Zat er ook neon onder je instructeur?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:58 schreef junkiesietze het volgende:
was superchillbeetje sturen en gassen enzo...
ik ging ook gelijk te hard80 waar je maar 50 mocht
ik denk dat ik nu verslaafd ben aan autorijden
zoooo origineelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:00 schreef numero_uno het volgende:
Toch wel een rijschool uitgekozen met neons onder de auto he anders is het niet tof
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:58 schreef junkiesietze het volgende:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:58 schreef junkiesietze het volgende:
Je hebt gelijk. Je kunt beter een school nemen die lest in BMW's of Merc's. Dat is vooral handig voor de gemiddelde lesser die de Astra nog niet eens kan betalen en het moet doen met een Panda'tja.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:02 schreef Mobster273 het volgende:
rijlessen in een astra....
ik dacht dat het idee van auto rijlessen toch was datje leert auto rijden, had je dan niet beter een rijschool kunnen nemen die auto's gebruikt om in te lessen?
lekker in de auto van me pa boeken, jatogquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:05 schreef most_wanted het volgende:
Scooter weg, nu gaan we boeken met de wagen?
honda civic ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je al een auto op het oog Sietze?
Nee ,wacht wacht..ik zie het voor me!
VW Polo met spoiler en dikke uitlaat.
3'tjes of Golfjes zijn veel beter...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Je kunt beter een school nemen die lest in BMW's of Merc's. Dat is vooral handig voor de gemiddelde lesser die de Astra nog niet eens kan betalen en het moet doen met een Panda'tja.
Ohja, ik hoop dat sarcasme je niet vreemd is
Astra's zijn erg fijn voor een lesser.
Die zijn zooo 1998quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:10 schreef gateh het volgende:
neem dan meteen een 911 gt
ja dat is ook niet duur natuurlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:10 schreef gateh het volgende:
neem dan meteen een 911 gt
denk dat een crx'je wel wat voor jou isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
honda civic ofzo
maar het zal wel een suzuki alto worden denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |