Zit ie in Calgary? Anders heeft het weinig zin om hem nu nog in te vliegen. Wennemars is geen Hedrick natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:12 schreef andre77 het volgende:
Reserves: Ritsma, de Jong, Uytdehaage, Romme, Janmaat, Olde Heuvel.
6e reserve dus, waarom geen Wennemars? Die verslaat in Calgary dit hele rijtje.
Weet ik niet hoor, hij verliest wel flink op de lange afstanden. En PRs zeggen dan ook nog een keer niet alles op een allround kampioenschap, want je begint dan niet fris aan de lange afstanden. Weliswaar zijn Wennemars' PRs redelijk goed, maar of 'ie dat ook kan in een toernooi...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:12 schreef andre77 het volgende:
Reserves: Ritsma, de Jong, Uytdehaage, Romme, Janmaat, Olde Heuvel.
Of anders Dolle Driesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:30 schreef Ericr het volgende:
Evert van Benthem moet anders maar de schaatsen onderbinden, echt een puinhoop![]()
Wennemars... jaaaaa!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:12 schreef andre77 het volgende:
quote:Het leverde op de Olympic Oval nog een aardige (publiekelijke) discussie op langs de baan tussen Jos Valentijn, van de Commissie Topsport, en schaatser Jarno Meijer. Meijer was zesde op het NK allround, waar Olde Heuvel opgaf. Ondermeer om die reden meende ook Meijer recht te hebben op de vrijgekomen plek. De keuzeheren kozen echter voor de ontwikkeling van het jonge talent, dat voor de komende twee jaar al door het merkenteam van TVM is vastgelegd.
Maar op de tweede dag moet 'ie dan een 1500 en een 10 km schaatsen. Ik betwijfel dan toch of hij op die 10 er nog veel van bakt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:07 schreef Arcee het volgende:
Wennemars had mee moeten doen.
Die zou een 34.8 op de 500 schaatsen, een 1.43.50 op de 1500m, een 6.32 op de 5km en een 14.06 op de 10km, om maar even op de zaken vooruit te lopen.
Had hij niet aangekondigd om na de Spelen van Turijn zich te richten op het allrounden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef Remzz het volgende:
Als je ziet naar zijn uithoudingsvermogen in de ploegenachtervolging moet ie het echt eens proberen als is het maar gewoon voor de lol
Nee volgensmij niet, maar ik zou het me best kunnen voorstellen. Hij heeft op Olympische kampioen na alles bereikt als sprinter. Dan zou het mij leuk lijken eens te kijken hoe ver je in het allrounden kan komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Had hij niet aangekondigd om na de Spelen van Turijn zich te richten op het allrounden?
-edit- lees verkeerdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Had hij niet aangekondigd om na de Spelen van Turijn zich te richten op het allrounden?
Ik had het Ket wel gegund na het missen van de OS.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:56 schreef Remzz het volgende:
Kwam Rhian Ket eigenlijk niet in aanmerking? Of was hij iets van 10e reserve ofzo
Dat zal wel niet gebeuren, ik denk niet dat er iemand is die Klassen kan verslaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:25 schreef Remzz het volgende:
Claudia Pechstein stopt trouwens als ze wereldkampioene word
http://morgenpost.berlin1.de/content/2006/03/16/sport/817188.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |