quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef Skazminko het volgende:
Ik zat laatst te klaverjassen met mijn vrienden, en dan is er term genaamd 'nat'.
Ik: hahaha, je gaat nat!![]()
Vriend: Je moeder is nat!
Ik:![]()
nat gaan?quote:
Ja, dus? Your car, your brother, whateverquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
afgeleid van your momma is.... denk ik
omg kijk je nooit naar amerikaanse neger films?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:17 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Ja, dus? Your car, your brother, whatever![]()
![]()
Kan iemand mij uitleggen waarom ze veelvuldig "je moeder" toepassen. Kijk, als er een scheldwoord erachter zat, dan kon ik de intentie ervan weer begrijpen. Maar alleen dat juist niet...
Juist, lees m'n reply maar even nog keer. "Your momma is so.."<--- dan weet ik waarom ze dit zeggen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
omg kijk je nooit naar amerikaanse neger films?![]()
negers halen graag iemand z'n moeder erbij om iemand te dissen
bijv: your momma is so fat that she eat a elephant for breakfast (of iets anders doms)
Euuh, volgens je bovenstaande riedeltje betitelt je jezelf dus als een mislukkeling?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef Gitanki het volgende:
Tja, als je merkt dat je een mislukkeling bent kun je "je moeder" als scheldwoord gaan gebruiken
En nee, deze post is niet alleen omdat het marokkanen betreft![]()
![]()
![]()
Bij deze:
Je moeder!
Tja, wat je zegt ben je zelf hé, dus moest ik welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:24 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Euuh, volgens je bovenstaande riedeltje belabelt je jezelf als een sukkel?
Vriend "Zij is echt lelijk"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:12 schreef Skazminko het volgende:
Ik zat laatst te klaverjassen met mijn vrienden, en dan is er term genaamd 'nat'.
Ik: hahaha, je gaat nat!![]()
Vriend: Je moeder is nat!
Ik:![]()
dus omdat ze dat in amerikaanse negerfilms zeggen, gaan wij daat hier ook zeggen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
omg kijk je nooit naar amerikaanse neger films?![]()
negers halen graag iemand z'n moeder erbij om iemand te dissen
bijv: your momma is so fat that she eat a elephant for breakfast (of iets anders doms)
in DAT geval is het een vraag, waar ik van kan begrijpen. Echter, het gaat hier om een roep, een zin zonder dat het een vraagteken is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vriend "Zij is echt lelijk"
Ik: "Wie? Je moeder?"
Vriend: "Kerel, hou je bek over m'n moeder"
Als je irritant wil zijn.
afgeleid, maar dan op z'n nederlands. zie je wel vaker dat we hier in europa amerikaanse dingen overnemenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:30 schreef IBAZ het volgende:
[..]
dus omdat ze dat in amerikaanse negerfilms zeggen, gaan wij daat hier ook zeggen.
Nu snap ik er nog minder van.
Bij ons is dat zowat standaard, maar dan met "je vader"...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |