abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:57:45 #1
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_36121775
quote:
Bos voorziet 'ongelukken' met allochtone raadsleden

PvdA-leider Bos verwacht problemen met nieuwe allochtone gemeenteraadsleden van zijn partij. Vooral van kandidaten die met voorkeursstemmen een plekje in de raad hebben gekregen, vraagt hij zich af of die wel voldoende gekwalificeerd zijn.

"Wij krijgen vast ongelukken met nieuwe allochtone raadsleden, maar die hebben we ook met autochtonen gehad", zegt Bos vrijdag in een vraaggesprek met het Parool. Nu meer kandidaten die lager op de lijst staan toch in de raad komen, moet de partij aanstaande gemeenteraadsleden beter vooraf gaan screenen.
Ja heur, daar komt de aep weer uit de mouw. Eerst lullen, dan poetsen. Het kwam Woutertje Bos goed uit dat veel alliegtonen op zijn partij gestemd hadden met de gemeenteverkiezingen, dat levert de Partij immers zetels op. Maar nu puntje bij paaltje komt, laat onze linkse rakker weer zien dat hij met alle winden meewaait! Nee nee, zo werkt het niet, eerst een mooie, grote, sociale mond opzetten en dan terugkrabbelen.

Klacht: als Wouter Bos en zijn partij eens nagedacht hadden over incompetente allochtonen die de taal nauwelijks beheersen en aan de hand van de Koran gemeentebeleid proberen te beïnvloeden, dan had hij veel problemen uit de weg geholpen.

Overigens niets dan hulde voor geïntegreerde allochtonen die in de gemeenteraden zijn beland, mensen die wél ABN spreken.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_36121915
Wouter Bos sux, maar dat was al bekend.
pi_36122337
quote:
Zo geeft de deelraadvoorzitter voor de PvdA in Delfshaven, Tom Harreman, toe: ’We zijn bijvoorbeeld naar de Mevlana- moskee gegaan en we hebben ze uitgelegd dat ze deze ene keer geen CDA moesten stemmen, omdat ze Leefbaar Rotterdam er dan gratis zouden bij krijgen. Nou, dat snapten die mannen wel, hoor.’ Alle slagen zijn dus geoorloofd om zieltjes/stemmen te winnen, ook al moet er wat seculiere beginselen overboord worden gegooid. Wordt de PvdA de partij van de moskeeën en zo ja wat staat hier tegenover? Sommigen hebben niet lang gewacht om hun eisen op tafel te gooien.
En dan lopen zeuren dat ze een allochtonenpartij worden

Bron: http://www.trouw.nl/dever(...)haar+eigen+strategie
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:52:20 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_36123235
7 maart
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_36123299
Laffe taktieken.
Vooral ook niet inhoudelijk in debat gaan en eens een duidelijk standpunt kiezen.
pi_36123305
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
7 maart
Goed gevoel he?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:55:21 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_36123321
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:57 schreef Dirktator het volgende:

[..]

Ja heur, daar komt de aep weer uit de mouw. Eerst lullen, dan poetsen. Het kwam Woutertje Bos goed uit dat veel alliegtonen op zijn partij gestemd hadden met de gemeenteverkiezingen, dat levert de Partij immers zetels op. Maar nu puntje bij paaltje komt, laat onze linkse rakker weer zien dat hij met alle winden meewaait! Nee nee, zo werkt het niet, eerst een mooie, grote, sociale mond opzetten en dan terugkrabbelen.
Alle partijen hebben vrij veel allochtonen op de lijst .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:55:44 #8
66444 Lord_Vetinari
pi_36123335
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Goed gevoel he?
En al die verzuurde reacties maken het alleen maar beterrrrrrrr!!!!!
pi_36123370
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En al die verzuurde reacties maken het alleen maar beterrrrrrrr!!!!!
Klopt ik zit hier ook weer met een glimlach .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:02:27 #10
77575 NiTiN
Move On Up
pi_36123532
Ach ja, PvdA dan weetjehetwel.

Daarnaast ben ik het niet eens met Arnhemcasual, die begint over allochtonen en arbeid wat nooit samen kan gaan. Op mijn bijbaan werk ik met bijna alleen maar allochtonen, die het werk wat ik als bijbaan doe moeten doen om een gezin van te voeden. Via een uitzendbureau, en die houden per maand daarvan niet meer dan 1200-1300 euro over. Dus nemen ze een extra baan, zodat ze eerst bij ons een dienst van 6-1345 draaien en daarna nog van 1400 tot 2200 elders aan de slag gaan.

En geloof me er zijn er wel meer dan een handjevol die dat doen. Of het elke dag is weet ik niet maar dat ze bereid zijn het te doen zegt imo al genoeg.

Zo zijn er trouwens ook vast zat autochtonen die er bikkeldagen van maken hoor, dat terzijde.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_36134463
Partij van de arbeidslozen bedoel je... of partij van de allochtonen.

PVDA zoekt troetelallochtonen
Mohamed op kieslijst gaan staan
Mohamed niets wete, maak niet uit
Mohamed geen nederelands ken
Mohamed door veel andere Mohameds en oliedomme NL'ers zoals LV verkozen
NL gaan nog sneller naar de Filistijnen

Gaat goed Woutertje Wedden dat hij zoiets niet voor de verkiezingen zal zeggen? Nee joh, want dan zijn al de stemmen van Fatima en Mohamed welkom. Hypocriete, wereldvrreemde figuren...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_36134573
quote:

[..]

Klacht: als Wouter Bos en zijn partij eens nagedacht hadden over incompetente allochtonen die de taal nauwelijks beheersen en aan de hand van de Koran gemeentebeleid proberen te beïnvloeden, dan had hij veel problemen uit de weg geholpen.

Overigens niets dan hulde voor geïntegreerde allochtonen die in de gemeenteraden zijn beland, mensen die wél ABN spreken.
ach rot toch op vvd mogool!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_36135550

Dit en 14.gif
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
  zaterdag 18 maart 2006 @ 04:09:06 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_36135614
TS kan niet spellen en mag mij eens gaan uitleggen waarom voorouders van mij zijn gestorfen om dit land te redden waren dus gastarbeiders hier. Terwijl zijn famillie waarschijnlijk voor een deel in de NSB zat. Of dienst deed aan het front in Rusland bij de Waffen SS.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_36135626
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 04:09 schreef Megumi het volgende:
TS kan niet spellen en mag mij eens gaan uitleggen waarom voorouders van mij zijn gestorfen om dit land te redden waren dus gastarbeiders hier. Terwijl zijn famillie waarschijnlijk voor een deel in de NSB zat. Of dienst deed aan het front in Rusland bij de Waffen SS.
Kijk je voorouders zijn gestorven, helaas daarom zijn het voorouders .
Je zegt om dit land te redden, maar als de voorouders van de TS NSB'ers waren
zagen zij dit niet als een positief punt. Hitler ging het land immers redden.
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_36135637
quote:
Waar haal je het recht vandaan om iemands familie klakkeloos te beschuldigen van NSB-lidmaatschap.. Mensen als jij, blijven voor mij eeuwig en altijd allochtoon.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 04:20:24 #17
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_36135650
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 04:16 schreef Tref het volgende:

[..]

Waar haal je het recht vandaan om iemands familie klakkeloos te beschuldigen van NSB-lidmaatschap.. Mensen als jij, blijven voor mij eeuwig en altijd allochtoon.
En dat is nou echt de reden waarom dit land naar de klote gaat. Voor jou zijn mensen geen mensen, maar 'wij ariers' en 'buitenlanders'.

Oh en die OP is natuurlijk een sterk staaltje van gesnotter van iemand die nog steeds niet over de resultaten van de gemeenteverkiezingen is.
pi_36135668
quote:

[..]

Ja want allochtonen zijn altijd Moslims die de hele dag met de koran rond lopen
En bovendien een selectief gequote stukje , want waar het overgaat is dat er met voorkeurs stemmen raadsleden komen die lager op de lijsten stonden en nauwelijk politieke ervaring hebben , niet omdat ze geen Nederlands spreken ......

btw alliegtonen kom je net van de kleuterschool ?
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_36136089
Wat zeikt de TS nou? De PvdA is er niet alleen maar voor de allochtonen. Het zit hem in de naam: ARBEID! Vooral mensen die graag zien dat hun rechten als arbeider, je weet wel, de mensen die jij onderweg naar school tegenkomt en die je Heb jij je stufi al? Deel #14 voor je betalen. Terwijl jij mopperend je hand op houdt

Wees blij dat iemand de PvdA voor jou stemt, anders had je die mooie opleidng van je wel uit je eigen zak mogen betalen met een flinke lening. Vuile profiteur!
pi_36136090
Partij Van De Aandacht
  zaterdag 18 maart 2006 @ 08:45:20 #21
66444 Lord_Vetinari
pi_36136197
quote:
TS kan niet spellen en mag mij eens gaan uitleggen waarom voorouders van mij zijn gestorfen
Pot ---> Ketel
pi_36137564
Ik heb liever PVDA dan VVD de partij van beledigingen en provocaties en Anti-islam
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 11:03:21 #23
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_36137632
Het wordt eentonig; maar: Doet nog altijd pijn he; de laatste verkiezingsuitslagen...
Gek he; dat het grootste deel van de allochtonen stemt op één van de weinige partijen die hen niet generaliseert; of had je ze liever een 'WIlders' stemadvies gegeven?
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  zaterdag 18 maart 2006 @ 11:07:54 #24
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36137693
Ach, ik vind ook dat de PvdA zich belachelijk maakt, en je kan me moeilijk met de VVD associëren. Kritiek is niet per definitie onterecht als deze uit frustratie voort komt.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_36138092
TS: de titel van het topic en jouw username zegt mij genoeg... misschien is de vnu meer jouw partij ?
Gelukkig zonder haar
  zaterdag 18 maart 2006 @ 11:33:10 #26
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_36138204
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 11:28 schreef TeChNo2 het volgende:
TS: de titel van het topic en jouw username zegt mij genoeg... misschien is de vnu meer jouw partij ?
Neen. Ik ben een sociaal-democratische liberaal en ben van mening dat de ideologie van de PvdA en andere linkse partijen ons de kop zal kosten in een almaar globaliserende wereld.
Sokkel Lolleromfg
pi_36138778
Wat zijn allochtonen eigelijk? Niet iedere gekleurde Nederlander vind ik allochtoon.
pi_36138860
Alliegtonen? wat is dat nou weer voor geenstijl-taaltje Ga ergens anders popie-jopie doen en leer Nederlands.
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
  zaterdag 18 maart 2006 @ 13:04:55 #29
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_36140199
Om maar te zwijgen van de kansloze inhoud van dit topic.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_36140275
quote:
Neen. Ik ben een sociaal-democratische liberaal en ben van mening dat de ideologie van de PvdA en andere linkse partijen ons de kop zal kosten in een almaar globaliserende wereld.
met dit soort opmerkingen "tem je het pleps" en daarbij een avatar van Berusconi en een verwijzing in je username naar dictator... jammer voor je dat je niet 100 jaar eerder bent geboren...

[ Bericht 1% gewijzigd door TeChNo2 op 18-03-2006 19:29:29 ]
Gelukkig zonder haar
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:10:25 #31
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_36148458
Sokkel Lolleromfg
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:12:56 #32
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_36148533
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:08 schreef TeChNo2 het volgende:
met doort opmerkingen "tem je het pleps" en daarbij een avatar van Berusconi en een verwijzing in je username naar dictator... jammer voor je dat je niet 100 jaar eerder bent geboren...
Ben jij al zo oud dat je een vergelijking tussen "realiteit" en "fictie" kunt trekken?
Sokkel Lolleromfg
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:44:47 #33
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_36155853
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:10 schreef Dirktator het volgende:
Het Wouter Bos Lied
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_36155953
stemmen voor de pvda in het algemeen is aardig kansloos.
pi_36156009
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 08:22 schreef xman het volgende:
Wat zeikt de TS nou? De PvdA is er niet alleen maar voor de allochtonen. Het zit hem in de naam: ARBEID! Vooral mensen die graag zien dat hun rechten als arbeider, je weet wel, de mensen die jij onderweg naar school tegenkomt en die je Heb jij je stufi al? Deel #14 voor je betalen. Terwijl jij mopperend je hand op houdt

Wees blij dat iemand de PvdA voor jou stemt, anders had je die mooie opleidng van je wel uit je eigen zak mogen betalen met een flinke lening. Vuile profiteur!
Arbeiders
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:57:50 #36
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_36156140
Het grote hypocriete dieptepunt waren wel die verkiezingsposters in het Turks van de Pvda
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:58:59 #37
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_36156166
Tja de PVDA weet waar het kiezers kan halen en speelt daar heel goed op in.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_36156522
quote:
De PvdA is er niet alleen maar voor de allochtonen. Het zit hem in de naam: ARBEID!
Ja ja. Arbeit macht frei! Dat was toen net zo sarcastisch als nu de Partij van de Arbeid.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  zondag 19 maart 2006 @ 10:39:01 #39
144493 Relmarokkaan
Ik ben gevaarlijk
pi_36162356
Waar moeten de allochtonen dan op stemmen?

De VVD? Partij dat dag in dag uit allochtonen beledigt? Jammer want de VVD heeft soms wel goede standpunten, helaas hebben ze het paard Hirsi Ali in de partij.
http://www.kavkazcenter.net/
Steun Tsjetsjenië in haar strijd!
  zondag 19 maart 2006 @ 10:40:59 #40
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_36162385
quote:
Op zondag 19 maart 2006 10:39 schreef Relmarokkaan het volgende:
Waar moeten de allochtonen dan op stemmen?

De VVD? Partij dat dag in dag uit allochtonen beledigt? Jammer want de VVD heeft soms wel goede standpunten, helaas hebben ze het paard Hirsi Ali in de partij.
Dat laatste ben ik met je eens, Hirsi Ali zet aan tot haat. Ik snap ook wel dat de meeste allochtonen PvdA stemmen, heel logisch mijns inziens, maar Wouter Bos probeert daar misbruik van te maken. Eerst wil hij jullie stem hebben en daarna kunnen jullie opzouten.
Sokkel Lolleromfg
  zondag 19 maart 2006 @ 10:43:48 #41
144493 Relmarokkaan
Ik ben gevaarlijk
pi_36162431
quote:
Op zondag 19 maart 2006 10:40 schreef Dirktator het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik met je eens, Hirsi Ali zet aan tot haat. Ik snap ook wel dat de meeste allochtonen PvdA stemmen, heel logisch mijns inziens, maar Wouter Bos probeert daar misbruik van te maken. Eerst wil hij jullie stem hebben en daarna kunnen jullie opzouten.
Dus moeten de allochtonen uit twee kwaden kiezen. En dan kies je voor de minste.
pi_36162625
Politiek is sowieso 1 grote corupte hypocriete zooi, vvd, pvda maakt niet uit, allemaal kut!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_36178998
knip

[ Bericht 95% gewijzigd door flugeltje op 19-03-2006 20:48:56 (doe normaal) ]
  zondag 19 maart 2006 @ 21:14:30 #44
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_36180421
quote:
Op zondag 19 maart 2006 10:43 schreef Relmarokkaan het volgende:

[..]

Dus moeten de allochtonen uit twee kwaden kiezen. En dan kies je voor de minste.
CDA?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  zondag 19 maart 2006 @ 21:42:10 #45
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_36181748
Partij voor de Dieren?
  zondag 19 maart 2006 @ 21:53:34 #46
144493 Relmarokkaan
Ik ben gevaarlijk
pi_36182340
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef Pracissor het volgende:

[..]

CDA?
Het CDA is inderdaad ook niet slecht. Helemaal voor gelovigen.
pi_36183827
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 04:20 schreef Maerycke het volgende:

[..]

En dat is nou echt de reden waarom dit land naar de klote gaat. Voor jou zijn mensen geen mensen, maar 'wij ariers' en 'buitenlanders'.

Oh en die OP is natuurlijk een sterk staaltje van gesnotter van iemand die nog steeds niet over de resultaten van de gemeenteverkiezingen is.
Well said..
  maandag 20 maart 2006 @ 19:31:58 #48
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_36209127
Ik dacht dat allochtone tegenwoordig zo ondernemend waren .Tenminste, dat waren de berichten. KvK dit, eigen bedrijfje dat. Maar op de VVD stemmen ho maar. Daar stimmt iets niet.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_36209819
fuck de pvda en fuck wouter bos
  maandag 20 maart 2006 @ 21:17:41 #50
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_36213134
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 08:22 schreef xman het volgende:Wat zeikt de TS nou? De PvdA is er niet alleen maar voor de allochtonen. Het zit hem in de naam: ARBEID! Vooral mensen die graag zien dat hun rechten als arbeider, je weet wel, de mensen die jij onderweg naar school tegenkomt en die je Heb jij je stufi al? Deel #14 voor je betalen. Terwijl jij mopperend je hand op houdt

Wees blij dat iemand de PvdA voor jou stemt, anders had je die mooie opleidng van je wel uit je eigen zak mogen betalen met een flinke lening.Vuile profiteur!

Alsof jij ook nog maar op 1 manier hard kunt maken dat alleen arbeiders de studiefinanciering mogelijk zouden maken. Wel eens aan gedacht dat het uiteindelijk hoogopgeleiden zijn die dit land economisch naar een hoger niveau tillen, meer geld binnenbrengen, meer verdienen en dus ook meer belasting betalen? Daar komt bij dat zowel de studiefinanciering gewoon uit de gezamelijke pot wordt betaald. Plus, het zijn juist vaak de kinderen van arbeiders die vrachten studiefinanciering krijgen omdat papa en mamma het anders niet kunnen betalen/het geld liever aan een plasma scherm uitgeven. Dus wie is hier in dit geval nu de profiteur?

Ben het overigens eens met TS. En dat heeft niks te maken met een gemeenteraadsverkiezingentrauma (als dat al bestaat) maar alles met Wouter Bos die wat betreft zijn standpunten nog wisselvalliger is dan het Nederlandse weer.
pi_36219330
Hoogopgeleiden betalen hun eigen studiefinanciering. Met alle respect hoor, maar de gemiddelde hoogopgeleide betaalt binnen een half jaar meer belasting dan hij ooit aan studiefinanciering heeft ontvangen. De studiefinanciering als argument gebruiken is nogal zinloos.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')