Ik zocht me rot naar die rechtermuisknopquote:Op donderdag 2 november 2006 07:28 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Had me niet ingeschreven
Computer toets was pittig![]()
zit jij in Zwolle? Dit is één van de redenen dat ik die studie zo zat was (inderdaad ÉÉN van de vele redenenquote:Op donderdag 2 november 2006 11:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Mij bevalt het wel. Alleen de leraren bruisen niet echt van enthousiasme, en de leerlingen moeten eerder hen motiveren dan zij ons![]()
hehe niet echt, maar heb me ook niet echt voorbereid, beschouwde 't meer als een diagnostische toetsquote:
Hehe, hier ook. Precies hetzelfde verhaal zo ongeveer. Maar heb toch al een 7,1 staan van die vorige toets, dus zo erg boeit het allemaal ook weer niet. En die werkgroep-dingen heb ik ook voldoende.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:28 schreef Reticulin het volgende:
[..]
ethiek en actualiteiten viel me eigenlijk zwaar tegen...de actualiteiten niet, die wist ik zo goed als allemaal, maar het ethiekgedeelte wilde niet zo, heb het een beetje onderschat ben ik bang
Ga ook tijdschrift doen. Misschien tot volgende week danquote:Op donderdag 2 november 2006 11:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik zocht me rot naar die rechtermuisknop
Ethiek & Actualiteit was ook een eitje vandaag. Een paar vragen van vandaag zaten ook al in 't vorige tentamen![]()
Volgende week oriëntatie: tijdschrift.
Mij bevalt het wel. Alleen de leraren bruisen niet echt van enthousiasme, en de leerlingen moeten eerder hen motiveren dan zij ons![]()
Omg n00b! Ik ben ook nog maar tweedejaarsquote:
Leuke gast was het hé, die Wilbert van der Heijdenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:47 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ga ook tijdschrift doen. Misschien tot volgende week dan![]()
hehe, die verhalen hoor ik ook van oud-klasgenotenquote:Op maandag 6 november 2006 19:04 schreef Filay het volgende:
[..]
Omg n00b! Ik ben ook nog maar tweedejaars
Het tweede jaar wordt echt kut, je kunt beter nu alvast stoppen dan dat je er straks midden in zit
Groep 2, ik was die gozert met de briljante presentatie van een idee die we nog niet hadden uitgewerktquote:Op maandag 6 november 2006 19:07 schreef jmac het volgende:
[..]
Leuke gast was het hé, die Wilbert van der Heijdenerg enthousiast!
PS: Welk tijdschrift-groepje zit je? Want ik zit nu dus dagelijks bij je in de klas
quote:Op maandag 6 november 2006 19:38 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Groep 2, ik was die gozert met de briljante presentatie van een idee die we nog niet hadden uitgewerkt
Gaat wel erg tof worden. Ik vond de rest van de ideeën redelijk inspiratieloos.
Is het zo ergquote:Op maandag 6 november 2006 19:04 schreef Filay het volgende:
[..]
Omg n00b! Ik ben ook nog maar tweedejaars
Het tweede jaar wordt echt kut, je kunt beter nu alvast stoppen dan dat je er straks midden in zit
Dat klinkt me heel bekend in de oren ja.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:02 schreef Filay het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil schrijvende pers doen dus een half schooljaar radio is dan een marteling ja![]()
nopequote:Op zondag 12 november 2006 11:31 schreef Carolina123 het volgende:
Windesheim-mensen, hebben jullie al cijfers terug van de tentamens?
MAAR! Jij bent dan ook de Loehoes die ik gisteren nog vertelde dat ze me straal voorbijliep op het station toen ze naar de trein gingquote:Op zondag 12 november 2006 12:23 schreef loehoes het volgende:
[..]
Dat klinkt me heel bekend in de oren ja.
Ik weet ook al precies wat ik ga kiezen. (Tijdschrift journalistiek.)
Dit half jaar radio vind ik dan ook echt een drama! Maargoed, het hoort er nou eenmaal bij
(Ook 2e jaars Zwolle dus.)
Goed hoor! (vooral die 8.3quote:Cijfers heb ik al wel terug trouwens
8.3 en 6.1
Ik heb nog niet alles terug. Ik zit in het tweede jaar en had tentamens van Engels (8.3) en Journalistiek (6.1)quote:Op zondag 12 november 2006 19:37 schreef Carolina123 het volgende:
[..]
Goed hoor! (vooral die 8.3) In welk jaar zit je en van welke vakken had je tentamens?
goed gedaan joh, vooral engelsquote:Op zondag 12 november 2006 19:38 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik heb nog niet alles terug. Ik zit in het tweede jaar en had tentamens van Engels (8.3) en Journalistiek (6.1)
Mwah ik moet nog vakken van vorig jaar daar ben ik vooral benieuwd naar deze periode.quote:Op zondag 12 november 2006 19:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goed gedaan joh, vooral engelsheb je mooi twee vrije uren erbij.
Ik heb nog helemaal niks terug.. engels en journalistiek ben ik niet bang voor, maar taalbeheersing...
Wat voor richting wil je op in de journalistiek (Schrijvend? dan Utrecht. Radio/tv? Dan Zwolle)? Wat voor leef/woon-omgeving wil je? Vertoef je graag in de Randstad of in 't saaie nuchtere Zwolle?quote:Op maandag 20 november 2006 23:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik kan eindelijk (3 jaar later dan gepland) aan mijn journalistieke studie gaan beginnen.
nu ben ik aan het twijfelen tussen Windesheim in Zwolle, of Hogeschool Utrecht.
wat zijn jullie ervaringen? en natuurlijk ook belangrijk, welke school raden jullie me aan?
PS: woon zelf in Nijmegen.
Belachelijk dat die opleiding is opgestart eigenlijk. Enige waar ze goed voor zouden kunnen zijn is als voorportaal voor de HBO's maar ik mag hopen dat de stagemarkt nu niet nog meer overspoeld wordt door mbo-ers uit Frieslandquote:Op maandag 20 november 2006 14:25 schreef Admiration het volgende:
In Drachten.
welke richting weet ik nog niet helemaal, lichte voorkeur voor audio-visueel, maar schrijvende journalistiek lijkt me ook leuk. ik ben afgelopen zaterdag in zwolle geweest, en ga zaterdag naar utrecht (ben ik al wel een keer geweest, een week of 4 geleden denk ik).quote:Op maandag 20 november 2006 23:44 schreef jmac het volgende:
[..]
Wat voor richting wil je op in de journalistiek (Schrijvend? dan Utrecht. Radio/tv? Dan Zwolle)? Wat voor leef/woon-omgeving wil je? Vertoef je graag in de Randstad of in 't saaie nuchtere Zwolle?
De open dagen van beide opleidingen al eens bezocht? Na zoiets krijg je al een beter idee over wat je 't meest aanspreekt. Ik zal altijd Utrecht aanraden, maar het blijft een persoonlijke keuze.
Ik BEN een oud klasgenoot noob.quote:Op maandag 6 november 2006 19:10 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
hehe, die verhalen hoor ik ook van oud-klasgenoten
Sinds wanneer wil jij motivatie. Ja nu je me ontdekt hebt en ik dus ook weet wie jij bent en dat jij er bent stalk ik je.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:28 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
zit jij in Zwolle? Dit is één van de redenen dat ik die studie zo zat was (inderdaad ÉÉN van de vele redenen![]()
)
Journalistiek op MBO niveau? Met alle respect, maar zal er zoveel verschil zitten tussen MBO en HBO? Ik weet het niet, maar dat basisboek gebruikten wij ook.quote:Op zondag 19 november 2006 23:33 schreef Admiration het volgende:
Ik doe de nieuwe MBO opleiding Journalistiek&Fotografie, dit is de eerste journalistieke opleiding op MBO niveau. We gebruiken voor Journalistiek het boek van Kussendrager, Basisboek journalistiek. Het is echt een toffe opleiding. Ik denk wel dat ik hierna verder wil naar het HBO. Mijn school is aan het onderhandelen met Zwolle of we dan in het tweede jaar kunnen instromen of vrijstellingen kunnen krijgen.
ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:49 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Journalistiek op MBO niveau? Met alle respect, maar zal er zoveel verschil zitten tussen MBO en HBO? Ik weet het niet, maar dat basisboek gebruikten wij ook.
Maar dat weet je dus niet. Ik ben benieuwd welke school die opleiding geeft en wat scholieren daar zoal leren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja.
Als ze enkel dát boek gebruiken, nou, dasseh..niet heel veel bijzonders enzo.
ik begrijp deze zin niet ....quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:19 schreef Filay het volgende:
[..]
Sinds wanneer wil jij motivatie. Ja nu je me ontdekt hebt en ik dus ook weet wie jij bent en dat jij er bent stalk ik je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |