Ja hoor daar is ie al.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:52 schreef American_Nightmare het volgende:
de linkse politieke partijen
Dan ga jij ook weer lopen janken als Marokkanen iets zeggen wat jij niet wilt horenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat is er mis met totale vrijheid van meningsuiting, waarin iedereen mag roepen wat ie wil?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik flame bovendien helemaal niet op de frontpage.
Hoezo? Ik bestrijd ze wel met argumenten. Ze mogen roepen wat ze willen. Zij zijn altijd degene die beginnen te huilen met "discriminatie! discriminatie!", niet ik hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan ga jij ook weer lopen janken als Marokkanen iets zeggen wat jij niet wilt horen
gebruikte jij maar eens goede argumenten... Jouw argumenten bestaan meestal uit wat getroll, gezuig of simpel gescheld.quote:Op ]vrijdag 17 maart 2006 11:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Hoezo? Ik bestrijd ze wel met argumenten.
Criminele bevolkingsgroepen zelfs.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een stelletje sukkels zeg. Plaatsen ze weer een of ander bericht waarin staat wat de Marokkanen weer allemaal verkeerd gedaan hebben en daarna gaan ze alle reacties waarin iets negatiefs staat over Marokkanen naar beneden modden en bans uitdelen.Zouden ze daar nou echt een strakke plasser van krijgen?
Het is sowieso een trieste bedoening dat hele moderatiesysteem. Een paar kansloze debielen gaan even bepalen wat iedereen wel en niet mag zeggen. Wat is er mis met totale vrijheid van meningsuiting, waarin iedereen mag roepen wat ie wil? So what dat bepaalde bevolkingsgroepen dan zwart gemaakt gaan worden; daar zullen ze het dan wel zelf naar gemaakt hebben.
Blijkbaar denken de mods dat ze de wereld kunnen verbeteren door de reacties op bepaalde criminele bevolkingsgroepen te wissen. Ze zien net als de linkse politieke partijen niet in dat het probleem bij de bron aangepakt dient te worden, en dat symptoombestrijding geen enkele zin heeft.
Nee. Wil dat zeggen dat ik er geen mening over mag hebben?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:58 schreef Misanthropist het volgende:
Is fok van jou?
van mij ja. Ik ben een kloon van Dannyquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:58 schreef Misanthropist het volgende:
Is fok van jou?
Nee, pas als je links stemt. En nu optiefen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee. Wil dat zeggen dat ik er geen mening over mag hebben?
Ik kan ook van jou zeggen dat je argumenten uit ongefundeerde onzin en eeuwig durende herhalingen daarvan bestaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
gebruikte jij maar eens goede argumenten... Jouw argumenten bestaan meestal uit wat getroll, gezuig of simpel gescheld.
nee, maar dat wil wel zeggen dat je helemaal geen reden hebt om er pissig over te zijn. als het mijn website was had ik meteen je account verwijderd en je op alle mogelijke manieren geband...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee. Wil dat zeggen dat ik er geen mening over mag hebben?
Dat laatste is een goed argument?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoezo? Ik bestrijd ze wel met argumenten. Ze mogen roepen wat ze willen. Zij zijn altijd degene die beginnen te huilen met "discriminatie! discriminatie!", niet ik hoor.
ow.... Dan kom ik jou zeker altijd tegen als het even "niet normaal" isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn argumenten zijn normaal gesproken gebaseerd op feiten en getallen.
Daarmee bedoel ik relatief kleine bevolkingsgroepen die voor een relatief groot deel van de criminaliteit zorgen. Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat laatste is een goed argument?
evenals je onzin over cirminele bevolkingsgroepen?![]()
Wil je nou zeggen dat jij een gewone normale user bent met een schoon verleden? Nooit bans gehad? Nooit geflamed? Nooit gediscrimineerd? Man, je moet zelf heropgevoed worden gezien jouw reputatie op FOK door de jaren heen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik kan ook van jou zeggen dat je argumenten uit ongefundeerde onzin en eeuwig durende herhalingen daarvan bestaan.
Mijn argumenten zijn normaal gesproken gebaseerd op feiten en getallen.
is helemaal niet duidelijk met zo'n domme kortzichtige uitdrukking stigmatiseer je een complete bevolkingsgroep.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik relatief kleine bevolkingsgroepen die voor een relatief groot deel van de criminaliteit zorgen. Lijkt me duidelijk.
je bedoelt relatief grote bevolkingsgroepen waarvan een zeer klein percentage voor een relatief groot deel van de criminaliteit zorgt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik relatief kleine bevolkingsgroepen die voor een relatief groot deel van de criminaliteit zorgen. Lijkt me duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |