abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36111899
Wat een stelletje sukkels zeg. Plaatsen ze weer een of ander bericht waarin staat wat de Marokkanen weer allemaal verkeerd gedaan hebben en daarna gaan ze alle reacties waarin iets negatiefs staat over Marokkanen naar beneden modden en bans uitdelen. Zouden ze daar nou echt een strakke plasser van krijgen?

Het is sowieso een trieste bedoening dat hele moderatiesysteem. Een paar kansloze debielen gaan even bepalen wat iedereen wel en niet mag zeggen. Wat is er mis met totale vrijheid van meningsuiting, waarin iedereen mag roepen wat ie wil? So what dat bepaalde bevolkingsgroepen dan zwart gemaakt gaan worden; daar zullen ze het dan wel zelf naar gemaakt hebben.

Blijkbaar denken de mods dat ze de wereld kunnen verbeteren door de reacties op bepaalde criminele bevolkingsgroepen te wissen. Ze zien net als de linkse politieke partijen niet in dat het probleem bij de bron aangepakt dient te worden, en dat symptoombestrijding geen enkele zin heeft.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_36111957
Ja man.. totale vrijheid van meningsuiting, dat gaat goeie discussies opleveren. Volgens mij krijg jij een harde plasser van geflame.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:55:33 #3
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_36112000
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:52 schreef American_Nightmare het volgende:
de linkse politieke partijen
Ja hoor daar is ie al.
pi_36112019
Jonge ik zit er in dit topic echt niet op te wachten dat collega's elkaar de hand boven het hoofd gaan houden. Ik flame bovendien helemaal niet op de frontpage. Maar maak je een opmerking die een mod niet bevalt en hij mod gewoon een -2. Kijk mijn reacties er maar op na. Niks mee aan de hand terwijl ik al talloze bans te pakken heb gehad. Zie ook het moderatietopic.

En alsof er nou goede discussies zijn op de FP Die worden vanzelf kapotgemod want de mods bestrijden goede argumenten waar ze zich niet in kunnen vinden met minpunten in plaats van met tegenargumenten.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:56:34 #5
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_36112034
Frontpage.... zucht
Dat mensen nog de moeite nemen er te posten. Die mods zijn zo selectief he. Zeg je als Nederlander wat over een buitenlander krijg je een ban. Terwijl als een Turk of Marokkaan hier Nederlanders uitkaffert omdat ze zich normaal moeten gedragen geleefd worden.

Ik kijk er al niet meer op, stelletje hufters daar.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_36112039
quote:

Wat is er mis met totale vrijheid van meningsuiting, waarin iedereen mag roepen wat ie wil?
Dan ga jij ook weer lopen janken als Marokkanen iets zeggen wat jij niet wilt horen
pi_36112066
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef American_Nightmare het volgende:

Ik flame bovendien helemaal niet op de frontpage.

te grappig
pi_36112076
wat een geweldige quotes leveren dat toch op:
quote:
Leve de integratie en de linkse lente
pi_36112091
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dan ga jij ook weer lopen janken als Marokkanen iets zeggen wat jij niet wilt horen
Hoezo? Ik bestrijd ze wel met argumenten. Ze mogen roepen wat ze willen. Zij zijn altijd degene die beginnen te huilen met "discriminatie! discriminatie!", niet ik hoor.
pi_36112097
Is fok van jou?
pi_36112113
quote:
Op ]vrijdag 17 maart 2006 11:58 schreef American_Nightmare het volgende:

Hoezo? Ik bestrijd ze wel met argumenten.
gebruikte jij maar eens goede argumenten... Jouw argumenten bestaan meestal uit wat getroll, gezuig of simpel gescheld.
pi_36112118
quote:
Wat een stelletje sukkels zeg. Plaatsen ze weer een of ander bericht waarin staat wat de Marokkanen weer allemaal verkeerd gedaan hebben en daarna gaan ze alle reacties waarin iets negatiefs staat over Marokkanen naar beneden modden en bans uitdelen. Zouden ze daar nou echt een strakke plasser van krijgen?

Het is sowieso een trieste bedoening dat hele moderatiesysteem. Een paar kansloze debielen gaan even bepalen wat iedereen wel en niet mag zeggen. Wat is er mis met totale vrijheid van meningsuiting, waarin iedereen mag roepen wat ie wil? So what dat bepaalde bevolkingsgroepen dan zwart gemaakt gaan worden; daar zullen ze het dan wel zelf naar gemaakt hebben.

Blijkbaar denken de mods dat ze de wereld kunnen verbeteren door de reacties op bepaalde criminele bevolkingsgroepen te wissen. Ze zien net als de linkse politieke partijen niet in dat het probleem bij de bron aangepakt dient te worden, en dat symptoombestrijding geen enkele zin heeft.
Criminele bevolkingsgroepen zelfs.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36112120
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:58 schreef Misanthropist het volgende:
Is fok van jou?
Nee. Wil dat zeggen dat ik er geen mening over mag hebben?
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:59:49 #14
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_36112123
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:58 schreef Misanthropist het volgende:
Is fok van jou?
van mij ja. Ik ben een kloon van Danny
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_36112127
Op de frontpage zitten sowieso allemaal mensen die voor lange tijd verbannen zijn op het grote mensenforum. Of klonen van klonen van klonen daarvan.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:00:28 #16
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_36112143
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee, pas als je links stemt. En nu optiefen.
pi_36112158
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:59 schreef calvobbes het volgende:

[..]

gebruikte jij maar eens goede argumenten... Jouw argumenten bestaan meestal uit wat getroll, gezuig of simpel gescheld.
Ik kan ook van jou zeggen dat je argumenten uit ongefundeerde onzin en eeuwig durende herhalingen daarvan bestaan.

Mijn argumenten zijn normaal gesproken gebaseerd op feiten en getallen.
pi_36112181
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

nee, maar dat wil wel zeggen dat je helemaal geen reden hebt om er pissig over te zijn. als het mijn website was had ik meteen je account verwijderd en je op alle mogelijke manieren geband...
pi_36112186
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:58 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hoezo? Ik bestrijd ze wel met argumenten. Ze mogen roepen wat ze willen. Zij zijn altijd degene die beginnen te huilen met "discriminatie! discriminatie!", niet ik hoor.
Dat laatste is een goed argument?

evenals je onzin over cirminele bevolkingsgroepen?
Fiets
pi_36112216
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef American_Nightmare het volgende:

ow.... Dan kom ik jou zeker altijd tegen als het even "niet normaal" is
pi_36112275
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dat laatste is een goed argument?

evenals je onzin over cirminele bevolkingsgroepen?
Daarmee bedoel ik relatief kleine bevolkingsgroepen die voor een relatief groot deel van de criminaliteit zorgen. Lijkt me duidelijk.
pi_36112282
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik kan ook van jou zeggen dat je argumenten uit ongefundeerde onzin en eeuwig durende herhalingen daarvan bestaan.

Wil je nou zeggen dat jij een gewone normale user bent met een schoon verleden? Nooit bans gehad? Nooit geflamed? Nooit gediscrimineerd? Man, je moet zelf heropgevoed worden gezien jouw reputatie op FOK door de jaren heen!
pi_36112313
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Daarmee bedoel ik relatief kleine bevolkingsgroepen die voor een relatief groot deel van de criminaliteit zorgen. Lijkt me duidelijk.
is helemaal niet duidelijk met zo'n domme kortzichtige uitdrukking stigmatiseer je een complete bevolkingsgroep.
Fiets
pi_36112414
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

je bedoelt relatief grote bevolkingsgroepen waarvan een zeer klein percentage voor een relatief groot deel van de criminaliteit zorgt?
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:11:06 #25
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_36112453
En het topic gaat weer over allochtonen. Goed bezig.
pi_36112479
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:09 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

je bedoelt relatief grote bevolkingsgroepen waarvan een zeer klein percentage voor een relatief groot deel van de criminaliteit zorgt?
Nee dat bedoel ik niet nee. Maar ik ga hierover niet in discussie want het is een feit dat Marokkanen en Antillianen voor een groot deel van de criminaliteit zorgen terwijl het slechts een klein deel van de totale bevolking in Nederland is. Ga eens in een gevangenis kijken; haast alleen allochtonen daar.
pi_36112486
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:11 schreef ShaoliN het volgende:
niks allochtonen

bevolkingsgroepen
Fiets
pi_36112504
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:12 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet nee. Maar ik ga hierover niet in discussie want het is een feit dat Marokkanen en Antillianen voor een groot deel van de criminaliteit zorgen terwijl het slechts een klein deel van de totale bevolking in Nederland is. Ga eens in een gevangenis kijken; haast alleen allochtonen daar.
voor jou een bekende plaats?
Fiets
pi_36112518
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:11 schreef ShaoliN het volgende:
En dat mag niet omdat ze in bescherming genomen moeten worden? Als ze zich gewoon zouden gedragen zouden er ook niet zoveel reacties op die misdragingen komen, zie ook de openingspost. Symptoombestrijding, Shoalin.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:13:44 #30
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_36112526
FOK! is een verslaving. Je wilt er niets mee te maken hebben maar je kan er maar niet vanaf blijven. Of niet, A_N?
pi_36112537
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:

voor jou een bekende plaats?
Hij komt daar dagelijks de wc's schoonmaken denk ik.

Dan zijn die wc's wel heel erg schoon daar, want erg veel FP users weten precies wie er allemaal in de gevangenissen zitten...
pi_36112551
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Wil je nou zeggen dat jij een gewone normale user bent met een schoon verleden? Nooit bans gehad? Nooit geflamed? Nooit gediscrimineerd? Man, je moet zelf heropgevoed worden gezien jouw reputatie op FOK door de jaren heen!
Heropgevoed? Omdat jij het niet of nooit met me eens bent? Lijkt me sterk. Volgens mij leven we tegenwoordig in een maatschappij waar je bijna zonder uitzondering kan zeggen wat je denkt. Op het forum is dit dan ook zo. Waarom moet de frontpage hier een uitzondering op zijn?
pi_36112585
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:13 schreef Slarioux het volgende:
FOK! is een verslaving. Je wilt er niets mee te maken hebben maar je kan er maar niet vanaf blijven. Of niet, A_N?
Het forum is wel vermakelijk. Verder lees ik graag het nieuws op de FP maar gezien sommige dingen die daar vermeld worden kan ik het ook niet nalaten om te reageren.
pi_36112616
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:14 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hij komt daar dagelijks de wc's schoonmaken denk ik.

Dan zijn die wc's wel heel erg schoon daar, want erg veel FP users weten precies wie er allemaal in de gevangenissen zitten...
Ik ken iemand die er werkt dus daar krijg ik m'n info van. Een ook op tv zie je in gevangenissen niets dan allochtonen zitten.
pi_36112662
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:17 schreef American_Nightmare het volgende:

Een ook op tv zie je in gevangenissen niets dan allochtonen zitten.
Dan kijk jij andere programma's dan ik. Ik zie ook meer dan genoeg autochtonen in de gevangenis zitten

Trouwens wel knap dat jij bij het zien van mensen meteen vast kunt stellen of het antillianen, marokkanen of iets ander zijn.
pi_36112680
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:14 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Heropgevoed? Omdat jij het niet of nooit met me eens bent? Lijkt me sterk. Volgens mij leven we tegenwoordig in een maatschappij waar je bijna zonder uitzondering kan zeggen wat je denkt. Op het forum is dit dan ook zo. Waarom moet de frontpage hier een uitzondering op zijn?
Nee man het gaat niet om het discussievoeren over allochtonen. Het gaat om je algemene gedrag. Je zit altijd af te geven op vreemde volken terwijl je je zelf ook niet kan gedragen. Ik noem dat hypocriet. En kom nou niet met vrijheid van meningsuiting of verbaal geweld. Het is een kwestie van fatsoen dat jij totaal niet bezit. Maar wees gerust, je bent niet de enige.
pi_36112683
extreemlinkse FP

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2006 12:19:22 ]
pi_36112706
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:18 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dan kijk jij andere programma's dan ik. Ik zie ook meer dan genoeg autochtonen in de gevangenis zitten

Trouwens wel knap dat jij bij het zien van mensen meteen vast kunt stellen of het antillianen, marokkanen of iets ander zijn.
Knap? Volgens mij is dat vrij makkelijk doorgaans. En er zitten inderdaad ook autochtonen in de gevangenis, alleen NAAR VERHOUDING wel veel minder.
pi_36112711
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
extreemlinkse FP
Ik ben trots op dat ik daar deel van mag uitmaken.
pi_36112759
quote:

[..]

Ik ken iemand die er werkt dus daar krijg ik m'n info van. Een ook op tv zie je in gevangenissen niets dan allochtonen zitten.
je baseert het dus nergens op, slechts op verhalen die je van anderen hoort. Toevallig heeft die andere die je kent en die daar werkt het ook niet zo op allochtonen?

En dat tv verhaal is ook onzin, het valt jou gewoon meer op omdat je er let. Bij elke marokkaan of antilliaan die je op tv ziet icm een programma op gevangenissen denk jij; hey zie je wel ik heb gelijk, terwijl als je gewoon een nederlander bij eenzelfde programma ziet je niets denkt.
Fiets
pi_36112804
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Nee man het gaat niet om het discussievoeren over allochtonen. Het gaat om je algemene gedrag. Je zit altijd af te geven op vreemde volken terwijl je je zelf ook niet kan gedragen. Ik noem dat hypocriet. En kom nou niet met vrijheid van meningsuiting of verbaal geweld. Het is een kwestie van fatsoen dat jij totaal niet bezit. Maar wees gerust, je bent niet de enige.
Waarom kan ik me niet gedragen? Ik ben niet crimineel. Het enige wat ik ook verkeerd heb gedaan is zonder licht fietsen en 55 rijden waar je 50 mag.

Ik heb geen enkel probleem met joden, negers of chinezen. Ik heb een probleem met de groepen die wel de zaak aan het schijten maken in dit land. En als je Marokkaan bent dan krijg je van mij het nadeel van de twijfel, ook al weet ik best dat er goeie zijn. Ik werk samen met een aantal 'goeie' Marokkanen. Maar als ik een auto kan kopen van een Henk en precies dezelfde van Achmed, dan koop ik 'm toch van Henk, net als 95% van alle autochtonen dat zou doen, hoewel ze er lang niet allemaal voor uitkomen.
pi_36112816
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:19 schreef American_Nightmare het volgende:

En er zitten inderdaad ook autochtonen in de gevangenis, alleen NAAR VERHOUDING wel veel minder.
Kijk... Dat is al weer heel wat anders dan
quote:

pi_36112827
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
extreemlinkse FP

ik noem 1 naam, en je kotssmilie is alweer ontkracht.

r@b.
Fiets
pi_36112853
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik ben trots op dat ik daar deel van mag uitmaken.
Ben je ook trots dat jij mag betalen voor alle veroorzaakte problemen, de (onterechte) uitkeringen, de subsidies? En de wetenschap dat je steeds meer van je zuurverdiende geld daaraan af mag dragen, naarmate de PvdA meer zetels bemachtigd?
pi_36112881
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:24 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ben je ook trots dat jij mag betalen voor alle veroorzaakte problemen, de (onterechte) uitkeringen, de subsidies? En de wetenschap dat je steeds meer van je zuurverdiende geld daaraan af mag dragen, naarmate de PvdA meer zetels bemachtigd?

ben je er trots op dat je je alleen om jezelf bekommert, en anderen graag laat wegrotten in de goot?

Als we toch op die toer gaan.
Fiets
pi_36112893
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Kijk... Dat is al weer heel wat anders dan
[..]
Je doet zelf precies hetzelfde. Ik heb jou nooit zien bekennen dat er relatief VEEL meer allochtonen crimineel zijn. Jij zegt: Sommige autochtonen zijn ook crimineel. En daarmee mis je het punt volkomen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:26:51 #47
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_36112942
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Waarom kan ik me niet gedragen?
Dat vraag ik me ook wel eens af.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_36112945
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

ben je er trots op dat je je alleen om jezelf bekommert, en anderen graag laat wegrotten in de goot?

Als we toch op die toer gaan.
Ja. Iemand die hier komt om uitkeringen te trekken mag wegrotten in de goot en liefst nog in de goot van z'n eigen land. Mensen die echt niet KUNNEN werken hebben recht op bijstand uiteraard.
pi_36112953
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

ik noem 1 naam, en je kotssmilie is alweer ontkracht.

r@b.
ironie
pi_36112980
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

ironie
ohw,
Fiets