quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kijk zaterdag vaak naar Fear Factor
quote:
Das leuk hoorquote:
quote:
Omdat?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:09 schreef Svensational het volgende:
Ik ben geloof ik een van de weinigen die het wel goed vind dat Idols voorbij is!
Je bent je modschap zat?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:09 schreef Svensational het volgende:
Ik ben geloof ik een van de weinigen die het wel goed vind dat Idols voorbij is!
En gezelligquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat?.
Ja, het werd ook wel tijd, maar het was toch elke week wel weer leuk!
Nou ja, ik kan op zaterdagavond weer eens wat anders doen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat?.
Ja, het werd ook wel tijd, maar het was toch elke week wel weer leuk!
Ja, zonder jou ja.quote:
Nee hoor, dat nietquote:
Voor mij was het hoogtepunt toch echt Marescha die eruit gingquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
De zaterdag dat Sergio eruit ging was echt geweldig.
Maar met jou was het veel toffer en leuker geweest.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij liep het ook allemaal wel lekker zonder mij![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Voor mij was het hoogtepunt toch echt Marescha die eruit ging![]()
Die toespraak was idd wel een dieptepuntquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:13 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
! Dat was juist het dieptepunt
!
Nee, dat was dan juist weer een hoogtepuntquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die toespraak was idd wel een dieptepunt![]()
Die bosjesman zit in de huiskamer en kijkt rond: "hoe hebben jullie dit gemaakt? Thuis gebruiken we takken"quote:
Het lijkt me echt geweldigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Die bosjesman zit in de huiskamer en kijkt rond: "hoe hebben jullie dit gemaakt? Thuis gebruiken we takken".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |