Dat kan beterquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:41 schreef -chiel- het volgende:
In 1 rondje!! veteran resupply, veteran support, gouden plak en promotie naar sergeant major
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeps! Was gezellig .. jammer dat 'achmed' steeds over een 'witte sgaap' wilde onderhandelenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is de headset waarmee we aan het skypen waren met battlelies
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:16 schreef Sickert het volgende:
godverdomme wat zijn jullie mietjes zeg
tot laat in de nacht gepjoeterd en nu al weer postende op Fok!
en jullie laten niks van je horen
viel ons gisteravond wel op dat als Ferdi zuipen is er in dit topic ook echt geen reet gebeurd
ik ga nu de handschoentjes klaarleggenjp komt zo
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jeps! Was gezellig .. jammer dat 'achmed' steeds over een 'witte sgaap' wilde onderhandelen![]()
is dit gelijk aan het begin van de match??? van een nieuwe map zeg maarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:04 schreef Gunner het volgende:
Ik ben door mijn verhuizing van provider gewisseld Quicknet Kabel --> XS4ALL ADSL.
Nu heb ik nog nooit problemen gehad met Quicknet wat disconnetcs betreft, maar met XS4ALL (toch geen slechte provider dacht ik zo) wordt ik elke dag wel van verschillende servers afgedonderd.
Licht dit aan mijn verbinding of aan BF2?
ik wel. 10 euro, en ik koop toch geen andere games meerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:36 schreef Suikermais het volgende:
vaag...zit ik net in m'n eentje een beetje rond te struinen op Great Wall. Kan ik gewoon c4 blijven strooien en verdwijnt de c4 ook direct weer.
Die andere map die je nog online kunt kopen volgende maand of zo....die koop ik niet !!!
ja dat is een foutje ja..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:36 schreef Suikermais het volgende:
vaag...zit ik net in m'n eentje een beetje rond te struinen op Great Wall. Kan ik gewoon c4 blijven strooien en verdwijnt de c4 ook direct weer.
Die andere map die je nog online kunt kopen volgende maand of zo....die koop ik niet !!!
de grenade launcher kan idd wegkaatsen sinds 1.2quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:45 schreef Sickert het volgende:
wtf zit nu op PE
de hele inslag van de grenade launcher en AT er klopt geen hol meer van.. ik schiet en dan valt dat bommetje en 2 seconden later ontploft ie pas..
dat zuigtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:51 schreef JumperJack het volgende:
[..]
de grenade launcher kan idd wegkaatsen sinds 1.2![]()
Nee vaak gewoon in het midden van een battlequote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:11 schreef JumperJack het volgende:
[..]
is dit gelijk aan het begin van de match??? van een nieuwe map zeg maar
dan weet ik het nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee vaak gewoon in het midden van een battle
Nehox en ik hebben net een doos handschoentjes van JP gekregenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Goed nieuws: Geen soa voor slechts tien cent
thnx for saying thatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oja, voor Lies (niet voor Sickert) een nieuwe googleIdols: http://www.flabber.nl/archief/015513.php
Weer een lekker hoog IQ-gehalte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |