abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:00:27 #51
38161 faculty
Always around
pi_36123482
bij ons bij de appie hein vergeet ik het ook wel eens..

kan gewoon wel eens gebeuren, ik verwijs ze dan ook vriendelijk door naar de klantenservice waar ze het zo voor je oplossen.. maar dat ze bij die winkel daar niet eens moeite voor doen

je had eigenlijk om de bedrijfsleider moeten vragen en daar tegen moeten gaan klagen..

welke appie was het eigenlijk
What goes around, Comes around
pi_36123490
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb meer klachten over de Edah: er stonden twintig bakjes aardbeien en ik vond er niet één waar geen beschimmelde aardbei in zat
De edah zou in ieder geval nooit het alternatief moeten zijn..de slechtste supermarkt van nederland met afstand..
underground forever baby
pi_36123507
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:00 schreef faculty het volgende:
welke appie was het eigenlijk
hein
underground forever baby
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:02:06 #54
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_36123525
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb meer klachten over de Edah: er stonden twintig bakjes aardbeien en ik vond er niet één waar geen beschimmelde aardbei in zat
Dat klopt, het is tegenwoordig in Nederlandse supermarkten niet meer mogelijk een bakje aardbeien te kopen zonder dat het of in de winkel al beschimmeld is of bij thuiskomst al bijna zelf wegloopt. Over de smaak hebben we het dan nog niet eens gehad ...
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:02:27 #55
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_36123533
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:01 schreef Laton het volgende:

[..]

hein
Heijn.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:02:29 #56
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_36123536
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:57 schreef winux het volgende:
Vermeld dan in ieder geval ff de juiste AH erbij want nu maak je heel AH belachelijk omdat er 2 mensen hun dag niet hebben of onpersoonlijk zijn.
Ok, het was de AH in Bussum, mensen.

Dan hoeft de rest hier die een zaterdagbaantje heeft achter de kassa zich niet aangesproken te voelen.

En er zijn hier wel andere supermarkten, maar eentje is er net failliet (wordt overgenomen of zo) en de andere missen dan weer spullen in het assortiment zodat ik alsnóg naar de AH moet. Maar ik ga me zeker weer eens oriënteren wat de andere opties zijn, want het liefst ging ik er idd niet meer naartoe. Maar ja, als je niet werkloos of bejaard bent, dan wil je ook niet al teveel van je vrije tijd besteden aan boodschappen doen, he?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_36123542
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:02 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Dat klopt, het is tegenwoordig in Nederlandse supermarkten niet meer mogelijk een bakje aardbeien te kopen zonder dat het of in de winkel al beschimmeld is of bij thuiskomst al bijna zelf wegloopt. Over de smaak hebben we het dan nog niet eens gehad ...
Oftewel mensen ga eens wat vaker naar de markt en goede slager !
underground forever baby
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:03:05 #58
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_36123552
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:02 schreef Jane het volgende:

[..]

Ok, het was de AH in Bussum, mensen.

Dan hoeft de rest hier die een zaterdagbaantje heeft achter de kassa zich niet aangesproken te voelen.

En er zijn hier wel andere supermarkten, maar eentje is er net failliet (wordt overgenomen of zo) en de andere missen dan weer spullen in het assortiment zodat ik alsnóg naar de AH moet. Maar ik ga me zeker weer eens oriënteren wat de andere opties zijn, want het liefst ging ik er idd niet meer naartoe. Maar ja, als je niet werkloos of bejaard bent, dan wil je ook niet al teveel van je vrije tijd besteden aan boodschappen doen, he?
In de bus van Bussem naar Naarden... lalala...
pi_36123570
interessant leven heb je!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:03:56 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_36123575
Ik zou dus inderdaad volgende week met mijn bon en de lege verpakkingen terugkomen om alsnog te gaan zeuren om je bonusgeld.

En dan lekker veel stennis trappen en dan ook de filiaalmanager erbij roepen.
Heb je toevallig onthouden hoe die kassakoeien heetten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36123587
nou ze hebben mazzel dat jij de klant was en niet ik. Waar is die tijd toch gebleven dat de klant koning was??? ik zou alle artikelen hebben laten staan, zodat ze die lekker zelf konden opruimen, uiteraard zou ik geen cent betalen. En er een enorme ophef over maken. Vervolgens nog eens naar binnen gaan hele band van de kassa volladen en vervolgens melden dat ik me geld vergeten ben, lekker weglopen en de artikelen op de band laten staan. Wat een actie!!!
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:04:25 #62
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_36123590
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:02 schreef Laton het volgende:

[..]

Oftewel mensen ga eens wat vaker naar de markt en goede slager !
Ja, serieus. Je kunt beter naar een èchte slager gaan. Het is wel even zoeken maar er zijn best goedkope te vinden en het vlees is zoooo veel lekkerder dan die gore rommel die je bij de supermarkt kunt halen.
pi_36123600
Kort lontje? Ik durf te wedden dat je niet zo hebt gedragen als je schetst in je verhaal. Als dat wel zo was dan mag je blij zijn dat ik er niet bij was.
Alle televisie's de wereld uit, radio's aan de macht.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:05:23 #64
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_36123604
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:03 schreef Troel het volgende:
Ik zou dus inderdaad volgende week met mijn bon en de lege verpakkingen terugkomen om alsnog te gaan zeuren om je bonusgeld.

En dan lekker veel stennis trappen en dan ook de filiaalmanager erbij roepen.
Heb je toevallig onthouden hoe die kassakoeien heetten?
Ja, waarom heb je dat eigenlijk niet gedaan? Ik had me niet zo laten afbekken door twee van die (V)MBO-dropouts die daar een beetje hun uitkering staan bij te spijkeren.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:05:31 #65
1986 Jane
pi_36123608
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:03 schreef Byte_Me het volgende:
interessant leven heb je!
Mijn leven zou er iig een stuk op vooruit gaan als ik nooit meer boodschappen hoefde te doen, ja.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:06:09 #66
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_36123623
net nog lekker boodschappen gedaan bij de AH, en het is hier in mijn woonplaats echt prima.

Leuke chicks
Gezellige oudere dames
Korte rijen
Bonuskaart ligt al op de kassa (van 't kassameisje zelf)

èn ik mag de ah binnen op mijn skates (en dat is bes leuk )
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:06:48 #67
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_36123636
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:05 schreef Roskoo het volgende:
Kort lontje? Ik durf te wedden dat je niet zo hebt gedragen als je schetst in je verhaal. Als dat wel zo was dan mag je blij zijn dat ik er niet bij was.
Ahja, want jij had er op los geslagen en geschreeuwd, haar met haar kop een paar keer goed hard op die servicebalie gebeukt en het opgenomen voor de mevrouw van de AH met haar grote smoelbakkes. Mensen zoals jij moeten er meer zijn...
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:07:07 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_36123642
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:06 schreef TheSeeker_NL het volgende:

Bonuskaart ligt al op de kassa (van 't kassameisje zelf)
Volgens mij mag dat niet eens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:07:25 #69
1986 Jane
pi_36123654
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:05 schreef Roskoo het volgende:
Op 'kutkaart' na scheelde het niet veel...
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:05 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ja, waarom heb je dat eigenlijk niet gedaan? Ik had me niet zo laten afbekken door twee van die (V)MBO-dropouts die daar een beetje hun uitkering staan bij te spijkeren.
Ik heb eerlijk gezegd niet aan de filiaalmanager gedacht. Heb hem er volgens mij ook nog nooit gezien trouwens.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:08:48 #70
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_36123699
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:07 schreef Jane het volgende:

[..]

Op 'kutkaart' na scheelde het niet veel...
[..]

Ik heb eerlijk gezegd niet aan de filiaalmanager gedacht. Heb hem er volgens mij ook nog nooit gezien trouwens.
Toen ik er ooit werkte zat die vette hoer altijd op kantoor. Ik weet niet wat ze er deed. Zij zelf ook niet denk ik.
Gewoon roepen de volgende keer, beetje winkel laat zijn klanten niet zo afsnauwen. Plus dat de klant altijd koning is.
pi_36123785
Ik zeg dan altijd dat ik dat als mogelijke mysteryshopper zijnde niet echt op prijs stel.
pi_36123883
Ik zou niet betaald hebben bij de kassa.... niks geld terughalen bij de klantenservice... tyft op, kind
pi_36123932
Is de TS ooit wel eens bij de Aldi geweest?
pi_36123936
jezus, stomme winkel, ik ging vanmiddag een opwaardeerbon kopen, doet die code het niet
ik terug, maar ze mogen me geen nieuwe geven, dat is alles, ze zeggen ook niet wat ik moet doen ofzo, ik heb maar het nummer gebeld en toen kreeg ik een nieuwe code, ik ga daar dus echt nooit meer wat kopen
pi_36123972
En nog wat, je zat gewoon bij een kut cassaire. Als één medewerker kut is, is gelijk de hele Albert Heijn kut .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')