Stond al genoteerdquote:Op maandag 3 april 2006 12:52 schreef Jaguarized het volgende:
Wellicht kunnen de tips uit Ervaringen met de boot: Malaga => Melilla gemergd worden in Marokko ? Altijd makkelijk voor de Marokko gangers.
Kennelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef k_man het volgende:
Jeepeejee is niet het type dat snel leert.
Fotografische impressies Zuidwesten Verenigde Staten
Marokko rondreis in fotografische impressies
Jammer! Maar bedankt voor het kijken.quote:Op maandag 3 april 2006 08:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het staat niet in de notes Liejannuh, dus ik heb geen flauw idee.
Dat is gelukkig iets waar we hier geen last van hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:41 schreef Jaguarized het volgende:
In CUL zijn de centrale topics verwijderd met als motivatie: http://forum.fok.nl/fok/post_reply/799426/3/50/36638172
Dat is zoals het was. Dat werkte prima.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:58 schreef Jaguarized het volgende:
Misschien is het handig om eens te proberen door er [Centraal] voor te zetten en dan eventueel zonder het icoontje maar wel weer gewoon bovenaan de topiclijst?
Vroeger hadden we [Centraal] ervoor staan. Werkte in ieder geval bij mij niet uitnodigend en ik ken nog wel wat users hier die er net zo over denken. Verder heb je met het bovenaan plaatsen van de centrale topics het aloude probleem van ondersneeuwing van nieuwe topics weer te pakken.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:58 schreef Jaguarized het volgende:
Misschien is het handig om eens te proberen door er [Centraal] voor te zetten en dan eventueel zonder het icoontje maar wel weer gewoon bovenaan de topiclijst?
Daarmee bedoel je dat men niet zo snel geneigd is een nieuw topic te openen?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Verder heb je met het bovenaan plaatsen van de centrale topics het aloude probleem van ondersneeuwing van nieuwe topics weer te pakken.
Nee, daarmee bedoel ik dat nieuwe topics niet meer gevonden worden en dat discussies vroegtijdig sterven zonder dat TS geholpen is.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:12 schreef Jaguarized het volgende:
Daarmee bedoel je dat men niet zo snel geneigd is een nieuw topic te openen?
Ik zie niet zo waarom een icoontje uitnodigender zou zijn dan een woord met dezelfde strekking.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vroeger hadden we [Centraal] ervoor staan. Werkte in ieder geval bij mij niet uitnodigend en ik ken nog wel wat users hier die er net zo over denken. Verder heb je met het bovenaan plaatsen van de centrale topics het aloude probleem van ondersneeuwing van nieuwe topics weer te pakken.
Ik ook niet. Gelukkig zie ik dat wel in combinatie met wat ik al zei in de post boven je. Centrale topics en nieuwe discussietopics zijn nu uit elkaar getrokken. Daar gaat het mij om.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:14 schreef k_man het volgende:
Ik zie niet zo waarom een icoontje uitnodigender zou zijn dan een woord met dezelfde strekking.
Gezien (zie ook de daaropvolgende edit en wat verwijderde posts). Niets spammerigs, gewoon een standaard linklijstje op een welbekende portalquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:57 schreef Jaguarized het volgende:
[Zomer 2006] Blanes
Spam? Gaat om die post, niet het topic.
Okeej.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gezien (zie ook de daaropvolgende edit en wat verwijderde posts). Niets spammerigs, gewoon een standaard linklijstje op een welbekende portal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |