Nee nog steeds niet goed, maar wel heel close.....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog steeds niet goed???![]()
Zoveel Egyptenaren ken ik niet.
Nee ook niet, zijn naam komt niet echt Egyptisch voor, maar hij is op zich heel nauw verbonden met Osiris... vandaarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maf mens![]()
Diaan, heet die rare snuiter dan misschien Osirius?
quote:In de Egyptische mythologie was de godde broer van Osiris. Hij vermoordde zijn broer en sneed zijn lijk aan stukken die hij over alle nomen (gewesten) van Egypte verspreidde. Isis vond echter de penis van Osiris en slaagde erin door haar bedrevenheid met magie zwanger te worden. Haar zoon Horus streed met
en versloeg hem.
behoort net als zijn vrouw Nephthys tot de Enneade van Heliopolis
Anwar Sadat ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
Zoveel Egyptenaren ken ik niet.
Dat weet je niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef wyccie het volgende:
Maar die loopt niet met zo'n vogelmasker rond.
Zit Frank Masmeijer dan niet in dat pak?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
Misschien is-ie wel helemaal niet dood en zit-ie al sinds jaar en dag in 't pak van Pino...
Heb jij ooit tanden kunnen ontwaren bij Pino dan ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:47 schreef peaceman het volgende:
Zit Frank Masmeijer dan niet in dat pak?
Nope, maar die man moet toch ergens gebleven zijn...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Heb jij ooit tanden kunnen ontwaren bij Pino dan ?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:41 schreef peaceman het volgende:
tssss je legt het antwoord op tafel en nog kijken ze er langs![]()
Mwoah; vlucht 93 van 9-11 hebben ze ook nooit teruggevonden, dus dan mag Herr Masmeijer ook geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:51 schreef peaceman het volgende:
Nope, maar die man moet toch ergens gebleven zijn...
Het is toch echt zo.....quote:
Miscchien is-ie wel gewoon ontvoerd door aliens...en krijgt-ie drie maal daags een anal-probe...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:57 schreef peaceman het volgende:
Tis niet dat ik m weer op de buis wil hebben hoor, maar dat zo'n ehm... braakopwekkende presentator ineens verdwenen is lijkt me iets voor Spoormist of Verloos of een ander jankprogramma...![]()
Van RJPvD?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |