quote:Op woensdag 29 november 2006 12:52 schreef Yoni het volgende:
Ik heb het gedaanVanmorgen voor ik naar mijn werk ging, heb ik het formulier voor de aanvraag van een BKA nummer op de post gedaan.
En ik heb er een foto van gemaaktVoor 'later'
Wat heerlijk dat je het gedurfd hebtquote:Op woensdag 29 november 2006 12:52 schreef Yoni het volgende:
Ik heb het gedaanVanmorgen voor ik naar mijn werk ging, heb ik het formulier voor de aanvraag van een BKA nummer op de post gedaan.
En ik heb er een foto van gemaaktVoor 'later'
Ik bedacht me het ineens toen ik voor de brievenbus stond. Dat dat misschien wel leuk zou zijn. Het zijn slechte plaatjes dus, want met mijn telefoon gemaakt, maar toch leuk denk ikquote:Op woensdag 29 november 2006 14:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat je het gedurfd hebtHet moment dat wij onze aanvraag voor het BKA nummer deden weet ik ook nog heel goed. We hebben er alleen geen foto van gemaakt
Je eerste stap is gezet Yoni
![]()
Spannend valt nog wel mee. Het voelt vooral erg goed dat ik zelf gewoon de touwtjes in handen heb genomen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:50 schreef Githa het volgende:
Yoni, ik vind het ook super hoor![]()
wat spannend ook, lijkt me!
Vast wel, maar voor het geval dat... Toch? Het is nou niet zo dat je binnen een half jaar een kindje hebt via adoptie.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:48 schreef Yoni het volgende:
Ik vind het trouwens tof dat jullie allemaal zo enthousiast reageren. De mensen in mijn omgeving reageren toch voornamelijk met opmerkingen als "ja maar je bent toch nog helemaal niet oud. Je hebt nog tijd zát en die juiste man komt heus ook wel!"
Inderdaad, dat is dus ook mijn redenatiequote:Op vrijdag 1 december 2006 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vast wel, maar voor het geval dat... Toch? Het is nou niet zo dat je binnen een half jaar een kindje hebt via adoptie.
Yepquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:54 schreef snoopy het volgende:
Zo, dat is snel Yoni!
Dat is nu dus nog ongeveer hetzelfde, hoewel er uiteindelijk altijd wel vaak een kwartaal naar voren wordt geschoven.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Yoni wat fijn dat je BKA nummer binnen is. Wat is nu de gemiddelde wachttijd op de VIA cursus? Bij ons was dat ca. 17 - 20 maanden. Ben benieuwd of dat nu anders is.
Het is níets vergeleken bij het totale bedrag. Adoptie is echt enorm duur. Wordt hard sparenquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
Da's best een pittig bedrag!Maar goed, ik kan me voorstellen dat je dat graag betaald als je al zo lang aan het wachten ben.
Tegen Angelina Jolie werd dat vast ook niet gezegdquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:48 schreef Yoni het volgende:
Ik vind het trouwens tof dat jullie allemaal zo enthousiast reageren. De mensen in mijn omgeving reageren toch voornamelijk met opmerkingen als "ja maar je bent toch nog helemaal niet oud. Je hebt nog tijd zát en die juiste man komt heus ook wel!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |