quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dus ik dacht daarnet in de pauze, laat ik lekker een kroketbroodje (dus geen broodje kroket), zat er vieze mosterd tussenbah wat is dat smerig.
degene die mosterd heeft uitgevonden moet hard gestraft worden!
Belofte maakt schuld!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef -Marc- het volgende:
[..]
De laatste die post moet ook een deel 2 openen!
Echt heerlijk inderdaad!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:23 schreef renz0r het volgende:
FIPO
Mosterd is heeeeerlijk, heilige sausje![]()
Yep, maar dan met kroket ipv frikadel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:25 schreef JackHerrer het volgende:
Is een kroketbroodje een soort van frikandellebroodje ofzo?
Vergeet tieten met mosterd niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Mosterd![]()
Broodje oude kaas met mosterd
Broodje kroket met mosterd
Bitterballen met mosterd
Salami met mosterd
Doe maar maar knoflooksaus.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:27 schreef Tyler..Durden het volgende:
In hele kleine hoeveelheden nog best te eten.
Maar doe mij maar chilisaus.![]()
Yep! Drie zakskes!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoe zit het nou met dat broodje unox...heeft dat nou mosterdsaus erbij ?
Goedkope Lidl mosterd wel ja, maar ECHTE mosterd niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
mosterd is vies.
Heerlijk, maar ik durf het nooit te eten als mijn vriendin erbij isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:28 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Doe maar maar knoflooksaus.![]()
ECHTE mosterd is ook viesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:30 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Goedkope Lidl mosterd wel ja, maar ECHTE mosterd niet!
Open een topic met als titel: Salsagirl gaan we nog trouwen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zullen we met z'n alle roepen?
Jan klaasen SALSAAAA?!
Modjes zijn allergisch voor mosterd, dat is hun Kryptonite daarom houden we het zo lang uitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:32 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Open een topic met als titel: Salsagirl gaan we nog trouwen?
En zet er een link naar dit topic naartoe!
Of mogen de modjes niks van dit topic afweten?
Mosterd
Ik snap het ook niet...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Modjes zijn allergisch voor mosterd, dat is hun Kryptonite daarom houden we het zo lang uit
Serieus?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mosterd is lekekr lekker, bovendien breekt het de vetten af!!
Bron?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mosterd is lekekr lekker, bovendien breekt het de vetten af!!
Het is oneerlijk verdeeld in de wereld..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:35 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet...
Bijna 350 posts over mosterd mag wel, maar 1 keer tieten, bier of tubgirl en dicht is ie!
Dat komt omdat mosterd zelf goor is. In het geval van tieten, bier of tubgirl is het topic goorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:35 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet...
Bijna 350 posts over mosterd mag wel, maar 1 keer tieten, bier of tubgirl en dicht is ie!
Owww...Maar wat als een modje mosterd nou lekker vind? Ligt de zaak dan niet heel anders?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat komt omdat mosterd zelf goor is. In het geval van tieten, bier of tubgirl is het topic goor![]()
Heh.. dat lijkt me niet erg waarschijnlijk omdat mosterd gewoon vies isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:38 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Owww...Maar wat als een modje mosterd nou lekker vind? Ligt de zaak dan niet heel anders?
Euhm.... Kijk of Klokhuis...quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Euhm.... Kijk of Klokhuis...
Klokhuisquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Euhm.... Kijk of Klokhuis...
Nee niet Quest, want dit weetje stamt van het pre Quest tijdperk...quote:
Is de nieuwe alweer uit? Want dan moet ik die vanavond tijdens het werken (lees: niks doen) even lezen.quote:
Om een nepdrol te maken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:43 schreef WefDiNaini het volgende:
Jullie weten wel de oorsprong van mosterd, of te wel, waarom het vroeger al gebruikt werd??
90% ???quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik zou de TS wel willen helpen. Maar ik heb net als 90% van de forummembers alleen nog maar de vagina van mijn moeder gezien.![]()
Nee, maar wij staat er wel voor open!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:43 schreef WefDiNaini het volgende:
Jullie weten wel de oorsprong van mosterd, of te wel, waarom het vroeger al gebruikt werd??
Nope. Vroeger hadden ze geen koelkast dus rotte het vlees nogal snel... Om die baggersmaak te verhullen gebruikte men.... jawel mosterd!quote:
Ach ja, al het goeie komt van Melkunie koeien!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:45 schreef WefDiNaini het volgende:
[..]
Nope. Vroeger hadden ze geen koelkast dus rotte het vlees nogal snel... Om die baggersmaak te verhullen gebruikte men.... jawel mosterd!![]()
om op de kroket te doen.... duhquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:43 schreef WefDiNaini het volgende:
Komt mosterd uit koeien dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach ja, al het goeie komt van Melkunie koeien!
Nee, geen 90%! We maken niet allemaal de fout om achterom te kijken!quote:
Wat heeft melk met mosterd te maken, behalve dat het beide met een "m" begintquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach ja, al het goeie komt van Melkunie koeien!
Dan zie je het schaapje toch??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:46 schreef WefDiNaini het volgende:
[..]
Nee, geen 90%! We maken niet allemaal de fout om achterom te kijken!![]()
Nou... Melk kun je gebruiken om een gore boterham weg te spoelen.. Mosterd om rot vlees te kunnen consumeren... Het is dus allebei een anti-kotsmiddel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat heeft melk met mosterd te maken, behalve dat het beide met een "m" begint![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:48 schreef WefDiNaini het volgende:
[..]
Nou... Melk kun je gebruiken om een gore boterham weg te spoelen.. Mosterd om rot vlees te kunnen consumeren... Het is dus allebei een anti-kotsmiddel!
Hmmm... Doe ik wel even!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er een Herald deel 2 komt
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:48 schreef WefDiNaini het volgende:
[..]
Nou... Melk kun je gebruiken om een gore boterham weg te spoelen.. Mosterd om rot vlees te kunnen consumeren... Het is dus allebei een anti-kotsmiddel!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet jij niet terug naar je isoleercel?![]()
Of geen van beidequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:52 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Maar wat als je nou allergisch bent voor Melk!
Dan MOET je dus wel mosterd eten!
Melk is da BomBquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:52 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Maar wat als je nou allergisch bent voor Melk!
Dan MOET je dus wel mosterd eten!
Jij moet echt naar de dokter om je smaakpupillen te testenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:54 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Jawel man! Mosterd is lekker! Ook bij rookworst!
Maar dit is het mosterd topic..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:54 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Of bij een halve Pony! (eet ik normaal met ketchup)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:54 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Geef die Pony een hengstquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:56 schreef WefDiNaini het volgende:
[..]
Of bij een halve Pony! (eet ik normaal met ketchup)
Een Shetlandertje bedoel je neem ik aan? Anders vreet je wel een hele boel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:56 schreef WefDiNaini het volgende:
[..]
Of bij een halve Pony! (eet ik normaal met ketchup)
Mosterd bij de friet! Gatver! Direct zeg je nog dat je ook Picalilly bij de friet eet! Gruwel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:01 schreef Natalie het volgende:
Lekker. Ik houd wel van mosterd. Lekker bij de friet.
Bij de friet? Daar doe ik altijd Satésaus bijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:01 schreef Natalie het volgende:
Lekker. Ik houd wel van mosterd. Lekker bij de friet.
We zijn nog wat standaard dingen vergeten weet je..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:02 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Bij de friet? Daar doe ik altijd Satésaus bij![]()
Jack Spijkermanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
We zijn nog wat standaard dingen vergeten weet je..
Talpa
Bier en Tieten!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neuqen!
Zo nu wordt het een kwaliteitstopic!
bij een bitterballetje is het ook goed weg te krijgen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Lekker joh!
Knakworstje erbij en knabbelen maar!
Zeker weten!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:09 schreef kollie het volgende:
[..]
bij een bitterballetje is het ook goed weg te krijgen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:09 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zeker weten!
Een bitterbal zonder mosterd is geen bitterbal natuurlijk!
Ik heb nog nooit een bitterbal zonder mosterd gezien, maar misschien maak ik die tijd nog mee!quote:
Je mag wel een keer kijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bitterbal zonder mosterd gezien, maar misschien maak ik die tijd nog mee!
Naar die twee mosterd-loze bitterballen van jou zeker!quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:17 schreef WefDiNaini het volgende:
[..]
Naar die twee mosterd-loze bitterballen van jou zeker!![]()
Omdat ik een mosterdverheerlijker ben en jij een mosterdhater!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom accepteer je me niet gewoon zoals ik ben?
Maar.. maar..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:22 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Omdat ik een mosterdverheerlijker ben en jij een mosterdhater!
Wij zijn elkaars tegenpolen!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:23 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Niks te maren! Leer eerst maar mosterd eten!
Maar IEMAND moet het me toch leren..?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ja DAG!
Je gaat zelf maar een potje kopen!
Koop eerst maar een popje mosterd!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar IEMAND moet het me toch leren..?![]()
Ken je die niet? Die verkopen ze in België.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hebben ze er ook popjes van?
Zeg dat dan meteen!
In die winkel om de hoek bij Samson en Gert?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:35 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ken je die niet? Die verkopen ze in België.
Inderdaad bij de moeder van AlbertOquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
In die winkel om de hoek bij Samson en Gert?
Daar zit ook kwaliteitsmosterd in!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Popjes mosterd zijn de beste uitvinding ooit!
Echt, trouwens al 1500 views in het grote Harold fantopic...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef c0nd0r het volgende:
Ow nu komen ze ineens allemaal
Nou ga nu ook maar weg! Dit is ONS gesprekje puh uh
Ik ga even een popje mosterd halen.. En tepelkloven!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:48 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Echt, trouwens al 1500 views in het grote Harold fantopic...
Maar even ontopic: MOSTERD van tepelkloven aflikken is oké! mits een popje mosterd!
Doe mevrouw Bolle de groeten van me!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ga even een popje mosterd halen.. En tepelkloven!
Mirandaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ga ook nog wel een keer over Miranda voor ik terug kom, dus blijf niet te lang op!
TepelHOVEN!!! Van die hele grote donkere slipmatten en dan met mosterd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ga even een popje mosterd halen.. En tepelkloven!
Dat zegt mijn Miranda ook altijd.. Pa zegt ze zoals jij mosterd eet.. Ja zo eet ik mosterd..quote:
Ik krijg er honger van!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Echt heerlijk inderdaad!
Vooral en blokje kaas met mosterd!
Kloven zijn beter.. Moet je meer je best voor doenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:56 schreef GSi het volgende:
[..]
TepelHOVEN!!! Van die hele grote donkere slipmatten en dan met mosterd.
Mits ze niet door anderen zijn afgekloven vind ik het best.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kloven zijn beter.. Moet je meer je best voor doen
Zit nog in de verpakkingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:59 schreef GSi het volgende:
[..]
Mits ze niet door anderen zijn afgekloven vind ik het best.
ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:
Wie ga je vermoorden..?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:34 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik had het niet beter kunnen verwoorden
de uitvinder van de nietmachinequote:
Dat doe je niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
de uitvinder van de nietmachine
-edit- desnoods postuum![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |