Idd, het liefst een onopgeleide domme slet, die kauwgum rond haar vingers spantquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:37 schreef bonke het volgende:
hij heeft gelijk
ik heb ook liever een dame die zegt dat iets me leuk staat ipv een kerel ( al dan niet nicht )
Die leugenaars in de winkel altijd, hoe weten hún nou of een bepaalde broek jóu goed staat, dat mag je toch zeker zélf bepalen? Daar heb je toch geen ménsen voor nodig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Sta je net in de kledingwinkel een broek en een shirt te passen, komt er zo'n overgeblondeerde nicht naar me toe of hij me kon helpen.
NEE, want ik had al een vrouw bij me, mijn vriendin. Zegt hij zo: Staat je leuk hoor, ik zou het meteen nemen![]()
![]()
![]()
![]()
Ook al vond ik het leuk, ik heb het niet gekocht. Als die latente gay het al leuk vind, zou er wel eens toe kunnen leiden dat ik zaterdags allemaal nichten als honing aan mijn kont heb hangen.
Mannenkledingwinkels met heaumeaux verkopers![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
... Zegt hij zo: Staat je leuk hoor, ik zou het je meteen nemen...
dat is hun werkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:39 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Die leugenaars in de winkel altijd, hoe weten hún nou of een bepaalde broek jóu goed staat, dat mag je toch zeker zélf bepalen? Daar heb je toch geen ménsen voor nodig.
Verkopers / verkoopsters die zeggen: 'ohhhh, staat je eeeeenig, of iets in die trend'
mjah... vind het wel vervelend als mensen meteen op me af komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Sta je net in de kledingwinkel een broek en een shirt te passen, komt er zo'n overgeblondeerde nicht naar me toe of hij me kon helpen.
NEE, want ik had al een vrouw bij me, mijn vriendin. Zegt hij zo: Staat je leuk hoor, ik zou het meteen nemen![]()
![]()
![]()
![]()
Ook al vond ik het leuk, ik heb het niet gekocht. Als die latente gay het al leuk vind, zou er wel eens toe kunnen leiden dat ik zaterdags allemaal nichten als honing aan mijn kont heb hangen.
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:43 schreef Maisnon het volgende:
Maar die ribbeltjes, daar heb ik niks mee
Ja ik denk dat ik toch maar die uit die eerste winkel doe
Strakke opmerking.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
NEE, want ik had al een vrouw bij me,
Ik kan wel anders, maar niet in dit topicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
da's de enige reactie die jij kunt geven maar nu issie zeker van toepassing
Eens, vaak hebben die mensen echt wel goede smaak!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:40 schreef zoalshetis het volgende:
ghehehe ik stond een keer in een kledingwinkel samen met mijn vriendin die even naar iets anders aan het kijken was. kwam er ook een homofiel naar me toe geschuiffeld en heeft me het meest sexy boxershortje ooit gewezen!!
echt dat ding doet wonderen. maw ik heb liever een homo dan een vriendin die mij helpt zoeken naar iets leuks.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Eens, vaak hebben die mensen echt wel goede smaak!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:50 schreef PallominnoXIII het volgende:
Homo's zijn erg modebewust hoor, ik heb een achterneef die homo is en die zegt dan altijd of er iets niet klopt
rose shirtjes zeker enzo, homoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Eens, vaak hebben die mensen echt wel goede smaak!
gelijk vrage of ze willen neuqequote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:39 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Die leugenaars in de winkel altijd, hoe weten hún nou of een bepaalde broek jóu goed staat, dat mag je toch zeker zélf bepalen? Daar heb je toch geen ménsen voor nodig.
Verkopers / verkoopsters die zeggen: 'ohhhh, staat je eeeeenig, of iets in die trend'
Dus je bent meteel hard naar huis gefietst om je van de spanning te ondoen door je eens flik af te rukken met de homofiele verkoper in gedachten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
stoer hoor dat je net als een homo denkt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:00 schreef Solomon het volgende:
Ik heb een paar winkels waar ik graag kom, puur en alleen omdat de verkopers er eerlijk zijn of iets je leuk staatMeestal hebben ze hetzelfde oordeel als ik hoor
Maar soms is het toch wel handig...
De dag dat ik in roze shirtjes loop is dezelfde dag dat jij jezelf anaal laat uitwonen door een Oost-Nigeriaanse bende bolletjesslikkers, het verdere rekenwerk laat ik aan jou overquote:
Je loopt al in roze shirtjes?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:53 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
De dag dat ik in roze shirtjes loop is dezelfde dag dat jij jezelf anaal laat uitwonen door een Oost-Nigeriaanse bende bolletjesslikkers, het verdere rekenwerk laat ik aan jou over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |