dat deed je express beatch!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:31 schreef Fliepke het volgende:
oh, ik postte nog even vrolijk door in het oude
Vrolijk postenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:31 schreef Fliepke het volgende:
oh, ik postte nog even vrolijk door in het oude
Hoi , van wie ben jij een kloon?quote:
Mario sucked, slotjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:34 schreef disjfa het volgende:
Van mario
OMFGBBQ !11!!!!quote:
Dag fliepkequote:
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:40 schreef capibar het volgende:
Kut he, net bij het schermen heb ik de pols gekneusd van een meisje.
idd, je mag elkaar toch alleen raken met het puntje van je schermstokquote:
Boeien, is toch maar een stomme hoerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:40 schreef capibar het volgende:
Kut he, net bij het schermen heb ik de pols gekneusd van een meisje.
Ze zat te verdedigen met haar balans-hand (de hand waar je je niet je sabel inhoudt), en blijkbaar zaten we in een vurig gevecht, en sloeg ik met mijn sabel tegen haar pols.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:43 schreef Tain het volgende:
[..]
idd, je mag elkaar toch alleen raken met het puntje van je schermstok
Get Real, lekker wijf + schermen = onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:51 schreef taart het volgende:
is het wel een lekker wijf dan?
ik ken geen mensen die schermenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Get Real, lekker wijf + schermen = onwaarschijnlijk
Het was gewoon bij mij op school....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Get Real, lekker wijf + schermen = onwaarschijnlijk
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:54 schreef disjfa het volgende:
Ik ken wel mensen waar ik graag schermen voor zet![]()
spellingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:58 schreef disjfa het volgende:
Gehaalt als in dat je hem eindelijk hebt mee mogen maken of gehaalt in je hebt een cijver ervoor gekregen
I'd hit itquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:51 schreef taart het volgende:
is het wel een lekker wijf dan?
as-je-blieeeeeeeeeeeeeeeeftquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:22 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik heb-ze-wel-maar-je-krijgt-ze-niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus je loopt alleen maar te patsen en ze ziet er niet uitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:22 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik heb-ze-wel-maar-je-krijgt-ze-niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Vooruit dan maar. Maar alleen omdat het battlefield 2 betreft.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:44 schreef BMH het volgende:
Battlefield 2 fun filmpje op me blog... KIJK!EN
C1000 FTWquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:21 schreef capibar het volgende:
Ik ga zo trouwens ingewerkt worden bij de C1000 welteverstaan.![]()
Mooie avatarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:15 schreef mordradead het volgende:
heb ik iets gemist?
een drankje zonder prik aub
quote:___Thoma$$ zegt:
DOUWE
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
DOUWE
___Thoma$$ zegt:
DOUWE
DOUWE
___Thoma$$ zegt:
DOUWE
DOUWE
Gelukkigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:20 schreef mordradead het volgende:
HET WERKT ALWEER ^o^
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
ja ranja scumm voor bernie
Broeliebroliequote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:38 schreef Laniboekje het volgende:
Verdomme zeg he.. ik heb me toch een tyfusdag. En hij is nog steeds bezig.
- Te vroeg opstaan, te lang douchen, ruzie met vader.
- Docent komt te laat, kutles, ruzie in kutles filosofie. Dat mens keurt moord/martelingen etc. allemaal goed vanwege haar filosofie/geloof. GA TOCH WEG. En zij helemaal boos dat ik haar gedachtengang niet kan begrijpen.
- Zonder pauze doorrennen naar volgende les, totaal onnuttig, ook nog eens uitgelopen.
- Keihard rennen naar hertentamen, gevoel hebben dat ik het niet best gedaan heb.
- Stomme bussen die niet op tijd rijden en als ze dan rijden, dan remmen ze constant keihard.
- Thuis aangekomen allemaal vreemde mensen in mijn huis, dus ik kan niet eens op de bank gaan zitten om te rusten.
Maar nu kan ik eindelijk wel wat eten.. vanochtend om 06.45u mijn enige boterham. En nu kan ik eindelijk een soepje maken ofzo.
En vanavond zou ik dan ook nog eens grappige/aardige/lieve Laniboekje moeten spelen in de stad. DACHT HET TOCH NIET EH!
![]()
Hmm, dit lucht wel een beetje op
Awquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:38 schreef Laniboekje het volgende:
- Docent komt te laat, kutles, ruzie in kutles filosofie. Dat mens keurt moord/martelingen etc. allemaal goed vanwege haar filosofie/geloof. GA TOCH WEG. En zij helemaal boos dat ik haar gedachtengang niet kan begrijpen.
- Zonder pauze doorrennen naar volgende les, totaal onnuttig, ook nog eens uitgelopen.
- Keihard rennen naar hertentamen, gevoel hebben dat ik het niet best gedaan heb.
- Stomme bussen die niet op tijd rijden en als ze dan rijden, dan remmen ze constant keihard.
- Thuis aangekomen allemaal vreemde mensen in mijn huis, dus ik kan niet eens op de bank gaan zitten om te rusten.
Maar nu kan ik eindelijk wel wat eten.. vanochtend om 06.45u mijn enige boterham. En nu kan ik eindelijk een soepje maken ofzo.
En vanavond zou ik dan ook nog eens grappige/aardige/lieve Laniboekje moeten spelen in de stad. DACHT HET TOCH NIET EH!
![]()
aah gutquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:38 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Het was leuk om je zo eens te zienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:45 schreef Laniboekje het volgende:
Dank je jongens.
Godsakke.. ik ben echt gewoon boosDat is best wel lang geleden. Goed, ik ga maar eens iets leuks doen ofzo..
Ik moet zeggen, vandaag was het voor mij sinds een lange tijd een topdagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:38 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Mja, vandaag was best okee.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, vandaag was het voor mij sinds een lange tijd een topdag
Helpt dat een beetje?
...Nee he?
Dat vind jij wel leuk he, om me eens boos te zien. Je had me van dichtbij mee moeten maken, ik had volgens mij moord in mijn ogen staan ofzo.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was leuk om je zo eens te zienHeerlijk van die dagen waarop alles misgaat en je er niets aan kan doen
![]()
Gewoon lekker gaan gamen ofzo nu
Ontspanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat vind jij wel leuk he, om me eens boos te zien. Je had me van dichtbij mee moeten maken, ik had volgens mij moord in mijn ogen staan ofzo.
Goed, ik ga even ToP spelen.. en o wee als het niet lukt he, want dan is het leven van mijn GBA niet zeker.
![]()
Hahahaha.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat vind jij wel leuk he, om me eens boos te zien. Je had me van dichtbij mee moeten maken, ik had volgens mij moord in mijn ogen staan ofzo.
Goed, ik ga even ToP spelen.. en o wee als het niet lukt he, want dan is het leven van mijn GBA niet zeker.
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
NIEUWE CONTROLLER PS 3 NIEUWE XBOX FTW![]()
Heb jij ook teveel aan de ranja gezeten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:46 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
De personen zijn er... nu nog de gespreksonderwerpen - wat dacht men van spellen waarin je een sinaasappel moet besturen? Ik vind ze persoonlijk altijd erg goed.
Bier is opquote:
Ik heb nog een GBA over, leef je uit 14.gifquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar wat was-ie lekker zeg...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heb jij ook teveel aan de ranja gezeten?
De blauwe uil is een allegorie van de wijsheid, van de alwetende verteller.quote:
quote:Jacob de Uil is een van de weinige personages in het dierenbos die niet bij naam worden genoemd. Hij moet de oude wijze uil voorstellen, maar weet vaak niet wat hij met bepaalde situaties aan moet. Zijn zinnen onderbreekt hij voortdurend met ‘eh’ en raakt ook dikwijls de draad kwijt van zijn betoog.
De Fabeltjeskrant wordt door hem voorgelezen, op een wat ouderwetse en afstandelijke manier. Ondanks zijn hoge positie in het Grote Dierenbos is hij niet de leider. Wel staat hij boven alle partijen.
er komen 2 vragen in me op... waarom heb je überhaupt een senseo.. waarom er thee-pads bij?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:56 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
wij hebben trouwens thee pads/
![]()
Er komt 1 vraag in me op: Wie ben jij?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:05 schreef Quack_of_Doom het volgende:
[..]
er komen 2 vragen in me op... waarom heb je überhaupt een senseo.. waarom er thee-pads bij?
ik heb geen senseo, m'n ouders.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:05 schreef Quack_of_Doom het volgende:
[..]
er komen 2 vragen in me op... waarom heb je überhaupt een senseo.. waarom er thee-pads bij?
Halloquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef Quack_of_Doom het volgende:
1 woord: newby
dat vroeg me ook al af.. thee en koffie in één apparaatquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:10 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Laatst is er in CUL een dicussie geweest over thee-pads, en wat ik eruit begrepen heb is dat thee uit thee-pads naar koffie en kut smaakt. Waarom niet gewoon een theezakje in het hete water hangen?
ooh maakt mij geen reet uit, ik drink sowieso geen koffiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Quack_of_Doom het volgende:
ik ben geen wise-guy, eerder een verdediger van het ambachtelijk koffiezetapparaat
dat zou nog een verbetering voor de thee zijn ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef taart het volgende:
[..]
dat vroeg me ook al af.. thee en koffie in één apparaat
Gisteren ook al, bedoel je?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:09 schreef taart het volgende:
ik vind het eng met die newbie's die al gelijk de wise-guy uit gaan hangen
hmmmm mooi iets voor ethiekquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:38 schreef Laniboekje het volgende:
ruzie in kutles filosofie. Dat mens keurt moord/martelingen etc. allemaal goed vanwege haar filosofie/geloof.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:37 schreef mordradead het volgende:
Dat klopt ik ben een zeer befaamd en geliefd user die niet alleen veel liefde ontvangt maar ook veel liefde geeft.
Pest mij eensch weg.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:37 schreef mordradead het volgende:
Dat klopt ik ben een zeer befaamd en geliefd user die niet alleen veel liefde ontvangt maar ook veel liefde geeft.
Smakelijk eten!quote:
Optyfen jij vuige kutn00b en nou wegwezen!!1!! je speelt niet klaar en dit en dat.quote:
zo'n goede film. Jammer dat ik hem ook al heb, anders had ik er graag eentje van je overgenomenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:09 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Verkapte "Ik heb schindlers list 3x en geen bier post"
Awww Laniquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:38 schreef Laniboekje het volgende:
Hé! jij bent er ook nog jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:30 schreef MMaRsu het volgende:
Hallo
Altijd lurkend in de schaduwenquote:
Dude, je bent net ingewerkt. Dat is WC-papier in de rekken stoppen ofzo. Dan kan je niet brak zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:48 schreef capibar het volgende:
Seau he, net mijn eerste werkdag achter de rug.
*Braque.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dude, je bent net ingewerkt. Dat is WC-papier in de rekken stoppen ofzo. Dan kan je niet brak zijn.
ik voorspel een ban voor jou, rasicme wordt niet geaccepteerd door fokquote:
Naah, valt wel mee, ik had de hele dag nog niks gegeten, en dan moest ik al die shit overal neergooien enzo... dude...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dude, je bent net ingewerkt. Dat is WC-papier in de rekken stoppen ofzo. Dan kan je niet brak zijn.
told you so!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:17 schreef MMaRsu het volgende:
Kiss Kiss Bang Bang is idd een toffe film
Leuk! 10 000 dan hoor je er ook bijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:08 schreef Gamedemon het volgende:
nog 13 posts
Ik heb bijna 10.000 Kwaliteits posts, die van jou zijn bijna allemaal baggerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Leuk! 10 000 dan hoor je er ook bij
Ik ga ervan uit dat je dan gaat trakteren he..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:23 schreef Gamedemon het volgende:
Jazeker! dit is post 9994, bijna ranja en frisdrank!
9997quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je dan gaat trakteren he..
Wat een lelijke Jap is dat zeg...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:44 schreef Quack_of_Doom het volgende:
2 uur lang Mario en Zelda muziek van een bigband Das nou fijn wakkerworden!![]()
Je moet je ratjes ook niet opetenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:28 schreef Laniboekje het volgende:
En nu ben ik hees en dat is grappig, ik piep wat af nu.
ik fietste net zo naar de stad en zag zo'n uber vette Baby blauwe mini cooper Squote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:28 schreef Laniboekje het volgende:
Een heeeeeeele goedemiddag lieve GAM SC'ertjes van me. Ben gisteren toch nog naar de stad gegaan en mijn prettig gestoorde vrienden hebben mijn dag toch nog helemaal goed kunnen maken gisteren.
Wat fijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:28 schreef Laniboekje het volgende:
Een heeeeeeele goedemiddag lieve GAM SC'ertjes van me. Ben gisteren toch nog naar de stad gegaan en mijn prettig gestoorde vrienden hebben mijn dag toch nog helemaal goed kunnen maken gisteren.
Bier.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:48 schreef Gamedemon het volgende:Dit is mijn 10.000ste post!
En zoals beloofd! Ranja! kinders van de SC kom maar in de rij staan en haal hier je ranja!
[afbeelding]
Zoals je ziet heeft bernie al een paar bekertjes op en begint al aan zijn volgende!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En voor alle andere SCers Frisdrank! pak maar een fles, neem je eigen glas mee en drink je klem!
[afbeelding]
En speciaal voor peristilius!
[afbeelding]
Feest dus!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En speciaal voor Laniboekje!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou wacke r&b flikkers met je man big-2,quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:44 schreef MMaRsu het volgende:
Breezer is wel een benodigde bij een feestje hoor Hansje
Bedankt!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:44 schreef Quack_of_Doom het volgende:
2 uur lang Mario en Zelda muziek van een bigband Das nou fijn wakkerworden!![]()
7 posts per dagquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:07 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat ben ik eigelijk een teringnewbie.
Sorry, kan ik niet..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Lani kom op msn! Snel!
Dank je! Jij ook alvast voor strakjesquote:
quote:
De enige werkende MSN-pc wordt geoccupeerd door mijn vader met zijn vakantiefilms-inelkaar-flansen-hobby.quote:
Dank u ! , ik zag een blauwe mini cooper vandaag!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:45 schreef Laniboekje het volgende:
GD, gefeliciteerd met je 10.000 posts!
![]()
Oh gijsjes koningquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jullie zijn allemaal n00bsIk ben de GAM koning
![]()
Anyway, ik ga lekker uit eten
Ik ben vandaag langs de Mini-dealer gereden!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dank u ! , ik zag een blauwe mini cooper vandaag!
Maar jij hebt de minis niet gefilmtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag langs de Mini-dealer gereden!
![]()
![]()
Ik heb niet zo'n filmtelefoon als jou. Als ik het had, had ik het wel gedaan. Uiteraard heb ik wel mijn herinneringen aan deze dag.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maar jij hebt de minis niet gefilmt
Trek hem weg van de pcquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
De enige werkende MSN-pc wordt geoccupeerd door mijn vader met zijn vakantiefilms-inelkaar-flansen-hobby.
![]()
Je wilt het niet weten.. als ik jaloersheid in me zou hebben dan zou ik iedereen die in een Mini zou rijden kapot schieten om de auto te jatten.. ala GTA. Gelukkig ben ik niet snel jaloers..quote:
Dat durf ik niet.quote:
Tuurlijk welquote:
Voor mensen die 1,20 meter zijn ja.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Voor mensen die 1,20 meter zijn ja.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Voor mensen die 1,20 meter zijn ja.
Fotoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:26 schreef RaymanNL het volgende:
IK HEB EEN NIEUWE BRIL FTW
Die "grap" kennen we nu wel.quote:
Thomas mag dat doen hoorquote:
Good point 14.gifquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Scumm?
Stelletje Monkey Island vandalisten, het is Grog
JAWEL DOE DOE WE WILLEN ALLEMAAL JE NIEUWE BRIL ZIEN BERNIE!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Thomas mag dat doen hoor
Naja, foto morgen ofzo
Ik ga nu niet het fotomodel uithangen hier![]()
daar dacht ik eigenlijk ook al aan toen ik de titel zag..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Scumm?
Stelletje Monkey Island vandalisten, het is Grog
Vanavond ga ik uit, dan zoek ik de fotogozer wel op, dan zal ik wel weer (half, zuchtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
JAWEL DOE DOE WE WILLEN ALLEMAAL JE NIEUWE BRIL ZIEN BERNIE!
Ik lees ze altijd, beter dan dat duffe geblaat van sommigenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:22 schreef Tomasso het volgende:
Die strips leest toch nooit iemand en zijn niet boeiend. Snap niet waarom mensen die nog posten.
De enige strip die tof is, is Garfield
Sommige zijn wel suf ja, maar de meeste zijn echt geniaal door die droge opmerkingen van Garfieldquote:
Op de een of andere manier vind ik dat eng klinkenquote:
Ik heb geen leven hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:58 schreef Laniboekje het volgende:
Blegh... iedereen heeft een leven o.i.d. Dan ga ik ook maar zoiets creeren.
Ciao!
ik vond het een kutfilm eigenlijk...die irritante oompa dingessen die gingen zingen iedere keer,rete irritantquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker uit eten geweest en daarna Sjakie en de Chocolade fabriek gekeken. Dát is nou een leuke film, Johhny Depp is echt zoooo briljant
Ah het was humor, weet ik dat ook weer 14.gifquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Oompa Loempa's zijn in deze uitvoering minder leuk dan in de eerdere verfilming, maar ze blijven geniaal. Zeker omdat het maar één acteur is natuurlijkKan me voorstellen dat iemand het niet leuk vind omdat het gewoon rare humor is.
Humor is net zo subjectief als het wel of niet lekker vinden van spruitjesquote:Op zondag 19 maart 2006 00:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ah het was humor, weet ik dat ook weer 14.gif
Incrowd -3quote:Op zondag 19 maart 2006 00:17 schreef capibar het volgende:
[..]
Waar kan ik die widget vinden?
verkapte ik-heb-een-mac-post![]()
wallhaxxquote:Op zondag 19 maart 2006 01:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.4m8x.com/movie.php?format=mov
(rechtermuisknop, save as)
Erg cool gedaan
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker uit eten geweest en daarna Sjakie en de Chocolade fabriek gekeken. Dát is nou een leuke film, Johhny Depp is echt zoooo lekker
http://www.apple.com/downloads/dashboard/games/saycheese.htmlquote:Op zondag 19 maart 2006 00:17 schreef capibar het volgende:
[..]
Waar kan ik die widget vinden?
verkapte ik-heb-een-mac-post![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Erg cool gedaan
Dat is echt gewoon fucking ziekquote:Op zondag 19 maart 2006 10:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Apple lacht in zijn vuistje bij het zien van deze foto's.![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Erg cool gedaan
Hey, dát is tof. Weet iemand of iets dergelijks er ook voor Windows is?quote:Op zondag 19 maart 2006 09:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
http://www.apple.com/downloads/dashboard/games/saycheese.html
Only on a Mac.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, dát is tof. Weet iemand of iets dergelijks er ook voor Windows is?
Das gelul, want ik had het vroeger ook, maar dat programmaatje is weg (site is down).quote:
Alweer middag en ik heb nog niks gedaanquote:
Je bent ziek.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Alweer middag en ik heb nog niks gedaan
Moet nog douchen, lezen en leren en onder een verjaardag uit zien te komen (waar ik opzich best naartoe wil).
Ah, spyware +10. Je hebt niet de toffe widgets zoals dezequote:Op zondag 19 maart 2006 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das gelul, want ik had het vroeger ook, maar dat programmaatje is weg (site is down).
Nee, was zelfgemaakt door iemandquote:Op zondag 19 maart 2006 12:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ah, spyware +10. Je hebt niet de toffe widgets zoals deze
Die heb ik weg. Vergeet niet dat ik sinds een half jaar pas Mac OS X kenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, was zelfgemaakt door iemandHaal die oogkleppen nou eens weg
Nee, maar Windows Vista joept wel widgets van OS X (en OS X heeft ze weer gejoept van een ander OSquote:Op zondag 19 maart 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, dát is tof. Weet iemand of iets dergelijks er ook voor Windows is?
Gebak!quote:
Alleen met Vista, als die ooit nog eens uitkomt, krijg je die widgets op je bureaublad. Dat is onoverzichtelijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, maar Windows Vista joept wel widgets van OS X (en OS X heeft ze weer gejoept van een ander OS)
Ja ik hoef ook alle nutteloze troep gejat uit OS X niet hoor, maar goed, gelukkig kun je alle onzin uitzetten en gewoon weer gaan voor Windows classic als look.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alleen met Vista, als die ooit nog eens uitkomt, krijg je die widgets op je bureaublad. Dat is onoverzichtelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |