pik me maar op aan station Dordquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ook maar niet met de noob trein!
sgoedquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef NeHoX het volgende:
Dordt is met DT word 2x verkeerd geschreven!!!
het blijven noobies hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef NeHoX het volgende:
Dordt is met DT word 2x verkeerd geschreven!!!
Op karkand is makkelijk.. gewoon achter de vijandelijke linies en dan maar achter zon squadje aanlopen (van de vijand natuurlijk). En dan is t snijden alsof je lopende band werk doet bij de slachterijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:42 schreef JumperJack het volgende:
nog 1 knife kill en dan nog ff 7 in een ronde en heb de veteran knife![]()
alleen escape, hoe flik jij, en al die andere, het om 18 knife kills IAR te maken...![]()
![]()
http://www.ballenbar.nlquote:Op zondag 19 maart 2006 01:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Huishoudbeurs... wat houd dat in??
Dan moet ze voor CityCredit kiezen, dan krijgt ze er een aantal mannen bij in strakke 3 delige kostuums.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
NOu volgens mij is het duidelijk. Lies wil een groep mannen bij zich hebben zodat hun de tassen voor lies kunnen dragen
Sickert: Hequote:Op zondag 19 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
NOu volgens mij is het duidelijk. Lies wil een groep mannen bij zich hebben zodat hun de tassen voor lies kunnen dragen
op sharqui gaat het ook wel goed...quote:Op zondag 19 maart 2006 02:08 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Op karkand is makkelijk.. gewoon achter de vijandelijke linies en dan maar achter zon squadje aanlopen (van de vijand natuurlijk). En dan is t snijden alsof je lopende band werk doet bij de slachterij
kut benniequote:Op zondag 19 maart 2006 01:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bennie is de grote vriend van Escape![]()
![]()
Huishoudbeurs... wat houd dat in??
shit. ben echt helemaal in de war, was diamond, shit sry inco/diamondquote:Op zondag 19 maart 2006 11:41 schreef Incolumis het volgende:
lol die credits vind ik wel leuk enzo.nl, maar ik heb gisteravond helemaal geen BF2 gespeeld?![]()
mwoa. heb ook een radeon 9800 pro, is ie zo slechtquote:Op zondag 19 maart 2006 11:54 schreef JK het volgende:
Ja met Incolumis als piloot en ik als gunner gaan de puntjes ook altijd lekkerVaak genoeg zie ik ze niet en Incolumis wel
... slechte ogen, onoplettendheid of gewoon een Radeon 9800pro
top joystick...ik ben er erg over te spreken.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:19 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Even geheel niet over de huishoudbeurs, maar wel over bf2.
Na gisteren voor de 100ste achtereenvolgende keer te zijn neergestort met de vliegtuigjes toch maar besloten om een joystick aan te gaan schaffen, maar nu het volgende probleem. Er zijn er zo veel.
Logitech Force 3D Pro
[afbeelding]
Deze sprak me wel aan. Zijn er nog mensen die anderen echt aanraden, of deze afraden?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |