het is wel redelijk frustrerend werk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:05 schreef Marruk het volgende:
Je klaagt dus in feite dat je werk hebt?
De keus is atm geheel afhankelijk van de mensen met de hand op de knip. Die vinden PII systemen nog wel goed. Vroeger werkte je er ook mee en toen was je tevreden...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:09 schreef Atreidez het volgende:
Ze upgraden pII systemen naar PIV systemenLekker hoofd ICT zit er dan ...
Ik zeg niet dat ie slecht is. Voor wat ze er mee doen is ie zo bagger traag... + windows 98 ook nog eens...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
PII is naar mijn mening nog steeds een van de betere CPU's van Intel. Bij mij nooit problemen veroorzaakt, in tegenstelling tot die labiele prescott barrels.
Het upgraden van die PC's gaat stuk voor stuk... en omdat ze oude systemen die falen niet gewoon nu willen vervangen...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik snap het niet. Je upgreedt naar P4, maar moet wel nog P2 bakken herstellen?
Verder moet je P2 alleen gebruiken voor licht serverwerk, imho. DC, DHCP, dat soort dingen.
Is het overigens niet veel goedkoper om drie harddisks van elk 73,6 Gb (of hebben ze ook geen SCSI?) in een raid5 te proppen in plaats van die onnozele 30 Gb proberen te verneuqen?
Die afkorting kende ik nog nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:57 schreef wobbel het volgende:
[..]
Die crasht uitzichzelf...
Ook wel Windows Moslim Editie genoemd daardoor
Ignore to ignore, bedoel je zeker.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:22 schreef Keiichi het volgende:
Ashes to Ashes, Ironore to Ironore, Sand to Sand?
Ey maikuuulquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:23 schreef Maikuuul het volgende:
Je druk maken terwijl je makkelijk geld verdiend
Boeiend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |