Wel!quote:
Hf.quote:
Zaalvoetbal is best okay, alleen is het irritant dat als je al een beetje hard inkomt het gelijk ene overtreding is. Ik word daar echt gek van.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:27 schreef rompompom het volgende:
Pre-zaalvoetbal-TVP.
Da's nog eens een TVP die je weinig ziet, me dunkt!
Nu wel, he!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nu wil ik wel een keertje met je uit![]()
Daar heb ik jou wel voorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Bij jou doen ze het niet om de looks nee
Nee, naast dit goddelijk uiterlijk heb ik ook een goed innerlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Bij jou doen ze het niet om de looks nee
Dat innerlijk kan me niet zoveel schelen, vertel me liever hoe goed je bentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, naast dit goddelijk uiterlijk heb ik ook een goed innerlijk.
Toch?.
Mij met een konijn vergelijken?? Die beesten halen het niet eens bij mij!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Jouw hol of het mijne, want we zijn tenslotte konijnen
Is dat je standaard pick-up line?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Jouw hol of het mijne, want we zijn tenslotte konijnen
Ik heb mezelf nog nooit geneukt, kan ik dus niks over zeggen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat innerlijk kan me niet zoveel schelen, vertel me liever hoe goed je bent![]()
Nee meestal is het "Ik hou niet van fisten, dus zullen we het maar gewoon doen?"quote:
Sorry, was even vergeten dat je geen ervaring had met meisjesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog nooit geneukt, kan ik dus niks over zeggen.
Heb ik wel, alleen nog niet met een vrouw.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sorry, was even vergeten dat je geen ervaring had met meisjes![]()
Tot laterquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:09 schreef Litso het volgende:
Ananas met slagroom
(nee, dit is geen indecent proposal maar een toetje. tot later)
Ananas met slagroom.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:09 schreef Litso het volgende:
Ananas met slagroom
(nee, dit is geen indecent proposal maar een toetje. tot later)
Goeie voetballers hebben dat niet nodig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zaalvoetbal is best okay, alleen is het irritant dat als je al een beetje hard inkomt het gelijk ene overtreding is. Ik word daar echt gek van.
Ik bedoelde ook niet echt hard inkomen als ik veldtermen, maar wat ze al hard vonden bij zaalvoetbal. Ik had echt zoiets van wat een stelletje pussy's, en ik speel niet eens hard.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goeie voetballers hebben dat niet nodig.
Tsja, elke zaalsport is in principe no-contact. Je wilt echt niet op je bek gaan in de zaal, dus ik begrijp het wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet echt hard inkomen als ik veldtermen, maar wat ze al hard vonden bij zaalvoetbal. Ik had echt zoiets van wat een stelletje pussy's, en ik speel niet eens hard.
Is een ijshockeystadion niet ook vaak een zaal?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, elke zaalsport is in principe no-contact. Je wil echt niet op je bek gaan in de zaal, dus ik begrijp het.
Nee, da's in een hal.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Is een ijshockeystadion niet ook vaak een zaal?
Ach, op straat voetbal je ook op steen en dan ga je ook niet zo zacht spelen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, elke zaalsport is in principe no-contact. Je wilt echt niet op je bek gaan in de zaal, dus ik begrijp het wel.
Nee, maar dan heb je ook kleren aan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, op straat voetbal je ook op steen en dan ga je ook niet zo zacht spelen.
Je doet aan naakt zaalvoetbal?quote:
Ligt eraan welke sport je aan het beoefenen bent.quote:
Zaalvoetbal.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ligt eraan welke sport je aan het beoefenen bent.
Dat ben ik gewend te spelen met kleren aan.quote:
Ow kut, ben ik toch in de war met de sauna.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat ben ik gewend te spelen met kleren aan.
Slim van die vriend, moet ik ook eens zo proberen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:59 schreef Litso het volgende:
Mijn moeder bidt tegenwoordig naakt, sinds ze een nieuwe vriend heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Sauna's.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ow kut, ben ik toch in de war met de sauna.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Slim van die vriend, moet ik ook eens zo proberen.Althans, ik hoor ze altijd roepen "O god! O god!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat is echt ontzettend zielig" ©
Sauna?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:01 schreef rompompom het volgende:
Enniewee, ik ga het nu beoefenen, laters!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Althans, ik hoor ze altijd roepen "O god! O god!"
En hier dezelfde smiley dan.quote:
Ik dacht dat je dat al aan het doen was, je zit toch op fok.quote:
dat zometeen betekent dus dat ik om 10 voor 11 ofzo weg ga, niet dat jullie niet meer hoeven te postenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef killswitch het volgende:
mm zometeen lekker bier drinken en genieten van gothische, electro ende new wave klanken
je gaat me niet zeggen dat je pas net thuis bent hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:31 schreef mcDavid het volgende:
mooi is dat... ga je weg, rijden er geen treinen tussen utrecht en gouda, wegens een wisselstoring. kom je (via schiphol) eindelijk in amersfoort aan, staat er op het mededelingenbord dat de wisselstoring bij gouda weer voorbij is.
had dus gewoon nog een uur later weggekund, was ik even laat aangekomen!
neuh dat niet, heb ook al een poosje zitten TV kijken... was rond 20:40 thuis, i.p.v. 19:40quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
je gaat me niet zeggen dat je pas net thuis bent he
* cerror bier in hand houd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*gaat zo kijken wat voor drank ze nog in voorraad heeft
Bs.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:44 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Ik drink net mijn Westmalle tripel leeg.
Gecondoleerd.
Ik ben een man van de SB, c, dat weet je.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Bs.
Dan ga je toch verder met SB of Hollandia?
*rolt met zijn spierballenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb helemaal moeite met wat voor bier dan ook, geef mij maar wat sterkers
Je sais BS, je sais.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:55 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Ik ben een man van de SB, c, dat weet je.
Ik ben, zoals je weet, niet zo gestructureerd. Ik onderneem gewoon wat er op mijn pad komt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Je sais BS, je sais.
En je had eerst je SB moeten opdrinken en daarna de tripel bieren.
Daar ligt je kracht en mysterie schat ik.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:05 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Ik ben, zoals je weet, niet zo gestructureerd. Ik onderneem gewoon wat er op mijn pad komt.
*roarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar ligt je kracht en mysterie schat ik.
Mooie topickiller.quote:
Dat hoop je.quote:
RPP. c. Goeienavond heer'n. Hoe heeft u uw avond doorgebracht?quote:
Al (slecht) voetballend en bierdrinkend, alsmede en tevens frituur nuttigend. Puick, al blaat ik het zelve.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:45 schreef JDude het volgende:
[..]
RPP. c. Goeienavond heer'n. Hoe heeft u uw avond doorgebracht?
Zo indrukwekkend dat je zelfs je PI's vergeet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:47 schreef rompompom het volgende:
Al (slecht) voetballend en bierdrinkend, alsmede en tevens frituur nuttigend. Puick, al blaat ik het zelve.
Wat mij betreft echter niet voor lang, want mijn wekker begint om acht uur weer te blèren.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:47 schreef JDude het volgende:
Whehehe. Ik ontketen een ware topicreanimatie.
Nietesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend dat je zelfs je PI's vergeet.
Maar klinkt puick, inderdaad!
Bier.... saai enzo..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:45 schreef JDude het volgende:
[..]
RPP. c. Goeienavond heer'n. Hoe heeft u uw avond doorgebracht?
Het spijt mij ten zeerste maar ik heb morgen een feest van Marcel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:46 schreef guitarist.nl het volgende:
Goeden avond allemaal,
heey C. kom je morgen ook nog kijken ??
Dit kan niet zo zijn. Je vergeet een PI en gebruikt 4 smilies in één post.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Bier.... saai enzo..
Druk met releases op muzikaal front.
[..]
Het spijt mij ten zeerste maar ik heb morgen een feest van Marcel.![]()
Dat sla ik niet over.
ah laat me raden, gratis bierquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:50 schreef cerror het volgende:
Het spijt mij ten zeerste maar ik heb morgen een feest van Marcel.![]()
Dat sla ik niet over.
De mijne om kwart vóór acht, dus ik spring nog even onder de waterkraan en dan slapen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:49 schreef rompompom het volgende:
Wat mij betreft echter niet voor lang, want mijn wekker begint om acht uur weer te blèren.
Later, Dude!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:52 schreef JDude het volgende:
[..]
De mijne om kwart vóór acht, dus ik spring nog even onder de waterkraan en dan slapen.
Ik heb hem bier en een slecht humeur gegeven.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dit kan niet zo zijn. Je vergeet een PI en gebruikt 4 smilies in één post.
WAT HEB JIJ MET ROEL GEDAAN!!!!
Zomaar? Plotsklaps? Saprestie!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb hem bier en een slecht humeur gegeven.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:40 schreef Chowi het volgende:
Ik wacht wel weer tot iedereen zijn roes uitgeslapen heeft.
DLLLLLLLLLLLLLLLETJE VAN ME!!!1quote:
Schud je ze zo uit je mouw of zo?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:44 schreef cerror het volgende:
God zei c. en er was c.
Een 1337 topickill.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik maar heel de tijd denken waarom fok het niet doet, stond m'n javascript nog uit.
Dat zou niks uitmaken voor Fok!, het draait namelijk niet op java maar op javascript.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
We hebben allemaal Java uitstaan
Schopje naar Tweakers!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zou niks uitmaken voor Fok!, het draait namelijk niet op java maar op javascript..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |