Dr_Crouton | vrijdag 17 maart 2006 @ 16:48 |
Verkoop hier zgn. je auto met beschrijvingen van dingen waar je niet zo blij mee bent. Mankementjes, voor verbetering vatbare dingetjes, krasjes.. Want mooie verkooppraatjes kennen we allemaal wel. 
Wees eerlijk! En niet overdrijven.  quote:Te koop:
Peugeot 206 XS 1.6 16v.
Model: hatchback Deuren: 3 Bouwjaar: 2002 Brandstof: benzine Kleur: d.blauw Km-stand: 40.000
Versnellingsbak haakt als de tyfus en kraakt in 1 van de 2 gevallen als je achteruit schakelt, krasjes op de linkerportier ter hoogte van de handgreep, rechterportierslot gerepareerd na een boorkraak, deukjes rechts op de kofferklep, stuur niet in diepte verstelbaar, te ruime bekerhouders in klep handschoenkastje, aircofilter aan vervanging toe, benzinepompje mogelijk aan vervanging toe, 1 diepe steenslag op de motorkap en 1 klein putje op de voorruit, dashboardmateriaal van hard plastiek met olifantenkont-structuur, autom. ruitenwisser slaat af en toe op hol, nauwelijks trekkracht onderin in de eerste versnelling, rumoerig motorgeluid, achterruitwisserblad moet vervangen worden, krasjes op de lm. velgen.
Prijs: i.o. |
Viper_74 | vrijdag 17 maart 2006 @ 17:36 |
en issie al verkocht  |
ChRoNiC | vrijdag 17 maart 2006 @ 17:41 |
Hahahahahaha ik vind het wel een mooie advertentie  |
_Led_ | vrijdag 17 maart 2006 @ 17:47 |
M'n vorige auto :quote:Peugeot 205 Buitenspiegels aanwezig (in achterbak) Banden : nog even. Stuurverzwaring. Handige contactsleutel, te verwijderen tijdens het rijden. Hendig sjieke afbladerende lak. Uitlaat aanwezig als losse accessoire. |
B_BOY | vrijdag 17 maart 2006 @ 17:49 |
wehehe tis een wat andere benadering. |
ACT-F | vrijdag 17 maart 2006 @ 18:45 |
Ik zal proberen mijn rammelkist te slijten  quote:Te koop:
Hyundai H100
Model: Bestelbus Deuren: 4 Bouwjaar: 1996 Brandstof: Diesel Kleur: Grijs Km-stand: 249.000
Versnellingspook zit niet exact tussen de 3 en de 4 in z'n vrij. Feeling is nodig. Kleine roestplekjes en krasjes. Achterruitwisserknopje is een beetje gevoelloos, maar werkt wel. Achterruitsproeier doet het niet. De luchtcirculatiebedieningsknop blijft moeilijk op z'n plek zitten. Interrieurverlichting weigert soms, terwijl de deur open is. Verbruik is 1:9. De olietemperatuur wordt aardig warm boven de 130 km/u. Aanhangercontactdoos is stuk gereden, nu afwezig dus. Vering is stug.
Prijs: ¤3000. Koopje! |
hermandeperman | vrijdag 17 maart 2006 @ 18:55 |
M'n vorige auto:quote: Te koop: Lancia Dedra 1.8ie Volgepropt met opties die vrijwel allemaal niet meer werken. Centrale deurvergrendeling werkt vaker niet dan wel. Bij het openen gaat hij vaak gelijk weer op slot en andersom. Neem dus de tijd voor je weg wil rijden. Roest rond vrijwel alle ramen. Achterklep kan alleen openen via de binnenkant. Scheur in de bestuurderstoel. Random knipperende waarschuwingslampjes. Zuipt meer olie dan benzine dankzij een lekke koppakking. Doet niets onder de 3000 toeren. Behalve als hij koud is. Auto is volledig bekrast, maar aangezien hij zilvergrijs is zie je er bijna niets van. Verder prima wagentje  |
Blapiet | zaterdag 18 maart 2006 @ 15:35 |
M'n eerste auto dan:quote:Te koop:
Suzuki Swit 1.3GS Geen opties, dus ook geen afleiding. Stuurbekrachtiging, centrale deurvergrendeling, airco en alarm gaan nooit stuk want niet aanwezig. Bandenprofiel is negatief. Bodemplaat ventileert rijwind door naar interieur voor een frisse luchtcirculatie. De originele sleutel is al jaren geleden kwijt geraakt en de imitatie sleutels trekken allemaal krom na 3 weken. Voorzichtigheid geboden dus. Brandgaten in de bestuurdersstoel van de vorige eigenaar, versnellingsbak moet je met liefde behandelen.
Van een lief oud omaatje geweest. Prijs i.o. |
JosvG | zaterdag 18 maart 2006 @ 17:17 |
lol Krijgen mensen serieus boden met dit soort advertenties, zo'n wagen wil je toch niet voor ¤100+?  |
Dr_Crouton | zaterdag 18 maart 2006 @ 17:41 |
In alle advertenties schijnt de zon altijd en is ie van een lief oud omaatje geweest. Ik kreeg dit idee na de zoveelste *kraaak* van de versnellingsbak en vond het wel geinig of ff van me af te schrijven wat voor een zooi dingen zijn die 'minder' zijn aan wat anders een prima auto is. In advertentiestijl.  |
j22flyingdownwind | zaterdag 18 maart 2006 @ 18:48 |
quote: T.e.a.b: Mercedes E290 turbodiesel combi; Nog maar 341.000 km gelopen. Verlaagd waardoor je niet fatsoenlijk door een dorp kunt rijden. Bij plankgas kunnen je achterliggers de mistlampen vóór maar beter aanzetten van de roet. Bij koude start oordoppen in doen want je wordt doof van het gehak van die motor. Ga bij koud weer overigens ook vroeg weg; kan je zo gebeuren dat je een heel tijd voor kan gaan gloeien. Achterbanden: kaal. Velgen: 17" AMG kamp-editie. Moet snel weg!
Ik kon eingelijk niet echt iets heel negatiefs verzinnen |
Flopteron | zaterdag 18 maart 2006 @ 18:55 |
Te Koop
Nissan Sunny 1.4 Sedan 1993 (220000 KM)
Geen stuurbekrachiging, rechterwieldop na aanvaring tegen stoeprand met 60km p/u op rotterdam centraal verloren, inbraakschade aan de gehele rechterzijde, 2 deuken op motorkap, roest op linkerachterwielkast, lichten schijnen op verschillende sterkte, autoradio zit vast aan 4 draadjes, verschillende zekeringen verwijderd,.functioneert helaas motorisch nog goed.
Digitale klok is nog aanwezig en functioneert prima, helemaal als je er een zekeringetje bijzet zodat ie savonds nog licht geeft ook.
totale onderhoudskosten in 4 jaar: 600 euro incl. 3 keer APK
Prijs: (Prijs????) |
HPoi | zaterdag 18 maart 2006 @ 19:36 |
Mazda 121 1.3 Benzine 3 deurs 150.000km
Specs: Vette deuk in rechterportier. Tocht door rechterportier. Rechterportier alleen te openen van binnenuit. Allebei de portieren niet te sluiten met sleutel, alleen met knopje. Slecht radio-ontvagst door los contactje antenne. Inhoudende motor bij koude motor. Linker ruitensproeier spuit 10cm ver. Doorslippende voorwielen bij nat weer, door te kleine bandjes voor. (bij vertrek stoplichten etc.) Krakende ruitenwissers voor. Dof linker achterlicht. Dichtgekit dakraam.
Prijs: i.o |
Hugster | zaterdag 18 maart 2006 @ 19:36 |
quote:
Lekker italiaans  |
hermandeperman | zaterdag 18 maart 2006 @ 19:44 |
quote: Ik wilde er nog bijzetten
"kortom, een echt Italiaans stukje autotechniek" Maar dan krijg je weer alle Alfa-fappers op je nek  |
Dr_Crouton | zondag 19 maart 2006 @ 01:51 |
Geweldige atvertensies!  |
Alexxxxx | zondag 19 maart 2006 @ 01:57 |
prachtig topic  |
Fugie | zondag 19 maart 2006 @ 10:16 |
auto: opel vectra gls ( motor: 1.6 bouwjaar: 1993 kleur: bordeaux rood deuken: 3 krassen: ontelbaar ? lakoverbrengingen van andere autos/stoplichten: 3
Bordeaux rode kleur nog goed behouden, op de voorbumper aan beide zijkanten lak en bumperschade. Linkerportier gedeukt bij B stijl, idem voor linkerachterportierl. Rechtervoordeur gedeukt bij B stijl, idem voor rechterachterdeur. Verschillende lichte krassen rondom de auto, rond de sloten veel lichte krasjes. Op de achterklep een semi gerepareerde kras. Diepe steenslag op de voorkant van de motorkap. Roest in de wielkast rechtsachter.
Jeugdige motor heeft net 227000 km gelopen. Loopt nog als een zonnetje en verbruikt maar 1 op 10. Is uitgerust met een open lucht filter om voldoende herrie te maken. Km teller werkt soms niet direct, een klap op dashboard werkt meestal. Brandgaten in de bekleding (van sigaretten). Achterbak lekt water in.
Versnellingsbak kraakt zo nu en dan, rempedaal trilt bij hard afremmen (vooral storend als er moet worden geremd bij hoge snelheden, 170 -> 120 is net of je een powerplate onder je voet heb). Handrem erop of eraf maakt niet uit. Vering kraakt als een houten bed waar 2 dikke mensen gemeenschap hebben.
overige informatie: uitgerust met electrische ramen, die nog wel werken  zware geluidsinstallatie om alle kraakjes te verbergen  Orginele luchtfilterbak meegeleverd  Sebring sportuitlaat  Taxatiewaarde = 0 euro Geleverd met winterbanden op staal zomerbanden op lm OZ Racing velgen, velgen zijn allen beschadigd van stoeprandschade tot afbladderende verf. Autos is altijd goed ingereden, minimaal 3000 toeren schakelen en altijd plankgas. Dealer onderhouden. Klasse 2 alarm, voor het zeldzame geval dat iemand deze auto wil stelen. CV op afstand. Auto wordt niet schoon opgeleverd.
vraagprijs: gezien motorische perfectie 750 euro excl geluidinstallatie, inc 750. bezichtigen is mogelijk, proefrit ook. |
SimtekF1 | zondag 19 maart 2006 @ 20:39 |
Te grappig topic. |
MikeyMan | zondag 19 maart 2006 @ 23:46 |
Waarom rijden jullie in die troep?  |
GSi | maandag 20 maart 2006 @ 12:30 |
Te koop,
Volkswagen Golf Diesel.
Bij deze auto is de achteruit kapot en hij mistlampen. De motorkap er steeds mee. De witte lak is gebroken. Geschikt voor de racerij, alleen gaat deze auto erg kort door de bocht en gaat altijd op het rechte stuk. De bekleding zit vol met luizen dus dat word elke ochtend krabben, ook in de zomer. De auto is voor de rest afgewerkt met bruine accenten bij de dorpels en de wielkastranden. Als je je vriendin neemt op de motorkap ligt ze in een deuk. APK tot 19/07/1983.
Prijs : 50 euro en dat is dus dagwaarde.
Dank u voor uw aandacht. |
Richie_Rich | maandag 20 maart 2006 @ 12:32 |
quote:Te koop:
Opel Kadett Zoiets?  |
CiQNiZ | maandag 20 maart 2006 @ 14:07 |
quote:Te koop: Opel Astra F 1.6i GL Sedan '92 Mooie Opel Astra Sedan te koop met wat deuken hier en daar en natuurlijk roest op de bekende plekken (wielrandjes). Iets meer roest dan normaal, maar dat zie je niet als je in de auto zit. APK tot: APK is al een paar dagen verlopen. Het interieur is netjes, dat het lampje van wat vage knopjes het niet doet merk je alleen in het donker, en zo koud is het nou ook weer niet als je dan de aanjager niet aan kunt zetten, ik heb gewoon altijd een jas aan. De kleppendekselpakking is op, maar zolang je om de 50km gewoon een liter olie bijvult merk je hier niets van. Dat er geen profiel meer onder de banden zit is juist tof (lekker slippen en driften man)! Een deel van de grille mist, maar dat valt niet zo op door de deuk in de bumper die eronder zit (aandacht gaat vaak eerder daarnaartoe). Het is een benzine-auto, dat de meeste mensen denken door het geluid dat het een Diesel is is alleen maar handig, weet je tenminste of de motor loopt of niet. Einddemper mag dan wel lek zijn een beetje, maar je ziet toch iedereen omkijken  . Hij heeft 134.000 ruim gelopen, waarschijnlijk is ie wel teruggedraaid natuurlijk, maar dat ziet niemand! Interieur is minder mooi, maar dat maakt niet uit, je moet naar de weg kijken of in je spiegels (tenminste, je rechterspiegel wordt wel wat moeilijk, maar met een beetje geluk zie je vaak wel wat). Het klepje van het handschoenenkastje is kapot en de zonnepanelen hangen ook, handig, krijg je geen zon in je ogen. Eigenlijk mankeert er teveel aan om op te noemen, dus kom snel kijken en zie het zelf! Prijs: t.e.a.b. |
Dr_Crouton | maandag 20 maart 2006 @ 14:11 |
quote:  |
Gripper | maandag 20 maart 2006 @ 14:33 |
quote:Te koop: Citroën BX 1.4
Deze niet meer zo schitterende voiture heeft 240.000 km gelopen, waarvan 50.000 sinds ik de auto in mijn bezit heb. Bijna alles hiervan komt voor rekening van lange vakantieritten door de franse alpen, en woonwerkverkeer. Op een nieuwe bobine en einddemper na, geen grote onderhoudsbeurten nodig gehad. De motor hikt een beetje als ie koud is, maar een BX 1.4 koop je tenslotte ook niet om mee te scheuren. Door een aanrijding met een wild zwijn afgelopen zomer is er wel wat zichtbare schade, een flinke deuk in het rechterportier, en een spatscherm rechtsvoor in een iets lichtere tint dan de rest van de auto. Ook een originele donkergrijze bumper was niet meer te vinden, daarom is er vooraan een lichtgrijze aanwezig. Deze grijze "snor" geeft de auto echter wel een statig uiterlijk! Kijk niet achter de bumper, want alle balken daar zijn verwrongen. Dit heeft echter geen nadelige invloed op het rijgedrag, en bij de aanrijding destijds zijn er ook geen vitale onderdelen beschadigd.
De auto heeft in snelle bochten een wegligging als een krant door het hydropneumatische veersysteem, maar je kunt wel met 50 km/u over drempels dankzij datzelfde HP-veersysteem! Van buiten lijkt een BX uit een blok steen gehouwen met al z'n rechte lijnen, maar als je in een van de zachte stoelen plaatsneemt ziet niemand dat meer. De auto is voorzien van een zeer deugdelijke, maar niet overdreven zwaar uitgevoerde stereo-installatie. Op lange ritten wil ik tenslotte prettig muziek kunnen luisteren, en boven de 130 versta je elkaar toch niet meer. Met door de alpenzon zwaar verkleurde klimmerk-stickers (o.a. North Face en Petzl), met deze auto koopt u een stukje authentiek klimavontuur! |
Freak187 | maandag 20 maart 2006 @ 14:48 |
quote:Te koop aangeboden: Opel Corsa 1.6 GSi uit 1990 Opels, wie kent ze niet. Deze Corsa 1.6 GSi is lekker fel en heeft maar 120.000 km gelopen! Desondanks is de koppeling wel helemaal versleten en hangt het uitlaatspruitstuk met tai-rips aan het motorblok. Geeft wel een vet geluid, alleen je gaat niet meer zo hard  Ook is hij door en door verroest en de linkervoorportier hangt niet meer lekker in z'n scharnieren. Verder heeft hij een leuke geluidsinstallatie, alleen die kan je maar beter niet aanzetten want anders start hij de eerstvolgende keer niet meer. Prijs: 250 euro. Ow wacht... hij is net verkocht! (serieus) |
JosvG | maandag 20 maart 2006 @ 16:20 |
quote: Die laatste zin ! |
Caerbannog | maandag 20 maart 2006 @ 16:27 |
Hehe, mijn oude auto;
Mooie Volvo 480S, bouwjaar 92. Voorzien van; Airbag, wanneer je hard remt gaat het airbaglampje branden. Waarschijnlijk controleert de auto de werking. ABS; Bij gladheid en sneeuwval werkt het helaas niet, alle andere momenten wel! Voorzien van stervende hoerenkankerkachel; doet het niet in de winter, in de zomer te heet! Engelse ontwaseming op de voorruit; bijrijderskant werkt perfect, bestuurderskant niet! Evenveel gebruik van koelvloeistof als ruitensproeiervloeistof in de winter! Stoelverwarming met extra enhousiasme; getuige het brandgat in de bijrijdersstoel! Topsnelheid nog altijd 200km/h! Het autootje rookt ook vrolijk na die tijd van blijdschap. Let niet op de koppeling die vervolgens erg week aanvoelt. Nieuwigheid! kmstand slechts 289.000 km, amper ingereden! De distributieriem is voor het laatst vervangen bij 120.000 km, getuige de onvolledig onderhoudshistorie. Bespaar met deze auto ook snelheidsbekeuringen door de snelheidsmeter die soms wegvalt. Je rijdt nooit meer te hard!! Ook geen problemen met de kilometerheffing, omdat er geen kilometers meer geregistreerd worden op de teller!
Bij aankoop ontvangt u gratis een regenpak tegen alle waterlekkage van schuifdak, achterklep en zijramen. Enige nadeel aan deze auto (lijkt me wel zo eerlijk het te noemen), het raam aan de bestuurderskant doet het niet (electrisch). Bij een parkeergarage dus de deur even openen. Verder hendig sjieke bakje! 
Overigens heb ik 90% van deze gebreken hersteld voordat ik hem wegdeed, durfde het niet aan hem in deze geweldige staat te verkopen. |
Metro2005 | maandag 20 maart 2006 @ 16:32 |
quote: Doet me een beetje aan mijn vorige bx denken
Stuurbekrachtiting werkt niet dus dat wordt trainen in je auto , auto komt bijna niet uit de veren 's ochtends, het open dak lekt zo hard dat het binnen vochtiger is dan buiten. Na 290.000km op LPG verbruikt ie meer olie dan brandstof waardoor je alsnog duur rijdt Brandstofverbruik is een whopping 1 op 6 op LPG en 1 op 7 op benzine Dakbekleding mist aangezien het toch kletsnat geworden was. De veerpoten en draagarmlagers kraken als een 90 jaar oude demente bejaarde die een stoep afstrompelt. De startmotor komt uit een BX diesel, deze draait de motor makkelijker rond maar vreet zoveel stroom dat je de eerste paar keer starten alleen een klik hoort zodat het altijd weer spannend is of ie start of niet. De thermostaat is een beetje gaar zodat je motortemperatuur op een behaagelijke 70 graden blijft en je de kachel niet warm gestookt krijgt! (Handig in de zomer!!!!! koud in de winter )
Verder een prima auto voor nog vele uren rijplezier
(toch nog 300 euro voor gevangen en rij momenteel in mijn 2e bx rond ) |
Gripper | maandag 20 maart 2006 @ 16:50 |
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:Doet me een beetje aan mijn vorige bx denken Stuurbekrachtiting werkt niet dus dat wordt trainen in je auto  , auto komt bijna niet uit de veren 's ochtends, het open dak lekt zo hard dat het binnen vochtiger is dan buiten. Na 290.000km op LPG verbruikt ie meer olie dan brandstof waardoor je alsnog duur rijdt Brandstofverbruik is een whopping 1 op 6 op LPG en 1 op 7 op benzine Dakbekleding mist aangezien het toch kletsnat geworden was. De veerpoten en draagarmlagers kraken als een 90 jaar oude demente bejaarde die een stoep afstrompelt. De startmotor komt uit een BX diesel, deze draait de motor makkelijker rond maar vreet zoveel stroom dat je de eerste paar keer starten alleen een klik hoort zodat het altijd weer spannend is of ie start of niet. Verder een prima auto voor nog vele uren rijplezier (toch nog 300 euro voor gevangen  en rij momenteel in mijn 2e bx rond ) Stuurbekrachtiging kan ik missen, armen zijn door het klimmen sterk genoeg. Gewoon de voorbanden hard houden, 2,1 bar ofzo. Kan wel nu de winter weer bijna voorbij is, en het niet meer glad is. Sinds de linker ADAL bij de laatste APK is vervangen geen kloink meer, en komt ie prima omhoog 's ochtends. Olieverbruik, weinig. Op benzine, op lange ritten ook nog altijd 1 op 15. Alleen die schade van m'n aanrijding afgelopen zomer (foto's wel eens gezien op citroen forum?) is zo lelijk, met die deuk, spatscherm in andere kleur, en die lichtgrijze voorbumper. Droog is ie ook nog steeds. maar ja, in de advertentie mocht ik alleen nadelen noemen |
Stefan250d | maandag 20 maart 2006 @ 17:19 |
Van mijn vorige auto (mercedes 250D)
Mooie mercedes 250D bouwjaar 1991, automaat werkt koud niet helemaal goed (schakelt wanneer hij zelf zin heeft) als hij warm is is dit weg. verbruikt 5 liter koelvloeistof in de week ongeveer. De auto heeft ongeveer 600.000. km gereden (op de klok staat 250.000). Zit een gat in het spatbord en het andere spatbord is rot. De banden zijn kaal en boven de 100km/h gaat het abs lampje branden en werkt de ABS niet meer(als je onder de 100 blijft werkt de abs wel) Bekleding is een beetje versleten (bestuurdersstoel zitten gaten in de bekleding) Als je 120 rijdt lijkt het alsof de ramen open staan zoveel tocht komt er binnen. De temperatuur is iets meer als 100 graden, zelfs al zit er genoeg koelvloeistof in. toerenteller doet het niet meer. start 's morgen ook niet echt lekker (moet flink gas geven voordat ie loopt) Als ie koud is rookt hij een beetje (mistlamp achter aanzetten is dan geen overbodige luxe) Voor de rest rijdt en schakelt hij heerlijk.!!! |
ACT-F | maandag 20 maart 2006 @ 20:17 |
quote: De enige pluspunt zit in je vraag verwerkt |
Brembo | maandag 20 maart 2006 @ 20:21 |
Mijn fiets ook goed , Een versnelling van de drie doet het nog, achterlicht mist, voorlamp doet het nog wel maar waar de dynamo is Voor de rest weinig problemen . Misschien 30 euro |
djenneke | maandag 20 maart 2006 @ 20:38 |
quote:Op zijn vrouws: Te koop: Renault Clio RT 1.8. Model: hatchback Deuren: 3 Bouwjaar: 1993 Brandstof: benzine Kleur: zwart Km-stand: 130.000 Treedt u binnen in mijn nederige Clio. Jawel, centrale deurvergrendeling om hem te openen, alleen de knopjes aan de binnenkant daarvan werken niet, dat is een beetje jammer. Probeer ook geen kaart te lezen, want de binnenverlichting werkt slechts en alleen bij het openen en sluiten van de deuren. Mocht u het warm krijgen (wat me sterk lijkt aangezien de radiator verstopt is, waardoor de kachel niet werkt, en ook de ventilator om die warmte die er niet is te laten circuleren), dan kunt u de ramen electrisch (jawel jawel) openen. Beide ramen zijn uiteraard ook weer te sluiten met dit geweldige systeem. Vervelende is alleen dat dit voor de passagierskant ruim 5 minuten duurt. De techniek staat voor niets, letterlijk genomen. Schakelen gaat prima, alleen valt de schakelbak er aan de onderkant van de auto bijna uit, de bevestigingsbeugels zijn spoorloos verdwenen. Dat is dan ook meteen dat enge geluid dat u steeds hoort als u over een bultje in de weg rijdt. Hij remt prima, ondanks dat tijdens de apk (die hij helaas niet haalde) bleek dat de remschijven zeer slecht waren. Mocht u ook het lek in de koelvloeistoftank niet tegen houden, naast de linker koplamp die vervangen moet worden, dan heeft u hier werkelijk een pareltje van een auto. Motorisch is hij nog in perfecte staat. Stuurbekrachtiging (beetje jammer van de enorme speling voordat hij begint met sturen, maar ach, het is stuurbekrachtiging. Hij trekt lekker vlot op. Hij rijdt echt heerlijk!!! Mooie aluminum velgen zitten erop. O, vergeet ik bijna te vermelden dat de distributieriem het nog best een maand vol zal houden (maar ook niet langer dan dat). De APK is inmiddels verlopen. Als je dan ook de brandgaten in de smerige bekleding niet erg vind, is dit je droomauto! O, vergeet ik nog bijna het kleine sterretje in de voorruit. Maar die is echt mini mini klein hoor! O ja, en de ruitenwissers voor doen het niet, en de ruitensproeier achter ook niet. Maar de achterruitverwarming weer wel! Prijs: tegen elk mogelijk bod Saillant detail: Ik moest janken toen mij dit alles werd medegedeeld bij de apk-keuring/grote beurt. Dit autootje reed echt geweldig ondanks alle mankementen... |
Sport_Life | maandag 20 maart 2006 @ 20:47 |
Auto van vriend van me .quote:T.K. Nog vrij goed rijdende Mazda 323
Heeft moeite om hem in zn achteruit te zetten, motor wil niet harder dan 140 (Nederland -> Duitsland) en 160 (Duitsland -> Nederland), grote deuk rechtsachter vanwege de ruzie met een trekhaak van een collega schrootauto, banden glad.
verder wel oké, perfecte auto voor klimweekendjes! (uitgezonderd winterklimmen) |
Sport_Life | maandag 20 maart 2006 @ 20:49 |
Auto van mn ouders 3 maanden geleden, voordat hij naar de garage ging:quote:TKA: VW Passat '96 Rijdt goed, start altijd, heeft maar enkele krassen en oh ja, af en toe leid het stuur een eigen leven MAAAAAAAAARRRR met een beetje kracht in de armen kun je er wel mee vooruit |
Viper_74 | dinsdag 21 maart 2006 @ 15:56 |
Te koop: Ding met vier wielen en een motor (je zou het een auto kunnen noemen)
t.e.a.b.  |
Berkery | dinsdag 21 maart 2006 @ 22:09 |
quote:TKA: Fiat Tempra 1.6 i.e. SX Model: sedan Deuren: 4 Bouwjaar: 1994 Brandstof: benzine Kleur: Groen? Blauw? Blauwgroen Km-stand: 180.000 Fraai electronisch dashboard waarvan enkele lampjes het nog doen, zoals de benzinemeter die om de haverklap op '0' staat een 'economymeter' die beweert dat je bij 80 km/h in z'n 5 teveel toeren draait. Rechterachterlichtcontrolelampje gaat automatisch aan, tot de eerste verkeersdrempel. Electrisch verstelbare buitenspiegel! (de rechter) Mooie barst in de voorruit! Uitlaat die er elk moment onderuit kan vallen!
Speciale aanbieding: als u hem nu ophaalt, krijgt u er een 5-liter fles motorolie van de Lidl er gratis bij (U zult 't nodig hebben)
APK tot mei 2006 Prijs: Wat 'n gek ervoor geeft |