quote:
Op zondag 7 mei 2006 15:37 schreef MrBean het volgende:Hebben jullie ook altijd dat bepaalde civs het vaak beter doen dan anderen? Mali doet het bijvoorbeeld vaak erg goed bij mij ... Die Mansu Munsa (oid) staat altijd bij de bovenste 3 bij mij.
![]()
De Spanjaarden en de Japanners doen het vaak dramatisch.
Isabella en Tokugawa zijn dan ook altijd tot op het irritante af dom bezig. Je kunt nooit iets met ze ruilen en ze zijn altijd pissed off om wat voor reden dan ook.
Mansa Musa is de grootste technologie-prostituee van allemaal. Maakt allemaal niks uit bij die man, doe er een schriftje bij met wat handige tips over hoe je op een paard moet zitten bijvoorbeeld en je bent gewoon weer vriendjes.
Voor de rest: S.P.Q.R. ofwel ik speel HEEL graag met de Romans, die Praetorians zijn gewoonweg niet te stoppen in die vroege fase van het spel waarin ze beschikbaar komen. Ik las dat iemand moeite had om oorlogen te winnen tot Cavalry of Armors beschikbaar werd, speel dan een potje met Rome en geef iedereen er van langs.
Tot mijn ontsteltenis upgraden Marines (of beter Navy Seals, de Amerikaanse unieke unit) nu naar Mech Inf sinds de nieuwe patch, hier had ik niet echt op gerekend (als ik de Amerikanen ben heb ik aan het eind vaak een transport tot de tanden bewapend met Navy Seals voor drive-by (sail-by?) razings.
Topspel