abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36111899
Wat een stelletje sukkels zeg. Plaatsen ze weer een of ander bericht waarin staat wat de Marokkanen weer allemaal verkeerd gedaan hebben en daarna gaan ze alle reacties waarin iets negatiefs staat over Marokkanen naar beneden modden en bans uitdelen. Zouden ze daar nou echt een strakke plasser van krijgen?

Het is sowieso een trieste bedoening dat hele moderatiesysteem. Een paar kansloze debielen gaan even bepalen wat iedereen wel en niet mag zeggen. Wat is er mis met totale vrijheid van meningsuiting, waarin iedereen mag roepen wat ie wil? So what dat bepaalde bevolkingsgroepen dan zwart gemaakt gaan worden; daar zullen ze het dan wel zelf naar gemaakt hebben.

Blijkbaar denken de mods dat ze de wereld kunnen verbeteren door de reacties op bepaalde criminele bevolkingsgroepen te wissen. Ze zien net als de linkse politieke partijen niet in dat het probleem bij de bron aangepakt dient te worden, en dat symptoombestrijding geen enkele zin heeft.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_36111957
Ja man.. totale vrijheid van meningsuiting, dat gaat goeie discussies opleveren. Volgens mij krijg jij een harde plasser van geflame.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:55:33 #3
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_36112000
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:52 schreef American_Nightmare het volgende:
de linkse politieke partijen
Ja hoor daar is ie al.
pi_36112019
Jonge ik zit er in dit topic echt niet op te wachten dat collega's elkaar de hand boven het hoofd gaan houden. Ik flame bovendien helemaal niet op de frontpage. Maar maak je een opmerking die een mod niet bevalt en hij mod gewoon een -2. Kijk mijn reacties er maar op na. Niks mee aan de hand terwijl ik al talloze bans te pakken heb gehad. Zie ook het moderatietopic.

En alsof er nou goede discussies zijn op de FP Die worden vanzelf kapotgemod want de mods bestrijden goede argumenten waar ze zich niet in kunnen vinden met minpunten in plaats van met tegenargumenten.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:56:34 #5
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_36112034
Frontpage.... zucht
Dat mensen nog de moeite nemen er te posten. Die mods zijn zo selectief he. Zeg je als Nederlander wat over een buitenlander krijg je een ban. Terwijl als een Turk of Marokkaan hier Nederlanders uitkaffert omdat ze zich normaal moeten gedragen geleefd worden.

Ik kijk er al niet meer op, stelletje hufters daar.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_36112039
quote:

Wat is er mis met totale vrijheid van meningsuiting, waarin iedereen mag roepen wat ie wil?
Dan ga jij ook weer lopen janken als Marokkanen iets zeggen wat jij niet wilt horen
pi_36112066
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef American_Nightmare het volgende:

Ik flame bovendien helemaal niet op de frontpage.

te grappig
pi_36112076
wat een geweldige quotes leveren dat toch op:
quote:
Leve de integratie en de linkse lente
pi_36112091
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dan ga jij ook weer lopen janken als Marokkanen iets zeggen wat jij niet wilt horen
Hoezo? Ik bestrijd ze wel met argumenten. Ze mogen roepen wat ze willen. Zij zijn altijd degene die beginnen te huilen met "discriminatie! discriminatie!", niet ik hoor.
pi_36112097
Is fok van jou?
pi_36112113
quote:
Op ]vrijdag 17 maart 2006 11:58 schreef American_Nightmare het volgende:

Hoezo? Ik bestrijd ze wel met argumenten.
gebruikte jij maar eens goede argumenten... Jouw argumenten bestaan meestal uit wat getroll, gezuig of simpel gescheld.
pi_36112118
quote:
Wat een stelletje sukkels zeg. Plaatsen ze weer een of ander bericht waarin staat wat de Marokkanen weer allemaal verkeerd gedaan hebben en daarna gaan ze alle reacties waarin iets negatiefs staat over Marokkanen naar beneden modden en bans uitdelen. Zouden ze daar nou echt een strakke plasser van krijgen?

Het is sowieso een trieste bedoening dat hele moderatiesysteem. Een paar kansloze debielen gaan even bepalen wat iedereen wel en niet mag zeggen. Wat is er mis met totale vrijheid van meningsuiting, waarin iedereen mag roepen wat ie wil? So what dat bepaalde bevolkingsgroepen dan zwart gemaakt gaan worden; daar zullen ze het dan wel zelf naar gemaakt hebben.

Blijkbaar denken de mods dat ze de wereld kunnen verbeteren door de reacties op bepaalde criminele bevolkingsgroepen te wissen. Ze zien net als de linkse politieke partijen niet in dat het probleem bij de bron aangepakt dient te worden, en dat symptoombestrijding geen enkele zin heeft.
Criminele bevolkingsgroepen zelfs.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36112120
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:58 schreef Misanthropist het volgende:
Is fok van jou?
Nee. Wil dat zeggen dat ik er geen mening over mag hebben?
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:59:49 #14
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_36112123
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:58 schreef Misanthropist het volgende:
Is fok van jou?
van mij ja. Ik ben een kloon van Danny
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_36112127
Op de frontpage zitten sowieso allemaal mensen die voor lange tijd verbannen zijn op het grote mensenforum. Of klonen van klonen van klonen daarvan.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:00:28 #16
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_36112143
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee, pas als je links stemt. En nu optiefen.
pi_36112158
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:59 schreef calvobbes het volgende:

[..]

gebruikte jij maar eens goede argumenten... Jouw argumenten bestaan meestal uit wat getroll, gezuig of simpel gescheld.
Ik kan ook van jou zeggen dat je argumenten uit ongefundeerde onzin en eeuwig durende herhalingen daarvan bestaan.

Mijn argumenten zijn normaal gesproken gebaseerd op feiten en getallen.
pi_36112181
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

nee, maar dat wil wel zeggen dat je helemaal geen reden hebt om er pissig over te zijn. als het mijn website was had ik meteen je account verwijderd en je op alle mogelijke manieren geband...
pi_36112186
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:58 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hoezo? Ik bestrijd ze wel met argumenten. Ze mogen roepen wat ze willen. Zij zijn altijd degene die beginnen te huilen met "discriminatie! discriminatie!", niet ik hoor.
Dat laatste is een goed argument?

evenals je onzin over cirminele bevolkingsgroepen?
Fiets
pi_36112216
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef American_Nightmare het volgende:

ow.... Dan kom ik jou zeker altijd tegen als het even "niet normaal" is
pi_36112275
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dat laatste is een goed argument?

evenals je onzin over cirminele bevolkingsgroepen?
Daarmee bedoel ik relatief kleine bevolkingsgroepen die voor een relatief groot deel van de criminaliteit zorgen. Lijkt me duidelijk.
pi_36112282
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik kan ook van jou zeggen dat je argumenten uit ongefundeerde onzin en eeuwig durende herhalingen daarvan bestaan.

Wil je nou zeggen dat jij een gewone normale user bent met een schoon verleden? Nooit bans gehad? Nooit geflamed? Nooit gediscrimineerd? Man, je moet zelf heropgevoed worden gezien jouw reputatie op FOK door de jaren heen!
pi_36112313
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Daarmee bedoel ik relatief kleine bevolkingsgroepen die voor een relatief groot deel van de criminaliteit zorgen. Lijkt me duidelijk.
is helemaal niet duidelijk met zo'n domme kortzichtige uitdrukking stigmatiseer je een complete bevolkingsgroep.
Fiets
pi_36112414
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

je bedoelt relatief grote bevolkingsgroepen waarvan een zeer klein percentage voor een relatief groot deel van de criminaliteit zorgt?
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:11:06 #25
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_36112453
En het topic gaat weer over allochtonen. Goed bezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')