Mja, ik hoop het maar, en het is nog allemaal mn eigen schuld ookquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Kop op. Het valt vast wel mee.En anders gaan we zuipen.
![]()
Bij mij moest dat bestandje aangepast worden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:20 schreef alwaysthebest het volgende:
PI's in quick-reply!
Zou niet weten waarom hij het niet doet. Gewoon op klikken, in het scherpje zorgen dat 'ie opent in firefox en klaar.![]()
Bij die nieuwste versie toch niet?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij mij moest dat bestandje aangepast worden.
Volgens mij wel... maar goed dat heb ik niet zelf gedaan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bij die nieuwste versie toch niet?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:19 schreef Zhenar het volgende:
OP HEM KON JE ZEKER ALTIJD REKENEN!!!!!1!!11!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DDD
![]()
!11!111!!!!
![]()
Áls het nou eens onschuldig wasquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:25 schreef babette21 het volgende:
kom op MB, een beetje vriendje vergeeft je vast wel voor wat je dan ook voor onschuldigs gedaan hebt, toch?!...
Bejaarde vrouwtjes onder vrachtauto's duwen is dan ook echt wel een naar trekje van je.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
hij kan gewoon moeilijk omgaan met bepaalde 'trekjes' van mij en als ik erover nadenk is dat helemaal niet zo raar
Niet doodgaan!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:30 schreef Paltos het volgende:
Wish me luck.
Ik ga naar... de supermarkt.
Omgekeerd de tkramrepus.
Tja, ik heb het deze week maar 1 keer gedaan hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bejaarde vrouwtjes onder vrachtauto's duwen is dan ook echt wel een naar trekje van je.![]()
ai speelde je borderline weer op?!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:28 schreef MissBliss het volgende:
maar hij kan gewoon moeilijk omgaan met bepaalde 'trekjes' van mij en als ik erover nadenk is dat helemaal niet zo raar
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai speelde je borderline weer op?![garpje]
zeg maar tegen 'm dat ie niet zo kinderachtig moet doen en gewoon meemoet naar de Efteling...
Ja, die aanpak werkte nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai speelde je borderline weer op?![garpje]
zeg maar tegen 'm dat ie niet zo kinderachtig moet doen en gewoon meemoet naar de Efteling...
Ik heb het even uitgerekend op mijn gloednieuwe (nou ja, ik heb 'm sinds gister, maar hij was niet nieuw) rekenmachine en dat is idd wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe? 650 euro van mij ruilen tegen 650 niets van jou?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het even uitgerekend op mijn gloednieuwe (nou ja, ik heb 'm sinds gister, maar hij was niet nieuw) rekenmachine en dat is idd wat ik bedoel.
jaaaaaaaaa veilig en wel aangekomenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:42 schreef Dizer het volgende:
Babette!!! Mooie avatar!
Heb je nog mijn pakketje ontvangen?
Mooiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa veilig en wel aangekomen
en ik had het goed he, wat betreft je verrassing![]()
leuk hoor, ik bewaar 'm voor als ik 'n keer dronken ben
Kom kom Zhenar, niet zo ontevreden. Sommige mensen hebben helemaal niks, wat is er nou mooier dan die mensen te helpen door ze ¤650 te geven?quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
flauw hoor
nou, ik wil ook wel met je in de Bob hoor [Beev gaat toch niet mee]
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
flauw hoor
nou, ik wil ook wel met je in de Bob hoor [Beev gaat toch niet mee]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|