Ja heur, daar komt de aep weer uit de mouw. Eerst lullen, dan poetsen. Het kwam Woutertje Bos goed uit dat veel alliegtonen op zijn partij gestemd hadden met de gemeenteverkiezingen, dat levert de Partij immers zetels op. Maar nu puntje bij paaltje komt, laat onze linkse rakker weer zien dat hij met alle winden meewaait! Nee nee, zo werkt het niet, eerst een mooie, grote, sociale mond opzetten en dan terugkrabbelen.quote:Bos voorziet 'ongelukken' met allochtone raadsleden
PvdA-leider Bos verwacht problemen met nieuwe allochtone gemeenteraadsleden van zijn partij. Vooral van kandidaten die met voorkeursstemmen een plekje in de raad hebben gekregen, vraagt hij zich af of die wel voldoende gekwalificeerd zijn.
"Wij krijgen vast ongelukken met nieuwe allochtone raadsleden, maar die hebben we ook met autochtonen gehad", zegt Bos vrijdag in een vraaggesprek met het Parool. Nu meer kandidaten die lager op de lijst staan toch in de raad komen, moet de partij aanstaande gemeenteraadsleden beter vooraf gaan screenen.
En dan lopen zeuren dat ze een allochtonenpartij wordenquote:Zo geeft de deelraadvoorzitter voor de PvdA in Delfshaven, Tom Harreman, toe: ’We zijn bijvoorbeeld naar de Mevlana- moskee gegaan en we hebben ze uitgelegd dat ze deze ene keer geen CDA moesten stemmen, omdat ze Leefbaar Rotterdam er dan gratis zouden bij krijgen. Nou, dat snapten die mannen wel, hoor.’ Alle slagen zijn dus geoorloofd om zieltjes/stemmen te winnen, ook al moet er wat seculiere beginselen overboord worden gegooid. Wordt de PvdA de partij van de moskeeën en zo ja wat staat hier tegenover? Sommigen hebben niet lang gewacht om hun eisen op tafel te gooien.
Alle partijen hebben vrij veel allochtonen op de lijstquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:57 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ja heur, daar komt de aep weer uit de mouw. Eerst lullen, dan poetsen. Het kwam Woutertje Bos goed uit dat veel alliegtonen op zijn partij gestemd hadden met de gemeenteverkiezingen, dat levert de Partij immers zetels op. Maar nu puntje bij paaltje komt, laat onze linkse rakker weer zien dat hij met alle winden meewaait! Nee nee, zo werkt het niet, eerst een mooie, grote, sociale mond opzetten en dan terugkrabbelen.
En al die verzuurde reacties maken het alleen maar beterrrrrrrr!!!!!quote:
Klopt ik zit hier ook weer met een glimlachquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En al die verzuurde reacties maken het alleen maar beterrrrrrrr!!!!!![]()
ach rot toch op vvd mogool!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:57 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ja heur, daar komt de aep weer uit de mouw. Eerst lullen, dan poetsen. Het kwam Woutertje Bos goed uit dat veel alliegtonen op zijn partij gestemd hadden met de gemeenteverkiezingen, dat levert de Partij immers zetels op. Maar nu puntje bij paaltje komt, laat onze linkse rakker weer zien dat hij met alle winden meewaait! Nee nee, zo werkt het niet, eerst een mooie, grote, sociale mond opzetten en dan terugkrabbelen.
Klacht: als Wouter Bos en zijn partij eens nagedacht hadden over incompetente allochtonen die de taal nauwelijks beheersen en aan de hand van de Koran gemeentebeleid proberen te beïnvloeden, dan had hij veel problemen uit de weg geholpen.
Overigens niets dan hulde voor geïntegreerde allochtonen die in de gemeenteraden zijn beland, mensen die wél ABN spreken.
Kijk je voorouders zijn gestorven, helaas daarom zijn het vooroudersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:09 schreef Megumi het volgende:
TS kan niet spellen en mag mij eens gaan uitleggen waarom voorouders van mij zijn gestorfen om dit land te redden waren dus gastarbeiders hier. Terwijl zijn famillie waarschijnlijk voor een deel in de NSB zat. Of dienst deed aan het front in Rusland bij de Waffen SS.
Waar haal je het recht vandaan om iemands familie klakkeloos te beschuldigen van NSB-lidmaatschap.. Mensen als jij, blijven voor mij eeuwig en altijd allochtoon.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:09 schreef Megumi het volgende:
TS kan niet spellen en mag mij eens gaan uitleggen waarom voorouders van mij zijn gestorfen om dit land te redden waren dus gastarbeiders hier. Terwijl zijn famillie waarschijnlijk voor een deel in de NSB zat. Of dienst deed aan het front in Rusland bij de Waffen SS.
En dat is nou echt de reden waarom dit land naar de klote gaat. Voor jou zijn mensen geen mensen, maar 'wij ariers' en 'buitenlanders'.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:16 schreef Tref het volgende:
[..]
Waar haal je het recht vandaan om iemands familie klakkeloos te beschuldigen van NSB-lidmaatschap.. Mensen als jij, blijven voor mij eeuwig en altijd allochtoon.
Ja want allochtonen zijn altijd Moslims die de hele dag met de koran rond lopenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:57 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Klacht: als Wouter Bos en zijn partij eens nagedacht hadden over incompetente allochtonen die de taal nauwelijks beheersen en aan de hand van de Koran gemeentebeleid proberen te beïnvloeden, dan had hij veel problemen uit de weg geholpen.
Pot ---> Ketelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:09 schreef Megumi het volgende:
TS kan niet spellen en mag mij eens gaan uitleggen waarom voorouders van mij zijn gestorfen
Neen. Ik ben een sociaal-democratische liberaal en ben van mening dat de ideologie van de PvdA en andere linkse partijen ons de kop zal kosten in een almaar globaliserende wereld.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:28 schreef TeChNo2 het volgende:
TS: de titel van het topic en jouw username zegt mij genoeg... misschien is de vnu meer jouw partij ?
met dit soort opmerkingen "tem je het pleps" en daarbij een avatar van Berusconi en een verwijzing in je username naar dictator... jammer voor je dat je niet 100 jaar eerder bent geboren...quote:Neen. Ik ben een sociaal-democratische liberaal en ben van mening dat de ideologie van de PvdA en andere linkse partijen ons de kop zal kosten in een almaar globaliserende wereld.
Ben jij al zo oud dat je een vergelijking tussen "realiteit" en "fictie" kunt trekken?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:08 schreef TeChNo2 het volgende:
met doort opmerkingen "tem je het pleps" en daarbij een avatar van Berusconi en een verwijzing in je username naar dictator... jammer voor je dat je niet 100 jaar eerder bent geboren...
quote:
Arbeidersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:22 schreef xman het volgende:
Wat zeikt de TS nou? De PvdA is er niet alleen maar voor de allochtonen. Het zit hem in de naam: ARBEID! Vooral mensen die graag zien dat hun rechten als arbeider, je weet wel, de mensen die jij onderweg naar school tegenkomt en die je Heb jij je stufi al? Deel #14 voor je betalen. Terwijl jij mopperend je hand op houdt
Wees blij dat iemand de PvdA voor jou stemt, anders had je die mooie opleidng van je wel uit je eigen zak mogen betalen met een flinke lening. Vuile profiteur!
Ja ja. Arbeit macht frei! Dat was toen net zo sarcastisch als nu de Partij van de Arbeid.quote:De PvdA is er niet alleen maar voor de allochtonen. Het zit hem in de naam: ARBEID!
Dat laatste ben ik met je eens, Hirsi Ali zet aan tot haat. Ik snap ook wel dat de meeste allochtonen PvdA stemmen, heel logisch mijns inziens, maar Wouter Bos probeert daar misbruik van te maken. Eerst wil hij jullie stem hebben en daarna kunnen jullie opzouten.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:39 schreef Relmarokkaan het volgende:
Waar moeten de allochtonen dan op stemmen?
De VVD? Partij dat dag in dag uit allochtonen beledigt? Jammer want de VVD heeft soms wel goede standpunten, helaas hebben ze het paard Hirsi Ali in de partij.
Dus moeten de allochtonen uit twee kwaden kiezen. En dan kies je voor de minste.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:40 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens, Hirsi Ali zet aan tot haat. Ik snap ook wel dat de meeste allochtonen PvdA stemmen, heel logisch mijns inziens, maar Wouter Bos probeert daar misbruik van te maken. Eerst wil hij jullie stem hebben en daarna kunnen jullie opzouten.
CDA?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:43 schreef Relmarokkaan het volgende:
[..]
Dus moeten de allochtonen uit twee kwaden kiezen. En dan kies je voor de minste.
Het CDA is inderdaad ook niet slecht. Helemaal voor gelovigen.quote:
Well said..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
En dat is nou echt de reden waarom dit land naar de klote gaat. Voor jou zijn mensen geen mensen, maar 'wij ariers' en 'buitenlanders'.
Oh en die OP is natuurlijk een sterk staaltje van gesnotter van iemand die nog steeds niet over de resultaten van de gemeenteverkiezingen is.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:22 schreef xman het volgende:Wat zeikt de TS nou? De PvdA is er niet alleen maar voor de allochtonen. Het zit hem in de naam: ARBEID! Vooral mensen die graag zien dat hun rechten als arbeider, je weet wel, de mensen die jij onderweg naar school tegenkomt en die je Heb jij je stufi al? Deel #14 voor je betalen. Terwijl jij mopperend je hand op houdt
Wees blij dat iemand de PvdA voor jou stemt, anders had je die mooie opleidng van je wel uit je eigen zak mogen betalen met een flinke lening.Vuile profiteur!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |