Wel!quote:
Hf.quote:
Zaalvoetbal is best okay, alleen is het irritant dat als je al een beetje hard inkomt het gelijk ene overtreding is. Ik word daar echt gek van.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:27 schreef rompompom het volgende:
Pre-zaalvoetbal-TVP.
Da's nog eens een TVP die je weinig ziet, me dunkt!
Nu wel, he!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nu wil ik wel een keertje met je uit![]()
Daar heb ik jou wel voorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Bij jou doen ze het niet om de looks nee
Nee, naast dit goddelijk uiterlijk heb ik ook een goed innerlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Bij jou doen ze het niet om de looks nee
Dat innerlijk kan me niet zoveel schelen, vertel me liever hoe goed je bentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, naast dit goddelijk uiterlijk heb ik ook een goed innerlijk.
Toch?.
Mij met een konijn vergelijken?? Die beesten halen het niet eens bij mij!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Jouw hol of het mijne, want we zijn tenslotte konijnen
Is dat je standaard pick-up line?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Jouw hol of het mijne, want we zijn tenslotte konijnen
Ik heb mezelf nog nooit geneukt, kan ik dus niks over zeggen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat innerlijk kan me niet zoveel schelen, vertel me liever hoe goed je bent![]()
Nee meestal is het "Ik hou niet van fisten, dus zullen we het maar gewoon doen?"quote:
Sorry, was even vergeten dat je geen ervaring had met meisjesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog nooit geneukt, kan ik dus niks over zeggen.
Heb ik wel, alleen nog niet met een vrouw.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sorry, was even vergeten dat je geen ervaring had met meisjes![]()
Tot laterquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:09 schreef Litso het volgende:
Ananas met slagroom
(nee, dit is geen indecent proposal maar een toetje. tot later)
Ananas met slagroom.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:09 schreef Litso het volgende:
Ananas met slagroom
(nee, dit is geen indecent proposal maar een toetje. tot later)
Goeie voetballers hebben dat niet nodig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zaalvoetbal is best okay, alleen is het irritant dat als je al een beetje hard inkomt het gelijk ene overtreding is. Ik word daar echt gek van.
Ik bedoelde ook niet echt hard inkomen als ik veldtermen, maar wat ze al hard vonden bij zaalvoetbal. Ik had echt zoiets van wat een stelletje pussy's, en ik speel niet eens hard.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goeie voetballers hebben dat niet nodig.
Tsja, elke zaalsport is in principe no-contact. Je wilt echt niet op je bek gaan in de zaal, dus ik begrijp het wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet echt hard inkomen als ik veldtermen, maar wat ze al hard vonden bij zaalvoetbal. Ik had echt zoiets van wat een stelletje pussy's, en ik speel niet eens hard.
Is een ijshockeystadion niet ook vaak een zaal?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, elke zaalsport is in principe no-contact. Je wil echt niet op je bek gaan in de zaal, dus ik begrijp het.
Nee, da's in een hal.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Is een ijshockeystadion niet ook vaak een zaal?
Ach, op straat voetbal je ook op steen en dan ga je ook niet zo zacht spelen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, elke zaalsport is in principe no-contact. Je wilt echt niet op je bek gaan in de zaal, dus ik begrijp het wel.
Nee, maar dan heb je ook kleren aan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, op straat voetbal je ook op steen en dan ga je ook niet zo zacht spelen.
Je doet aan naakt zaalvoetbal?quote:
Ligt eraan welke sport je aan het beoefenen bent.quote:
Zaalvoetbal.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ligt eraan welke sport je aan het beoefenen bent.
Dat ben ik gewend te spelen met kleren aan.quote:
Ow kut, ben ik toch in de war met de sauna.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat ben ik gewend te spelen met kleren aan.
Slim van die vriend, moet ik ook eens zo proberen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:59 schreef Litso het volgende:
Mijn moeder bidt tegenwoordig naakt, sinds ze een nieuwe vriend heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Sauna's.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ow kut, ben ik toch in de war met de sauna.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Slim van die vriend, moet ik ook eens zo proberen.Althans, ik hoor ze altijd roepen "O god! O god!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat is echt ontzettend zielig" ©
Sauna?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:01 schreef rompompom het volgende:
Enniewee, ik ga het nu beoefenen, laters!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Althans, ik hoor ze altijd roepen "O god! O god!"
En hier dezelfde smiley dan.quote:
Ik dacht dat je dat al aan het doen was, je zit toch op fok.quote:
dat zometeen betekent dus dat ik om 10 voor 11 ofzo weg ga, niet dat jullie niet meer hoeven te postenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef killswitch het volgende:
mm zometeen lekker bier drinken en genieten van gothische, electro ende new wave klanken
je gaat me niet zeggen dat je pas net thuis bent hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:31 schreef mcDavid het volgende:
mooi is dat... ga je weg, rijden er geen treinen tussen utrecht en gouda, wegens een wisselstoring. kom je (via schiphol) eindelijk in amersfoort aan, staat er op het mededelingenbord dat de wisselstoring bij gouda weer voorbij is.
had dus gewoon nog een uur later weggekund, was ik even laat aangekomen!
neuh dat niet, heb ook al een poosje zitten TV kijken... was rond 20:40 thuis, i.p.v. 19:40quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
je gaat me niet zeggen dat je pas net thuis bent he
* cerror bier in hand houd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*gaat zo kijken wat voor drank ze nog in voorraad heeft
Bs.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:44 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Ik drink net mijn Westmalle tripel leeg.
Gecondoleerd.
Ik ben een man van de SB, c, dat weet je.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Bs.
Dan ga je toch verder met SB of Hollandia?
*rolt met zijn spierballenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb helemaal moeite met wat voor bier dan ook, geef mij maar wat sterkers
Je sais BS, je sais.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:55 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Ik ben een man van de SB, c, dat weet je.
Ik ben, zoals je weet, niet zo gestructureerd. Ik onderneem gewoon wat er op mijn pad komt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Je sais BS, je sais.
En je had eerst je SB moeten opdrinken en daarna de tripel bieren.
Daar ligt je kracht en mysterie schat ik.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:05 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Ik ben, zoals je weet, niet zo gestructureerd. Ik onderneem gewoon wat er op mijn pad komt.
*roarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar ligt je kracht en mysterie schat ik.
Mooie topickiller.quote:
Dat hoop je.quote:
RPP. c. Goeienavond heer'n. Hoe heeft u uw avond doorgebracht?quote:
Al (slecht) voetballend en bierdrinkend, alsmede en tevens frituur nuttigend. Puick, al blaat ik het zelve.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:45 schreef JDude het volgende:
[..]
RPP. c. Goeienavond heer'n. Hoe heeft u uw avond doorgebracht?
Zo indrukwekkend dat je zelfs je PI's vergeet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:47 schreef rompompom het volgende:
Al (slecht) voetballend en bierdrinkend, alsmede en tevens frituur nuttigend. Puick, al blaat ik het zelve.
Wat mij betreft echter niet voor lang, want mijn wekker begint om acht uur weer te blèren.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:47 schreef JDude het volgende:
Whehehe. Ik ontketen een ware topicreanimatie.
Nietesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend dat je zelfs je PI's vergeet.
Maar klinkt puick, inderdaad!
Bier.... saai enzo..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:45 schreef JDude het volgende:
[..]
RPP. c. Goeienavond heer'n. Hoe heeft u uw avond doorgebracht?
Het spijt mij ten zeerste maar ik heb morgen een feest van Marcel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:46 schreef guitarist.nl het volgende:
Goeden avond allemaal,
heey C. kom je morgen ook nog kijken ??
Dit kan niet zo zijn. Je vergeet een PI en gebruikt 4 smilies in één post.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Bier.... saai enzo..
Druk met releases op muzikaal front.
[..]
Het spijt mij ten zeerste maar ik heb morgen een feest van Marcel.![]()
Dat sla ik niet over.
ah laat me raden, gratis bierquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:50 schreef cerror het volgende:
Het spijt mij ten zeerste maar ik heb morgen een feest van Marcel.![]()
Dat sla ik niet over.
De mijne om kwart vóór acht, dus ik spring nog even onder de waterkraan en dan slapen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:49 schreef rompompom het volgende:
Wat mij betreft echter niet voor lang, want mijn wekker begint om acht uur weer te blèren.
Later, Dude!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:52 schreef JDude het volgende:
[..]
De mijne om kwart vóór acht, dus ik spring nog even onder de waterkraan en dan slapen.
Ik heb hem bier en een slecht humeur gegeven.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dit kan niet zo zijn. Je vergeet een PI en gebruikt 4 smilies in één post.
WAT HEB JIJ MET ROEL GEDAAN!!!!
Zomaar? Plotsklaps? Saprestie!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb hem bier en een slecht humeur gegeven.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:40 schreef Chowi het volgende:
Ik wacht wel weer tot iedereen zijn roes uitgeslapen heeft.
DLLLLLLLLLLLLLLLETJE VAN ME!!!1quote:
Schud je ze zo uit je mouw of zo?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:44 schreef cerror het volgende:
God zei c. en er was c.
Een 1337 topickill.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik maar heel de tijd denken waarom fok het niet doet, stond m'n javascript nog uit.
Dat zou niks uitmaken voor Fok!, het draait namelijk niet op java maar op javascript.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
We hebben allemaal Java uitstaan
Schopje naar Tweakers!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zou niks uitmaken voor Fok!, het draait namelijk niet op java maar op javascript..
Daar mag je alleen maar slowchatten in de huiskamer en daar mag ik niet in.quote:
Een ban?? Hoe kom jij nou aan een ban??quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar mag je alleen maar slowchatten in de huiskamer en daar mag ik niet in.
nee daar moet je toegelaten worden, daar mag niet iedereen zomaar in, ik wel btwquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een ban?? Hoe kom jij nou aan een ban??
WksZ dus, ik heb trouwens nog nooit een poging tot gedaan. Ik lees meer op de frontpage daar en af en toe wat op het forum.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee daar moet je toegelaten worden, daar mag niet iedereen zomaar in, ik wel btw
Oh, en als je denkt dat ik nooit gebanned wordt, dat is al genoeg gebeurd hier op Fok hoor.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een ban?? Hoe kom jij nou aan een ban??
WLsZ.quote:
Lits-oh-oh-la-la!quote:
Jij wist niet dat ik weg was hè?quote:
Ik was toen zelf ook weg, niet op fok of msn dus.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij wist niet dat ik weg was hè?. Sterf.
O.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik was toen zelf ook weg, niet op fok of msn dus.
Ik wil alles horen! Hoe was het en hoe dronken werd je en kan je nog lopen enzo, maar niet nu want ik moet wegquote:
O. Okay?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wil alles horen! Hoe was het en hoe dronken werd je en kan je nog lopen enzo, maar niet nu want ik moet weg
Maar ik ben blij dat je terug bent
In Nederland al of in BeF?quote:
Alleen in BeFquote:
Cool, ook nog een beetje betaalbaar alles daar?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alleen in BeF![]()
Zit nu in een Bed&Breakfast.. en ze hebben wireless![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Cool, ook nog een beetje betaalbaar alles daar?
Cool, heb je daar nu werk? Of is dat hetzelfde als die studie waarevoor je daarhene ging?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:15 schreef Janetje het volgende:
[..]Nee, maar mn werk betaalt het voor dit weekend..
Ik ging ernaartoe om te werken bij Amnesty, en daar is nogsteeds geen verandering in gekomen hoor..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Cool, heb je daar nu werk? Of is dat hetzelfde als die studie waarevoor je daarhene ging?
Oh, dat wist ik nog niet. Bevalt het?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ging ernaartoe om te werken bij Amnesty, en daar is nogsteeds geen verandering in gekomen hoor..
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik nog niet. Bevalt het?
Wat moet je nou precies doen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:37 schreef Janetje het volgende:
[..]Oeh dan ben je de enige.. Mjah.. bevalt goed, lekker afwisselend werk enzo.
Ik luister tegelijk muziek, zit op MSN en soliciteer voor werk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
pc-fr34k, ga eens wat anders doen dan Fok!ken..
Eerder oud en moe..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:59 schreef rompompom het volgende:
Lui en jong.
Of hand en schoen.quote:
Snel Ch. antwoord zijn vragen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:38 schreef Litso het volgende:
Ik ben er stiekem toch nog heel even.
*opzoektquote:
Ik. Was in Berlijn, whehe, bij een gastgezin, maar daar had ik geen last van, want daar sliep en at ik alleen. Na een busreis van, mwoah, zeg een uurtje of 8 kwam ik daar aan en kreeg ik meteen een dikke vette pizza in m'n muil gestouwt van die Duitsers. Dus wij zo. Okay. Een beetje voorstellen en vroeg naar bed want we gingen de volgende dag fíetsen in Berlijn. Fíetsen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wil alles horen! Hoe was het en hoe dronken werd je en kan je nog lopen enzo, maar niet nu want ik moet weg
Maar ik ben blij dat je terug bent
waar ik woonde, men ouders wonen er nog welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik. Was in Berlijn, whehe, bij een gastgezin, maar daar had ik geen last van, want daar sliep en at ik alleen. Na een busreis van, mwoah, zeg een uurtje of 8 kwam ik daar aan en kreeg ik meteen een dikke vette pizza in m'n muil gestouwt van die Duitsers. Dus wij zo. Okay. Een beetje voorstellen en vroeg naar bed want we gingen de volgende dag fíetsen in Berlijn. Fíetsen.. Naja, allemaal dingen bezocht, en véél gezopen. Flügel, bier, dingen met anijssmaak. Vooral woensdag waren we wasted. En het was tof.
.
En op de terugweg hebben we gegeten bij een soort. Wegrestaurant. Die uiteindelijk in de plaats was waar KS woont, dus ik hád weg kunnen glippen, maar da's er niet van gekomen..
Toch niet sambuca he?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik. Was in Berlijn, whehe, bij een gastgezin, maar daar had ik geen last van, want daar sliep en at ik alleen. Na een busreis van, mwoah, zeg een uurtje of 8 kwam ik daar aan en kreeg ik meteen een dikke vette pizza in m'n muil gestouwt van die Duitsers. Dus wij zo. Okay. Een beetje voorstellen en vroeg naar bed want we gingen de volgende dag fíetsen in Berlijn. Fíetsen.. Naja, allemaal dingen bezocht, en véél gezopen. Flügel, bier, dingen met anijssmaak. Vooral woensdag waren we wasted. En het was tof.
.
En op de terugweg hebben we gegeten bij een soort. Wegrestaurant. Die uiteindelijk in de plaats was waar KS woont, dus ik hád weg kunnen glippen, maar da's er niet van gekomen..
Klinkt tof!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
.
Wel dichtbijhij.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
waar ik woonde, men ouders wonen er nog wel
woon nu ergens anders
Neen. Het had een Duitse naam. Küstennebel, lees ik hier.quote:
Wás het!quote:
Er zijn meer anijsdranken. Absinthquote:
Ja. Dus. Hihi.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja men ouders wonen in losser en ik in enschede, das idd maar 10 km
Ja, maar van sambuca heb ik een keertje gekotst en dat is me bij gebleven. Dat drink ik niet meer dus. Van bier heb ik ook wel gekotst maar dat drink ik nog wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Er zijn meer anijsdranken. Absinthbijvoorbeeld. En Pastisse
Ik zit met hetzelfde probleem. Had net eventjes een stukje varkensfillet gebakken maar echt vult dat niet...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:06 schreef Janetje het volgende:
Damn ik had moeten lunchen..Wat zal ik eens voor avondeten gaan zoeken?
Telkens foto's gemaakt en dan weer een stukje verder tekenen?quote:
Ja, maar deze is al heel oud. Ik ga er denk ik nog een maken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Telkens foto's gemaakt en dan weer een stukje verder tekenen?
Je hebt e rnu een die heen en weer gaat zonder dat ik hou van je gedoe.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar deze is al heel oud. Ik ga er denk ik nog een maken..
Ja, even veranderd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je hebt e rnu een die heen en weer gaat zonder dat ik hou van je gedoe..
Is dat even een opluchting..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg, jullie mogen wel posten hoor!
VANAVOND FEESCHT BIJ MARCEL!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg, jullie mogen wel posten hoor!
quote:
J.quote:
Far too long time no see!quote:
quote:
Nee, de dude met de cd's is zoek.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:16 schreef Snakey het volgende:
Hee, C. Is je email stuk?
Tering.quote:
Hij is d'r vanavond wel op het feest... hij moet wel.quote:
Nee, al lijkt hij op een neef van me.quote:
Dude waar we gisteravond de hele avond mee hebben staan lullenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, al lijkt hij op een neef van me.
Als hij in dure merkkleding rondloopt heeft hij de hele boel verkocht.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij is d'r vanavond wel op het feest... hij moet wel.
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dude waar we gisteravond de hele avond mee hebben staan lullen
Psst, msn kopen?
Die dude op die foto, in een bar in temple bar, nogal dronken, met twee Canadese meiden..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Wie wat waar?
Neh, ik ga zo douchen en pleitte
Ik kom waarschijnlijk heeeeeeeeeel laat.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die dude op die foto, in een bar in temple bar, nogal dronken, met twee Canadese meiden..
Kommst du noch back heute avond?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kom waarschijnlijk heeeeeeeeeel laat.
Of heeeeeeeeeeeeel vroeg thuis.
Mkay.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je niet te bezopen bent om de pc te vinden, kom dan nog ff online
![]()
Nu ik ook desnachts internet heb voor 2 daagjes en morgen kan uitslapen, ben ik er vast ook tot heeeeel laat..
K?
quote:
Pwetty..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:36 schreef cerror het volgende:
Foto's in de tuin gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
WjZ.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:42 schreef cerror het volgende:
Dat feest van vanavond wordt echt het feest van het jaar.
A: Marcel's verjaardag.
B: Hij word achttien.
C: Er is teveel drank.
Zal ik doen, ik ga wel gelijk drinken met Sanne, die zou niet dronken worden.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Zal ik doen, ik ga wel gelijk drinken met Sanne, die zou niet dronken worden.
Puick feest.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:42 schreef cerror het volgende:
Dat feest van vanavond wordt echt het feest van het jaar.
A: Marcel's verjaardag.
B: Hij word achttien.
C: Er is teveel drank.
Ok ok, ik word ladderzat.....quote:
quote:
quote:
quote:
En voor mij! Ik betaal! Niet!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
Oprotze
Drink er maar eentje voor mij.
Zullen wij er dan maar eentje denkbeeldig drinken DD?quote:
Okay.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zullen wij er dan maar eentje denkbeeldig drinken DD?
Proost, cheers, slointequote:
Waarom denkbeeldig?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zullen wij er dan maar eentje denkbeeldig drinken DD?
Tja.. ik bedoelde samen he..quote:
Oh, ik dacht denkbeeldig een biertje drinken. Ik vond het al zo nutteloos.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. ik bedoelde samen he..
En ze mag best naar Dublin komen.. maar ehmm..
Wie is de gelukkige?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:41 schreef Stofje het volgende:
Ik ga vanavond beffen.
Oeh Stof, wat zeg je dat toch mooi.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn tong voornamelijk in dit topic zal bewegen.
En tóch heeft BS een hekel aan me. Wat een schat is het toch ook.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh Stof, wat zeg je dat toch mooi.
Dat is vast wederzijds?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
En tóch heeft BS een hekel aan me. Wat een schat is het toch ook.
Waarde conclusie..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een hekel hebben is de moeite niet, immers. Dus neen.
Maar, je zou, niet, zou, toch, oh!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn tong voornamelijk in dit topic zal bewegen.
Hartjes.quote:
Hartjes zijn okay.quote:
Ja!quote:
Dank je, Bupa. Zelfgemaakt.quote:
Liever niet!quote:
hey, de titel van deze reeks is niet voor niets [BeF], wat staat voor "Chowi vertelt over haar erotische danwel liefdesavonturen/fantasieën"quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Liever niet!.
* Chowi woelt zich in haar dekens met een kop thee en haar voeten op de verwarming en geniet van het moment.
Mogen we raden?quote:
Dit heeft met geen enkele vorm van erotiek te maken, knul.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hey, de titel van deze reeks is niet voor niets [BeF], wat staat voor "Chowi vertelt over haar erotische danwel liefdesavonturen/fantasieën"
Go ahead.quote:
daarom staat er ook "danwel liefdesavonturen"quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dit heeft met geen enkele vorm van erotiek te maken, knul.
Hebben de letters D en L er iets mee te maken?quote:
Ik ruik achterliggende bedoelingen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daarom staat er ook "danwel liefdes-
Welnee. Ik bedoel, misschien.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hebben de letters D en L er iets mee te maken?
als in DuitsLand?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hebben de letters D en L er iets mee te maken?
Je maakt ons(me) nieuwgierig.quote:
Dat was de opzet.quote:
Stoute Ch. Ons een beetje nieuwsgierig maken he!quote:
Ja, hihi, hè.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Stoute Ch. Ons een beetje nieuwsgierig maken he!
Soute stoute Ch.! (![]()
![]()
)
Stoute Ch. Ga naar mijn kamer!quote:
ik las "trouwen"quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:09 schreef Chowi het volgende:
Ik heb trouwens al iemand.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:09 schreef Chowi het volgende:
Ik heb trouwens al iemand.
ahaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:20 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Had iemand het over mij??
Je bent alert.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:20 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Had iemand het over mij??
Dat is toekomst. Misschien wel. Hihi.quote:
Zo blijkens het is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:23 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Ik doe mijn best voor je.
Nou, ik post wel door hoor. Jullie zijn zo langzaam.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:34 schreef mcDavid het volgende:
mên, zelfs hier is het saai.... misschien moet ik maar gewoon naar bed
Agreed.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:38 schreef Janetje het volgende:
Bij de verwarming zitten, internettend, chocola etend is ok.
quote:
Het is meer een wens, zeg maar?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jammer dat ik vanuit mn bed geen bereik heb..
quote:
Nu er niemand is..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
eigenlijk kan het me niks schelen.. ik heb tenminste internet..
quote:Op zondag 19 maart 2006 00:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*present!
Wyfkequote:
Zal ik dan maar een ban voor je aanvragen??quote:Op zondag 19 maart 2006 00:54 schreef Snakey het volgende:
Oeh, dat mag geloof ik niet, alleen een zwaaismileyposten.![]()
Howdy..quote:Op zondag 19 maart 2006 00:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wyfke![]()
Hoe is ie?? Bij welke kachel zit jij? Bij een collega??
In tijden niet iemand zo blij geweest met mijn verschijning
.. en dat levert jou dan weer een ban op...quote:Op zondag 19 maart 2006 00:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een ban voor je aanvragen??
Dat noemen we hier Bed & Brochjequote:Op zondag 19 maart 2006 01:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Howdy..
Nop, zit in een Bed&Breakfast.. soort veredeld hotel..
Is wel een lullige manier om aan een eerste ban te komen, vind je niet??quote:Op zondag 19 maart 2006 01:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
.. en dat levert jou dan weer een ban op...
Tot maandagochtend.. en dan weer terug naar het hostelquote:Op zondag 19 maart 2006 01:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat noemen we hier Bed & Brochje
Voor hoelang??
Mjah... Snakey wil je vast wel op creatievere manier aan een bannetje helpen..quote:Op zondag 19 maart 2006 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Is wel een lullige manier om aan een eerste ban te komen, vind je niet??
Dat mag. Lekker rustig zal het dan zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een ban voor je aanvragen??
Neh, VM is wel lief, geloof ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tot maandagochtend.. en dan weer terug naar het hostel![]()
[..]
Mjah... Snakey wil je vast wel op creatievere manier aan een bannetje helpen..
Vind ik wel...quote:
quote:
Mmm, ja. Daar zou ik je wel een note voor kunnen geven.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik slijm niet eens (met blauwtjes)![]()
quote:
*noteert: meer slijmen met Snakey!quote:Op zondag 19 maart 2006 01:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, ja. Daar zou ik je wel een note voor kunnen geven.![]()
Nu heb je een note van jezelf.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*noteert: meer slijmen met Snakey!
Dat is zoiets als een bord om je nek hebben; ik ben stout geweest.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik snap geen jota van die notes
Hoe stout??quote:Op zondag 19 maart 2006 01:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is zoiets als een bord om je nek hebben; ik ben stout geweest.![]()
Je noteerde toch iets.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik snap geen jota van die notes
De notes zijn ook zodat modjes en adjes kunnen zien wat je allemaal gedaan hebt en dan weten ze dus hoe ze je het beste kunnen straffen.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoe stout??
En wat heb je aan die notes als niemand ze kan zijn?
Oeh. Ik wil over de kniequote:Op zondag 19 maart 2006 01:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De notes zijn ook zodat modjes en adjes kunnen zien wat je allemaal gedaan hebt en dan weten ze dus hoe ze je het beste kunnen straffen.
*bordje weer snel wegstopt..quote:Op zondag 19 maart 2006 01:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is zoiets als een bord om je nek hebben; ik ben stout geweest.![]()
Mag ik ook?quote:
Ik trek me wel terug, denk dat je mij niet alleen aankan, dus als J er dan ook nog bij isquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 02:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Oeh! Die steek ik in mijn slip! (heb namelijk niets anders aan)
Nu onderschat je me een beetje.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik trek me wel terug, denk dat je mij niet alleen aankan, dus als J er dan ook nog bij is![]()
Machtsmisbruik!!quote:Op zondag 19 maart 2006 02:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hop, nog een note. ' Bijdehand na moderatie' Ofzo
quote:Op zondag 19 maart 2006 02:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Stil nou!! Je weet dat ik daar op kick![]()
quote:
Veel drank, een parade, nog meer drank..quote:Op zondag 19 maart 2006 02:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe was jouw St Paddies day, Janetje?
quote:
Uitstekend.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Veel drank, een parade, nog meer drank..![]()
Was heel leuk, ben om een uur of 18.00 temple bar in gegaan.. tyfus druk.. maar super leuk..Veel foto's op link op livejournal
En de jouwe?
Hmm.. ik was rond 3en thuis ook..quote:Op zondag 19 maart 2006 02:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Uitstekend.
Rustig begonnen (terwijl mensen in de trein al hun eerste fles wijn ophadden zat ik nog aan de evian), maar tot 2 uur 's nachts doorgegaan (en toen waren de meeste mensen allang kwijt of naar huis).
Bij de parade halverwege de pub ingegaan omdat het te koud was, daarna wat verschillende pubs en uiteindelijk naar één of andere nachtclub/disco met hele grote dansvloer. Was best tof. En de verbinding met Maynooth was ook best okay, dus rond een uur of 3 was ik thuis. En nauwelijks dronken (maar dat komt meer doordat ik resistent begin te worden volgens mij).
Ik heb het gisteren nog een paar keer moeten proberen, maar guinness blijft de meest ranzige troep ooit. Maar goed, ik ben de dag goed doorgekomen op een mix van Bulmers en gewoon bier.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. ik was rond 3en thuis ook..
Het was heel erg gezellig..
Mn eerste keer in de kroeg, en mn eerste guinness van de tap...
quote:
Voor mij was het een week of 4.. en ik vind guinness heul lekkerquote:Op zondag 19 maart 2006 02:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren nog een paar keer moeten proberen, maar guinness blijft de meest ranzige troep ooit. Maar goed, ik ben de dag goed doorgekomen op een mix van Bulmers en gewoon bier.
En volgens mij heb ik al een week of 3 geen dag gehad dat ik geen alcohol gedronken heb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |