Mijn topic!! Wat doe je??!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:20 schreef tonks het volgende:
Slotje
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Mijn topic!! Wat doe je??!!!
Dat lijkt mij duidelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:20 schreef tonks het volgende:
Slotje
NOU, IK BEN JOU OOK KNETTERSZAT, STOMME BAGGERAAR!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:20 schreef tonks het volgende:
IK BEN HET SPUUGZAT MET JE!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:20 schreef tonks het volgende:
Slotje
maar natuurlijk, wat dacht je anders?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:21 schreef Intxaurraga het volgende:
Op vrijdag?
Stop met de bagger of ik knikker je uit mijn "Okay fokkers" lijstje.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
NOU, IK BEN JOU OOK KNETTERSZAT, STOMME BAGGERAAR!!!
mag ik er dan in?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Stop met de bagger of ik knikker je uit mijn "Okay fokkers" lijstje.
Ik wil niet eens op jouw Okay fokkers' lijstje!!! maar stiekem wel natuurlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef tonks het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat ie zwart zietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Gaan we over afkomst beginnen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:23 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet
quote:
Nu er een plaatsje vrij is wel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oew oew oew oew mag ik er op mag ik er op?
Huphupquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Wat doe je nouNu moet ik een topic in klb openen
quote:
YES!!! eindelijk bijval. Heb jij ook al zulks een zin in bier?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:25 schreef snellejelle het volgende:
GOED TOPIC
Ik heb er net 3 ingelegdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:28 schreef Asmodean het volgende:
zeg Yellowledbetter, hoeveel heb je koud liggen?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik heb er net 3 ingelegdje weet. Morgen er vroeg uit he, formule 1 enzo en dan nog beetje vliegen enzo
Hou je mond, stomme aap!! Ik wil wedden dat jij ook zo'n loslopende illegale bent enzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:29 schreef Furious het volgende:
Doet-ie het weer.
Meldpunt Discriminazie!![]()
mejonge, ik drink al bier hoor!! Je denkt toch niet dat ik onwaarheden op het forum zet. Waar zie je me voor aanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
jezus roept hij dat hij bier gaat drinken.... liegt hij gewoon!
Nee man, die drink ik zelf op mejonge. Morgen ben ik knettersdik mejonge, onmeunige kater, jeweettochquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:30 schreef Asmodean het volgende:
3 hele biertjes! Voor jezelf en al je vrienden ofzoZullen jullie even dronken worden!
Behaarde neger!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:31 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Hou je mond, stomme aap!! Ik wil wedden dat jij ook zo'n loslopende illegale bent enzo
TS drinkt 3 biertjes vanavond! Zijn je ouders niet thuis ofzo?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
mejonge, ik drink al bier hoor!! Je denkt toch niet dat ik onwaarheden op het forum zet. Waar zie je me voor aan
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
mejonge, ik drink al bier hoor!! Je denkt toch niet dat ik onwaarheden op het forum zet. Waar zie je me voor aan
verdomme, je zult me leren aanspreken met mijn volledige naam kwajongen. Ik wens niet aangesproken te worden met yellow, dat is een coldplaylied en zoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:34 schreef Dirktator het volgende:
Yellow, doe mij eens een plezier en post je avatar in groot formaat in een of ander fluttopique!
Mooie aars!
Ga zweefvliegen op stoom van een theepot!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
Furious, jij verdomde flutpiloot. Dat zijn de remsporen van jouw laatste mislukte landing
Heeft deze vuige pr0ndame ook een naam, toevallig?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Dit is het origineel, nu weten jullie ook waarom ik die kont eruit heb geknipt want de rest is een stuk minder enzo.
Haast je, vlegel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
weet je, mijn bier is verdomme alweer op enzo. Ik ga even een nieuwe halen, inclusief wat chips. Goed idee he jongens?
YellowLedbetter rent zich de benen uit het lijf. En heeft nu bier EN chips, geweldig. En na een warsteier gaat ie nu een palmpje drinkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |