Dat was het inderdaad dat ons deed besluiten dit geslaagde experiment voort te zetten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:06 schreef k_man het volgende:
Kut. Ik had vandaag nooit zoveel nieuwe kwaliteitstopics moeten openen.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Honderden posts (waaronder ook kwalitatieve)
Ben je het ene moment selectief bezig, ga je nu weer allerlei eigenschappen toedichten aan mijn posts die er eerst niet waren. Beetje jammer dit.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:22 schreef k_man het volgende:
Ik vond dat je het zo aandoenlijk formuleerde. Niet alleen honderden posts, maar er zaten zelfs een paar kwalitatieve tussen! Nou de vlag mag in top hoor.
Allerlei eigenschappen maar liefst. Een beetje dichterlijke vrijheid om de ironie iets aan te zetten. No more, no less.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben je het ene moment selectief bezig, ga je nu weer allerlei eigenschappen toedichten aan mijn posts die er eerst niet waren. Beetje jammer dit.
Ik vind van wel.quote:Geef nou eens een goed tegenargument dat ik mee kan nemen in de discussie. Vooralsnog kom je niet verder dan dat je een stukje naar beneden moet scrollen om de centrale topics te zien. Dat weegt niet op tegen de meerwaarde die DT en ik al meerdere malen benoemd hebben.
Daarom. Maar ik heb niet altijd iets inhoudelijks te melden over topics die ik wel wil volgen. Vandaar.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Tot op heden schatte ik jou in als iemand die wel een beetje inhoudelijke post kon maken. Een tvp zal je dus wel niet nodig hebben.
Dan zul je de ironie in mijn post ook wel begrijpen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:52 schreef k_man het volgende:
Allerlei eigenschappen maar liefst. Een beetje dichterlijke vrijheid om de ironie iets aan te zetten. No more, no less.
Daarover verschillen we dan van mening.quote:Ik vind van wel.
Dat hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er spelen wat privé-kwesties. Dat is al een tijdje gaande. Ik voel niet de behoefte om daar verder over uit te wijden.
Het begin van het eindequote:Op zondag 19 maart 2006 07:16 schreef k_man het volgende:
In DIG zijn de centrale topics alweer afgeschaft.Nu de rest nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |