Nee. Het is Arkenses, zo spreek je het uitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:50 schreef Borkydude het volgende:
Je spreekt het alleen zo uit.
Nee.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:51 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nee. Het is Arkenses, zo spreek je het uit
Pardon?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:52 schreef BrauN het volgende:
Darwin Award, iemand?
Ik heb namelijk het idee dat de TS net zo achterlijk, zo niet achterlijker, is dan de gemiddelde SBS6-vertaal-medewerker.
Jezelf zwakzinnig noemen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:48 schreef Borkydude het volgende:
Die vertalers van SBS6 zijn net zo zwakzinnig als de kijkers.
Zegt zo'n vent: I moved to Arkensaw
Vertalen ze het als Arkensas. Sukkels.
Ik snap het ook zonder ondetitels. Gisteren nog American Beauty zonder ondertitels gezien.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef Thrilled het volgende:
Waarom bashen jullie die mensen zo? enig idee hoe snel ze moeten typen om het jullie te laten begrijpen elke keer? ondankbare honden zijn jullie!
Wat is eigenlijk de connectie tussen Kansas en Arkansas? Misschien net zoiets als York en New York.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef Borkydude het volgende:
je hebt ook Kansas, dat zeg je gewoon Kenses.
ololquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef Thrilled het volgende:
Waarom bashen jullie die mensen zo? enig idee hoe snel ze moeten typen om het jullie te laten begrijpen elke keer? ondankbare honden zijn jullie!
Geweldig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:57 schreef Slarioux het volgende:
"Nu zit ik echt met mijn pik in 't grind!"
De vertaling van "Now I'm really fucked up!"
En je klacht is precies?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:48 schreef Borkydude het volgende:
Die vertalers van SBS6 zijn net zo zwakzinnig als de kijkers.
Zegt zo'n vent: I moved to Arkensaw
Vertalen ze het als Arkensas. Sukkels.
Dude, in de VS spreekt men het op twee manieren uit, arkansas en arkansaw..... Niet miepen, beide is goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee.
Arkensaw
je hebt ook Kansas, dat zeg je gewoon Kenses.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |