heeft gelezen he?
Ja stom he? moet je je topics een teruglezen echt goede punten behandel jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:59 schreef 2609 het volgende:
ze gooien mijn topics ook altijd dicht vroeger echt stom want sommige waren best goed
ja precies, mijn topics gaan over de belangrijkere dingen des levens. Zoals het neuken van tienersletjes en het drinken van bierquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja stom he? moet je je topics een teruglezen echt goede punten behandel je![]()
Ik vraag me al een tijdje af hoe je dat uitspreekt en vooral WAAR het vandaan komtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja, ik had dus een geniaal topic geopend he. Gooit die vervloekte bupatih em op slot. Hij heeft zeker slechte sex gehadof in zijn geval waarschijnlijk helemaal geen sex
Je spreekt het uit als:'BLEEEGEEEH NSB'er!!!!!'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik vraag me al een tijdje af hoe je dat uitspreekt en vooral WAAR het vandaan komt![]()
Spreek je het uit als:
Boepatie?
buhpatih
bup-atie
hoe?![]()
Godver, zo voor de handliggend nog ook !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:06 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Je spreekt het uit als:'BLEEEGEEEH NSB'er!!!!!'
zoiets toch?
Boe-pà-tiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik vraag me al een tijdje af hoe je dat uitspreekt en vooral WAAR het vandaan komt![]()
Spreek je het uit als:
Boepatie?
buhpatih
bup-atie
hoe?![]()
dus als ik het goed begrijp is het boe-pah-tie?quote:
Lees mijn fotoboek eens door, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:09 schreef Nawien het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp is het boe-pah-tie?![]()
Nu rest mij alleen nog deze vraag. Vanwaar?![]()
Ik meen het serieus ik dacht daar ook aanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Spreek je het uit als:
Boepatie?
buhpatih
bup-atie
hoe?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |