abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:35:29 #1
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_36111441
Lang verhaal, smilies tussen door om het leesbaarder te maken..

Een goede vriendin (20) van mij, S. heeft sinds een maand of 3 een vriendje.. Ze is heel gek op hem, en zo te horen, hij ook op haar. Maar van onze vriendengroep heeft nog niemand hem ontmoet, omdat die jongen dat zelf liever niet wil. We vonden dit eerst nogal vaag, maar lieten het maar gaan, want ja, ze zijn verliefd enzo, dus laat ze maar lekker...

Ik ga zelf nogal vaak met die vriendin wat doen, omdat onze vrije dagen op dezelfde dagen zijn, en daar ergert dat vriendje zich dus weer aan.. Beetje jaloezie kan ik me voorstellen, maar gisteren liet hij dus via via weten dat ie me wel op mn bek wil slaan nu. De sukkel. En dat is dan 26 jaar.

Maar z'n vriendinnetje S, durft er niks van te zeggen. Normaal heeft S de grootste bek ter wereld, maar sinds ze dit vriendje heeft, lijkt daar niks meer van over. Ze durft hem niet af te bellen als ze liever met d'r vrienden wat gaat doen, waardoor ze dus bijna iedere avond met hem thuis zit.. Ze slaat verjaardagen e.d. over, omdat haar vriendje niet mee wil.. Eergister moest ze kiezen tussen een etentje en een avondje met haar vriendje, en toen zei ze letterlijk dat ze liever met ons naar dat etentje wilde, maar haar vriendje NIET AF DURFDE TE BELLEN. Vind ik te ver gaan.

Het gaat nog verder. Ondertussen heeft S een voorkeur voor GHB en speed ontwikkeld, terwijl ze 6 maanden geleden nog riep nooit meer iets anders te willen doen dan soms blowen.. Ze is ervaren genoeg om volwassen ermee om te gaan, dus daar maken we ons geen zorgen over.. Maar wel over het feit dat haar vriendje haar "wel eens overhaalt om mee te doen." Vooral GHB zit me niet lekker in deze situatie, als je begrijpt wat ik bedoel.

We hebben die jongen nog nooit gezien, maar zelfs de verhalen die we over hem horen van S voorspellen niks goeds. Hij gebruikt veel, is jaloers en S mag van hem sommige dingen niet meer doen, omdat hij vroeger "nare ervaringen heeft gehad, en een beetje onzeker is op liefdesgebied." Nu mag ik dus niet meer met S lunchen op donderdagmiddag, terwijl we dat al 2 jaar iedere donderdag doen.

Ik raak een goede vriendin kwijt, en weet niet wat te doen. Volgende week krijg ik waarschijnlijk dat vriendje voor het eerst te zien, maar echt zin heb ik er niet in, aangezien ik het bij voorbaat al een klootzak vind.. Nee, ik gun hem niet zomaar een kans, dat doe ik niet met mensen die me bedreigen.

S vind dat we overdrijven.. Het verkeerd zien. Het zou allemaal genuanceerder liggen dan we denken.. We gunnen haar haar geluk niet. Maar we gunnen S juist al het beste. We vertrouwen het gewoon niet, en iedere keer als we haar waarschuwen, zijn wij de boeman. Ze is verliefd, en we moeten haar met rust laten.

Ik heb het idee dat S gigantisch gemanipuleerd en emotioneel gechanteerd word door haar vriendje. Maar hoe hier wat mee te doen? Iemand advies? Of iets soortgelijks meegemaakt?
Nee jij bent lekker. =X
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:37:38 #2
142236 Polen
Bessen-appel
pi_36111495
Blijkbaar wil ze dat.
pi_36111716
Je kunt op dit moment denk ik niet meer doen dan zelf proberen in contact te komen met die jongen. Nu zal S toch niet naar je advies luisteren. Het is wel goed van je ( en natuurlijk de rest van je vrienden dat 'bij haar blijft' ). Hoe meer je erover gaat praten met haar hoe meer ze dat zal opvatten als kritiek en hoe minder invloed je op haar zult hebben. Dus ik denk dat het beter is als je nu een beetje bij haar in de buurt blijft. Ik snap wel dat dat moeilijk moet zijn voor je, ik weet natuurlijk niet alles wat er gebeurt, maar wat ik zo uit je verhaal kan opmaken lijkt me dat het beste.
Ik heb zelf ook een 'minder leuke' relatie achter de rug, zal er verder niet op ingaan maar het punt is dat mijn ( echte) vrienden bij me zijn gebleven en toen het echt te erg werd hebben ze me echt 'wakker geschud'. Gelukkig heb ik wel de goede keuze gemaakt. Ik hoop dat je vriendin dat ook doet. Wat die jongen doet is inderdaad niet in orde, ookal heeft hij er zijn redenen voor.
Sterkte ermee
Video meliora proboque deteriora sequor
pi_36111804
En jij bent een man voor de goede orde?

Tja, je kan er niks aan doen, ze laat alles vallen voor hem. Thats life.
pi_36111949
Lastige situatie. Ik zou idd wel contact met S te houden ook al wordt dat steeds lastiger natuurlijk. Het klinkt een beetje als een loverboy tactiek. De vriend van S probeert dat S niemand meer overhoudt alleen haar vriend en dus afhankelijk van hem wordt. Het zal wel iets te dramatisch gedacht van me zijn maar denk er maar eens over na.

Succes in ieder geval. En hopelijk maakt S ook de goede keuze net als M85
pi_36111992
Ik denk dat je juist wel hem gewoon moet willen leren kennen en beleefd moet zijn
en waarom?
Nou zodra je jij je gaat afzetten dan gaat je vriendin zich tegen je afzetten,zeker als ze nu al zovaak voor hem kiest

En nu vertelt ze je nog dingen in alle eerlijkheid ,maar zodra jij je negatief opsteld zal ze dat steeds minder doen en als je je zorgen maakt ,moet je zorgen dat ze niet alle contact met je wilt verbreken
Zorg gewoon dat je er voor haar bent..zo kan je wel een oogje in het zeil houden

En hopelijk blijft ze open voor contacten met jou en haar vrienden
Salsa Espaņola
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:02:58 #7
125396 tsjimp
cogito ergo cum
pi_36112208
Die smilies maken het echt onleesbaar..
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:04:56 #8
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_36112276
Ja, ben man ja..

Ik zal S niet in de steek laten, dat niet, maar het is wel even slikken nu.

Dat is het dus juist.. Van te voren had ik me voorgenomen om die vriend met open armen te ontvangen, terwijl ik wel een naar voorgevoel heb. Maar S is gek op hem, dus ik moet er voor open staan. Maar als hij me nu gaat bedreigen.. ja.. Moet ik dan ook nog gezellig met hem bieren? Het moet ergens ophouden. Iemand die mij nog nooit gezien heeft en me nu al in elkaar wil rossen, vind ik geen ruk waard.
Nee jij bent lekker. =X
pi_36112330
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:04 schreef PrinceLu het volgende:
Ja, ben man ja..

Ik zal S niet in de steek laten, dat niet, maar het is wel even slikken nu.

Dat is het dus juist.. Van te voren had ik me voorgenomen om die vriend met open armen te ontvangen, terwijl ik wel een naar voorgevoel heb. Maar S is gek op hem, dus ik moet er voor open staan. Maar als hij me nu gaat bedreigen.. ja.. Moet ik dan ook nog gezellig met hem bieren? Het moet ergens ophouden. Iemand die mij nog nooit gezien heeft en me nu al in elkaar wil rossen, vind ik geen ruk waard.
Daar heb je helemaal gelijk in maar er is natuurlijk een verschil tussen gezellig met iemand bier drinken of hem niet negatief benaderen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:09:11 #10
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_36112404
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:53 schreef Stansfield het volgende:
Lastige situatie. Ik zou idd wel contact met S te houden ook al wordt dat steeds lastiger natuurlijk. Het klinkt een beetje als een loverboy tactiek. De vriend van S probeert dat S niemand meer overhoudt alleen haar vriend en dus afhankelijk van hem wordt. Het zal wel iets te dramatisch gedacht van me zijn maar denk er maar eens over na.
Die theorie is al een paar keer langsgekomen.. In het begin had ik vooral dat vermoeden, maar dat is nu wat afgezwakt.. Maar ik houd zeker een oogje in het zeil.
Nee jij bent lekker. =X
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:10:31 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36112440
meestal hoor je op fok verhalen over een vriendin die een 'goede' vriend heeft en dat haar huidige vriendje daar problemen mee heeft. leuk om het nu eens van de andere kant te horen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_36112456
Je hoeft niet gelijk dikke maten met hem te worden ofzo, en over dat in elkaar rossen..ok slaat idd nergens op. Wat de aanleiding ertoe was..is me niet echt duidelijk maar dat komt omdat ik de logica achter zijn gedrag niet begrijp ( ben niet de enigste denk ik) maar wat ik je wel zou kunnen doen, als het dan toch ter sprake komt, en met humor op reageren, naja iig met een lach..iets in de zin van ooh ben ik al vergeten blabla. Gewoon even laten zien dat je wel openstaat voor contact met hem. Dat je aardig tegen hem gaat doen, wil niet zeggen dat je dat ook echt meent, je doet het voor S niet voor jezelf en niet voor hem. Zo zie ik het..
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:12:41 #13
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_36112496
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:46 schreef m85 het volgende:
Hoe meer je erover gaat praten met haar hoe meer ze dat zal opvatten als kritiek en hoe minder invloed je op haar zult hebben.
Dat is inderdaad wat er nu gebeurt.. Was er al bang voor, maar het is moeilijk je in te houden als je het helemaal verkeerd ziet gaan.

Goed, ik zal die vriend normaal benaderen, in de hoop dat ie me niet kaput slaat. Verdraagzaamheid tonen enzo.. Maar vind het eigenlijk al te ver gaan dat ik me in die bocht moet wringen.
Nee jij bent lekker. =X
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:13:29 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36112516
ik hoop dat die gast niet heeft gesnoven als hij je ziet. die zijn lastig neer te halen.
pi_36112684
Het lijkt me verstandig om een oogje in het zeil te houden. Dat ze niet durft af te bellen, zou ik zelf een eng teken vinden. Maar zolang zíj zelf niet inziet hoe hij blijkbaar aan haar touwtjes trekt, zal ze ook niets veranderen. En zij is wel degene die die verandering in gang moet zetten.

Verder sluit ik me aan bij Salsagirl en m85. Als je verliefd bent, zeker als het nog zo pril is, wil je de 'negatieve' kanten van je vriend(in) helemaal niet zien. Ze zal zijn gedrag dus eerder goedpraten, dan zien dat er iets niet goed zit.

Dus ga haar niet constant overtuigen van wat jullie denken, maar blijf neutraal tegenover hem, zodat ze jullie in ieder geval niet laat zitten omdat jullie 'alleen maar negatief doen over hem.' Als hij dat van haar zou horen, zou hij daar ook weleens druk op kunnen zetten namelijk.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:19:38 #16
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_36112704
Ik zal het nog wat verder uit leggen, om die vriend wat makkelijker te snappen..

Hij heeft vroeger vriendinnetjes gehad die hem bedrogen, waardoor hij nu wat onzekerder en achterdochtiger is, dat heeft ie zelf gezegd tegen S.. S heeft hem toen beloofd flexibel hiermee om te zullen gaan, om hem tegemoet te komen.. Vond ik zelf een mooi gebaar, maar een specifiek geval:
S wilde met mij wat gaan drinken en een filmpie doen, toen hij begon te smsen.. "Noem je dit flexibel?" "Ik zie nu wel wie er belangrijker voor je is" En shit als dat.. Borderline to the max, als je het mij vraagt.

S. is toen naar hem toe gegaan om het uit te leggen, maar toen begon hij weer met een verhaal dat hij het vroeger ook al eens zo had meegemaakt en dat z'n meisje toen vreemdging.. Hij excuses aangeboden voor de debiele smsjes, zij weer blij en zelfs ontroerd, want was is haar vriendje toch gevoelig.
Nee jij bent lekker. =X
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:21:53 #17
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_36112773
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat die gast niet heeft gesnoven als hij je ziet. die zijn lastig neer te halen.
Dank je. Heel geruststellend.
Nee jij bent lekker. =X
pi_36112807
Wat zien vrouwen toch in zulke mannen?
pi_36112851
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:21 schreef PrinceLu het volgende:

[..]

Dank je. Heel geruststellend.
Tis wel zo. 3 Politieagenten moeten hem dan flink op zn lever beuken om hem een beetje kalm te maken

Succes TS, en onthou: geen enkele goede vriendin laat haar vrienden in de steek!
pi_36112852
Yes, gewoon ervoor zorgen dat het contact niet verwatert en haar blijven steunen zonder te zaniken over haar vriend. Da's het enige advies dat ik je kan geven.
pi_36113028
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef thabit het volgende:
Ken je het gezegde niet? "Vrouwen willen een klootzak als vriendje, een lieve man om bij uit te huilen over het vriendje"
pi_36113061
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ken je het gezegde niet? "Vrouwen willen een klootzak als vriendje, een lieve man om bij uit te huilen over het vriendje"
In dat geval zou ik dan zeggen "Flikker maar een eind op met je klootzak".
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:31:35 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36113089
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:30 schreef thabit het volgende:

[..]

In dat geval zou ik dan zeggen "Flikker maar een eind op met je klootzak".
er zijn genoeg vrouwen die voor leuke aardige vriendelijke mannen kiezen, ga daar dan voor. afgunst staat liefde in de weg.
pi_36113092
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zo dat is even de spijker op zijn kop.
pi_36113116
Ze moet er eerst zelf achter komen dat die vent no good is.
Hou je op de achtergrond. Maar laat haar wel af en toe weten dat je er voor haar bent als ze daar behoeft aan heeft.

En ik kan me ook wel een beeeeeetje voorstellen dat die vriend het niet leuk vindt als jij zo close met haar bent. Je bent toch niet stiekem verliefd op haar hč?
All the ducks are swimming in the water, fal de ral de ral da, fal de ral de ral da
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:42:36 #26
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_36113405
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:32 schreef WetLips het volgende:
Ze moet er eerst zelf achter komen dat die vent no good is.
Hou je op de achtergrond. Maar laat haar wel af en toe weten dat je er voor haar bent als ze daar behoeft aan heeft.

En ik kan me ook wel een beeeeeetje voorstellen dat die vriend het niet leuk vindt als jij zo close met haar bent. Je bent toch niet stiekem verliefd op haar hč?
Nee, maar we zijn inderdaad best close, komt omdat we elkaar al lang kennen.. Ik weet dat het voor haar vriendjes en mijn vriendinnetjes even slikken is dat S en ik veel tijd met elkaar doorbrengen. Maar het heeft nooit echt problemen opgeleverd. Vooral ook omdat we in het begin elkaar veel ruimte geven, om het wat soepeler te laten lopen.. Vaak genoeg meegemaakt ondertussen.
Nee jij bent lekker. =X
pi_36114154
Als die gozer jou echt bedreigt kan je maar 1 ding doen natuurlijk, maar waarschijnlijk is dat weer typisch zo'n viavia opgeblazen verhaal. Wacht even met oordelen over die gast; waarschijnlijk ga jij je, als je hem ziet, je ernstig afvragen hoe het in godsnaam mogelijk is dat je vriendin S. zich zo laat beperken door hem.

Als ik jou was zou ik niet afwachten, maar gewoon direct aan hem vragen waarom jij niks meer met je vriendin mag doen. Es kijken of ie dan nog zo'n grote bek durft op te zetten.
Big dick.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:09:03 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36114194
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:07 schreef HassieBassie het volgende:
Als die gozer jou echt bedreigt kan je maar 1 ding doen natuurlijk, maar waarschijnlijk is dat weer typisch zo'n viavia opgeblazen verhaal. Wacht even met oordelen over die gast; waarschijnlijk ga jij je, als je hem ziet, je ernstig afvragen hoe het in godsnaam mogelijk is dat je vriendin S. zich zo laat beperken door hem.

Als ik jou was zou ik niet afwachten, maar gewoon direct aan hem vragen waarom jij niks meer met je vriendin mag doen. Es kijken of ie dan nog zo'n grote bek durft op te zetten.
kan ie wel beter eerst ff checken of die gozer strak staat.
pi_36114230
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef thabit het volgende:
idd, en hoe klote die andere relaties ook waren...geen excuus hiervoor...neem nooit 'bagage' uit een vorige relatie mee een nieuw in ( kromme zin ik weet het..maar jullie snappen het wel)
pi_36114427
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kan ie wel beter eerst ff checken of die gozer strak staat.
Als ie strak staat weet je ook genoeg toch? Dan draai je je direct om en weg ben je.

Ik snap sowieso niet waarom vrouwen willen omgaan met mensen die heel regelmatig drugs gebruiken, maar goed, dat zal vast wel te vergoeilijken zijn.. maar als die gozer 26 is kan je je maar beter afvragen of ie daar ooit nog mee gaat stoppen..
Big dick.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:17:51 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36114465
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:16 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Als ie strak staat weet je ook genoeg toch? Dan draai je je direct om en weg ben je.

Ik snap sowieso niet waarom vrouwen willen omgaan met mensen die heel regelmatig drugs gebruiken, maar goed, dat zal vast wel te vergoeilijken zijn.. maar als die gozer 26 is kan je je maar beter afvragen of ie daar ooit nog mee gaat stoppen..
pi_36114587
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:16 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen hoor.. ben er zelfs een tegenstander van..
Salsa Espaņola
pi_36114624
same here salsagirl
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:23:45 #34
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36114645
mijn vriendinnetje gelukkig niet... dan had ze een probleem gehad.
pi_36114796
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:22 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen hoor.. ben er zelfs een tegenstander van..
Dus jij verlaat je nieuwe vriendje direct als je erachter komt dat hij drugs gebruikt?
Big dick.
pi_36115285
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:27 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Dus jij verlaat je nieuwe vriendje direct als je erachter komt dat hij drugs gebruikt?
Nou,misschien niet zo drastisch..maar geef hem wel een keuze optie..of ophouden of mij verliezen..
Ik heb namelijk geen zin in een verslaafde vriendje..En daarbij genoeg ellende gezien bij andere..

Tsja het is niet anders..
Salsa Espaņola
pi_36115305
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:27 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Gelukkig wel. =) Dat is een vrouw met principes my friend.
JOHNNY HEITINGA
pi_36115375
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:43 schreef Camplo het volgende:

[..]

Gelukkig wel. =) Dat is een vrouw met principes my friend.
wil ik maar even zeggen
Salsa Espaņola
pi_36116441
Typisch weer een verhaal van 1 kant.. d'r vriend is een enorme klootzak en niks deugt aan die gast maar blijkbaar gaat het meisje in kwestie maar wat graag met 'm om. Dus bemoei je er niet mee ook al had je haar zelf graag gehad.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:18:45 #40
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_36116528
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Typisch weer een verhaal van 1 kant.. d'r vriend is een enorme klootzak en niks deugt aan die gast maar blijkbaar gaat het meisje in kwestie maar wat graag met 'm om. Dus bemoei je er niet mee ook al had je haar zelf graag gehad.

Ál haar vrienden vinden het een klootzak. Dit gaat niet om mij eikel, dit gaat om ons allemaal, en om het feit dat we ons zorgen maken.
Nee jij bent lekker. =X
pi_36116603
Komt me bekend voor als S echt iemand is waar je veel om geeft zou ik die gast een keer aanpakken praten met S heeft totaal geen zin, ze is verblind door haar liefde voor hem.

Je kan ook met haar ouders erover praten! in zo een geval zou ik je eigen relatie met haar op spel zetten om haar van hem te verlossen, als je er niks aan doet kan die flikker haar serieuze schade aanrichten, fysiek en vooral mentaal! en als het nodig is kunnen we een FoK! knokploeg samenstellen ben geen voorstander van geweld maar soms kan je niks anders!
Het is nu afwachten totdat hij haar een keer in elkaar slaat of erger......

Hoe zeker ben je dat die gast echt bestaat?

My 2 (euro) cents
This is what you are, this is what you get...
pi_36116653
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Ookal is het verhaal maar van 1 kant verteld, er moet wel een kern van waarheid inzitten anders gaat het hier ook niet om advies te vragen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:25:15 #43
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_36116762
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:20 schreef mForce het volgende:
Komt me bekend voor als S echt iemand is waar je veel om geeft zou ik die gast een keer aanpakken praten met S heeft totaal geen zin, ze is verblind door haar liefde voor hem.

Je kan ook met haar ouders erover praten! in zo een geval zou ik je eigen relatie met haar op spel zetten om haar van hem te verlossen, als je er niks aan doet kan die flikker haar serieuze schade aanrichten, fysiek en vooral mentaal! en als het nodig is kunnen we een FoK! knokploeg samenstellen ben geen voorstander van geweld maar soms kan je niks anders!
Het is nu afwachten totdat hij haar een keer in elkaar slaat of erger......

Hoe zeker ben je dat die gast echt bestaat?

My 2 (euro) cents
Hij bestaat echt hoor, kheb foto's gezien, en filmpjes van een concert waar ze waren. Ook hebben collega's van haar hem wel eens gezien.

S. heeft geen ouders, ze is op zichzelf aangewezen, dus dat schiet niet op.
Nee jij bent lekker. =X
pi_36116964
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef PrinceLu het volgende:

[..]

Ál haar vrienden vinden het een klootzak. Dit gaat niet om mij eikel, dit gaat om ons allemaal, en om het feit dat we ons zorgen maken.
Volgens mij zie je het alleen zoals je het wil zien. Zij is blij met hem dus wellicht is hij juist wel de goeie voor haar? Waarom zou jij daar een mening in moeten hebben en waarom zou zij zich daar iets van aan moeten trekken?

Als een van mijn vrienden me gaat vertellen dat mijn vriendin niks is dan kan die meteen oprotten.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_36117004
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:25 schreef PrinceLu het volgende:

[..]

Hij bestaat echt hoor, kheb foto's gezien, en filmpjes van een concert waar ze waren. Ook hebben collega's van haar hem wel eens gezien.

S. heeft geen ouders, ze is op zichzelf aangewezen, dus dat schiet niet op.
Dan zijn jullie dus alles wat ze heeft, wat je ook kunt doen is een film zoeken wat haar verhaal een beetje verteld (imdb.com) en dat met haar kijken en hopen dat ze wakker word en ziet dat het de verkeerde kant op gaat, en dat alleen al omdat die gast 26 is en nog steeds GHB enzo gebruikt.

Wat weet je nog meer over haar vriend? wat voor type is het? alleen al dat hij zegt dat hij jou op je bek wilt slaan zegt genoeg en dat voor een 26 jarige!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:35:23 #46
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_36117163
Liefde maakt blind, en in dit geval ook ontzettend stom. Ze komt zich nog wel tegen....
/-=]
|o-0
~~~`
pi_36117211
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:35 schreef DeWaasheid het volgende:
Liefde maakt blind, en in dit geval ook ontzettend stom. Ze komt zich nog wel tegen....
en dan is het al te laat!
pi_36117222
Laat haar gewoon haar gang gaan. Ze komt er vroeg of laat zelf wel achter. Sommige vrouwen trekken gewoon elende aan en des te sneller je dit beseft, des te makkelijker je het kunt accepteren dat je dit toch niet kunt veranderen.
pi_36117303
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:37 schreef Developersrus het volgende:
Laat haar gewoon haar gang gaan. Ze komt er vroeg of laat zelf wel achter. Sommige vrouwen trekken gewoon elende aan en des te sneller je dit beseft, des te makkelijker je het kunt accepteren dat je dit toch niet kunt veranderen.
en als het je dochter was?? ook gewoon laten gaan??
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:41:28 #50
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_36117367
Ik kán haar niet zomaar haar gang laten gaan, ik spreek d'r iedere dag en ik wil niet toekijken terwijl zij zichzelf in de shit manouvreert... Ik wil haar zeker niet vertellen wat ze moet doen, maar ik ben bang dat ze zichzelf voorbij loopt.
Nee jij bent lekker. =X
pi_36117384
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:39 schreef m85 het volgende:

[..]

en als het je dochter was?? ook gewoon laten gaan??
Nee, maar daar zou ik het zover ook niet bij laten komen. Dit soort gedrag wat deze dames manifesteren heeft haar eigenlijke roots in de jeugd die ze vaak (niet) hebben gehad of de liefde die ze niet hebben gekend...
pi_36117450
niet iedereen heeft invloed op zijn/haar jeugd. je zegt dat je het niet zo ver zou laten komen dus ik neem aan dat je wel zou ingrijpen, dus je spreekt jezelf tegen :S
pi_36117461
Wat een gelul.. de hele openingspost is gebaseerd op aannames en stellingen. Misschien is die gast wel jaloers en pikt ie niet dat ze met andere kerels omgaat. Lekker boeien.. dat zij toch voor hem kiest zegt dan toch genoeg? Lekker makkelijk om te concluderen dat ze wel "gedwongen" zal worden face it gewoon; ze ziet hem liever dan jullie. jullie zijn overigens duidelijk net zo jaloers als hij.
Dus kap gewoon eens met stoken en laat haar haar gang gaan. Ze is toch volwassen of niet soms?
pi_36117539
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:35 schreef PrinceLu het volgende:

S vind dat we overdrijven.. Het verkeerd zien. Het zou allemaal genuanceerder liggen dan we denken.. We gunnen haar haar geluk niet. Maar we gunnen S juist al het beste. We vertrouwen het gewoon niet, en iedere keer als we haar waarschuwen, zijn wij de boeman. Ze is verliefd, en we moeten haar met rust laten.

Ik heb het idee dat S gigantisch gemanipuleerd en emotioneel gechanteerd word door haar vriendje. Maar hoe hier wat mee te doen? Iemand advies? Of iets soortgelijks meegemaakt?
Ik ken ook een paar van die domme snollen die zich zo laten inpakken door foute vriendjes. Ik heb letterlijk honderden keren met ze er over gepraat dat het zo heel fout gaat lopen, maar luisteren ho maar. Je wordt er doodmoe van, maar je wilt ze toch helpen. En elke keer gaan ze maar weer terug naar die foute vriendjes want "niemand begrijpt ze".. (zucht).
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_36117652
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een gelul.. de hele openingspost is gebaseerd op aannames en stellingen. Misschien is die gast wel jaloers en pikt ie niet dat ze met andere kerels omgaat. Lekker boeien.. dat zij toch voor hem kiest zegt dan toch genoeg? Lekker makkelijk om te concluderen dat ze wel "gedwongen" zal worden face it gewoon; ze ziet hem liever dan jullie. jullie zijn overigens duidelijk net zo jaloers als hij.
Dus kap gewoon eens met stoken en laat haar haar gang gaan. Ze is toch volwassen of niet soms?

Volgens mij heb jij weinig vrienden, iig geen waar je een ene fuck om geeft!

Je kan wel zeggen dat Lu misschien aan het stoken is, waarom zou hij dat hier doen? wat schiet hij er mee op om ons te laten geloven dat die gast zo slecht is?? en stel je eens voor dat het echt zo erg is
pi_36117689
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:43 schreef m85 het volgende:
niet iedereen heeft invloed op zijn/haar jeugd. je zegt dat je het niet zo ver zou laten komen dus ik neem aan dat je wel zou ingrijpen, dus je spreekt jezelf tegen :S
Dat noemen ze 'parental guiding' my friend...
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:54:27 #57
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_36117785
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:41 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Nee, maar daar zou ik het zover ook niet bij laten komen. Dit soort gedrag wat deze dames manifesteren heeft haar eigenlijke roots in de jeugd die ze vaak (niet) hebben gehad of de liefde die ze niet hebben gekend...
Zit misschien in een kern van waarheid in, maar zo klinkt het wel heel erg denigrerend. Dit is de eerste keer dat S een vriendje heeft waar vraagtekens bij komen te staan, dus het zal wel meevallen met de jeugdtrauma's.

S staat verder stevig in d'r schoenen, en laat zich door niemand in de weg staan, behalve nu dus dit keer..

Trouwens, American_nightmare.. Heb je er wel eens bij stil gestaan dat dit soort dingen écht gebeuren, en dat het dus niet altijd komt omdat ik jaloers ben en eigenlijk zelf S het bed in wil hebben? Ik ben geen puber meer.
Nee jij bent lekker. =X
pi_36117815
aha, dus jij wilt zeggen dat jouw kind zich precies zo gaat gedragen zoals jij hem/haar opvoed en geen enkele misstap gaat maken in zijn/haar leven?? Chapeau!! Misschien wordt jij wel de next dr. Phil!

enne btw, lees eve terug, dat meisje heeft geen ouders..dat bedoel ik met geen invloed hebben op sommige dingen in iemnads jeugd, denk niet dat het haar keuze was
pi_36117987
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:50 schreef mForce het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij weinig vrienden, iig geen waar je een ene fuck om geeft!

Je kan wel zeggen dat Lu misschien aan het stoken is, waarom zou hij dat hier doen? wat schiet hij er mee op om ons te laten geloven dat die gast zo slecht is?? en stel je eens voor dat het echt zo erg is
Wat is er zo erg dan? Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken? Hij zal wel balen dat ze niet meer zoveel met hem optrekt en wel met haar vriend. Dat is blijkbaar haar keuze.
pi_36118012
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:54 schreef PrinceLu het volgende:

[..]
Trouwens, American_nightmare.. Heb je er wel eens bij stil gestaan dat dit soort dingen écht gebeuren, en dat het dus niet altijd komt omdat ik jaloers ben en eigenlijk zelf S het bed in wil hebben? Ik ben geen puber meer.
Welke dingen? Ik heb nog niet kunnen ontdekken wat voor afschuwelijks er precies gebeurt maar misschien kun je me verlichten?
pi_36118041
Ze is eigenlijk gewoon bang voor dr vriend als ik het zo uit je verhaal kan opmaken. Naja daar kan ze beter zo snel mogelijk mee stoppen voordat het erger wordt.

Liefde maakt misschien blind, maar toch.

Misschien nog een keer met dr praten? Een beetje het verhaal van hier gewoon tegen dr zeggen?Ze ziet misschien niet helemaal in hoe ze bezig is.
Maar dat ze bang voor die vent is, dat kan ze zelf toch ook wel inzien dat dat niet echt goed is.
Ze zegt jullie af, zet haar vriendschappen op het spel voor een een of andere pipo die haar vanalles verbied, naja als zij dat wil doen kun jij niet veel dan dat accepteren.
Vroeg of laat loopt die relatie denk ik toch mis en dan is ze ook nog eens al dr vrienden kwijt.

Vervelende situatie.
pi_36118107
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:01 schreef Vlindertje87 het volgende:
Ze is eigenlijk gewoon bang voor dr vriend als ik het zo uit je verhaal kan opmaken. Naja daar kan ze beter zo snel mogelijk mee stoppen voordat het erger wordt.

Liefde maakt misschien blind, maar toch.
Gelul. Zo wil TS het laten overkomen maar ik kan dat nergens uit opmaken. Misschien wil ze gewoon rekening houden met zijn gevoelens? Is dat zo absurd? Misschien zou niet iedereen hier hetzelfde doen maar dat is toch haar eigen keuze? De TS moet zich niet zo opdringen. Wellicht heeft haar vriend haar voor een keuze gesteld en heeft zij die keuze gemaakt. Pech voor de TS.

Ik vind het belachelijk dat weer blindelings elk woord van de TS geloofd wordt hier. De TS is 100% goed bezig en die boosaardige vriend van S is 100% slecht. Geloven jullie het zelf? Ik ben benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:04:38 #63
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_36118141
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:00 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Welke dingen? Ik heb nog niet kunnen ontdekken wat voor afschuwelijks er precies gebeurt maar misschien kun je me verlichten?
S zegt liever met haar vrienden wat te gaan doen, maar geeft toe dit niet aan haar vriendje te durven vertellen. Ze geeft toe dat ze wel eens word overgehaald om drugs te gebruiken terwijl ze in eerste instantie niet wil. Haar vriendje wil mij op mn bek slaan omdat ik eventuele concurrentie ben. Hij verbied haar met mij te gaan lunchen, waar zij zelf ook van baalt, maar niks van durft te zeggen, omdat ze hem niet wil kwetsen.

Dit zijn allemaal feiten, en ik kan nog wel even doorgaan. Ik vind het heel erg, alleen S ziet het probleem niet.

Dat is waar het topic over gaat.
Nee jij bent lekker. =X
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:06:11 #64
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_36118201
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:03 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik vind het belachelijk dat weer blindelings elk woord van de TS geloofd wordt hier. De TS is 100% goed bezig en die boosaardige vriend van S is 100% slecht. Geloven jullie het zelf? Ik ben benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
Je krijgt waarschijnlijk maar één kant van het verhaal te horen, dus daar moet je het mee doen.

Zullen we maar weer terug gaan naar het onderwerp?

S liet me net weten dat volgende week, wanneer we d'r vriendje te zien krijgen, niet doorgaat, omdat ze even wat tijd voor zichzelf wil, en het even niet snapt allemaal. Het is in ieder geval een ontwikkeling.
Nee jij bent lekker. =X
pi_36118215
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:03 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Gelul. Zo wil TS het laten overkomen maar ik kan dat nergens uit opmaken. Misschien wil ze gewoon rekening houden met zijn gevoelens? Is dat zo absurd? Misschien zou niet iedereen hier hetzelfde doen maar dat is toch haar eigen keuze? De TS moet zich niet zo opdringen. Wellicht heeft haar vriend haar voor een keuze gesteld en heeft zij die keuze gemaakt. Pech voor de TS.

quote:
Eergister moest ze kiezen tussen een etentje en een avondje met haar vriendje, en toen zei ze letterlijk dat ze liever met ons naar dat etentje wilde, maar haar vriendje NIET AF DURFDE TE BELLEN.
Nogmaals! wat schiet de TS er mee op om hier over te liegen??
pi_36118225
Naja persoonlijk vind ik dat je vriend je niet voor zo'n keuze heeft te zetten, maar okay, dat kan idd gebeurd zijn.

En als zij die keuze heeft gemaakt, kan ze dat toch gewoon tegen hem zeggen.
Als ze letterlijk heeft gezegt dat ze niet naar dat etentje wilde omdat ze dr vriend niet wilde/durfde af te bellen terwijl ze graag naar dat etentje wilde, zegt dat toch ook wel iets.

Je hoort hier nou eenmaal 1 kant van het verhaal, hij zit ermee, daar reageer je op, het andere verhaal zul je toch nooit horen.

Edit: @ TS: meer dan tegen haar zeggen hoe jij ertegen aan kijkt kun je helaas niet.
pi_36118244
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:04 schreef PrinceLu het volgende:

[..]

S zegt liever met haar vrienden wat te gaan doen, maar geeft toe dit niet aan haar vriendje te durven vertellen. Ze geeft toe dat ze wel eens word overgehaald om drugs te gebruiken terwijl ze in eerste instantie niet wil. Haar vriendje wil mij op mn bek slaan omdat ik eventuele concurrentie ben. Hij verbied haar met mij te gaan lunchen, waar zij zelf ook van baalt, maar niks van durft te zeggen, omdat ze hem niet wil kwetsen.

Dit zijn allemaal feiten, en ik kan nog wel even doorgaan. Ik vind het heel erg, alleen S ziet het probleem niet.

Dat is waar het topic over gaat.
Daar kun je over discussieren. Het is lullig voor jou maar niet zozeer voor haar. Zij houdt inderdaad rekening met zijn gevoelens en misschien wel iets teveel (zeker naar jou mening) maar ze zal er wel een goede reden voor hebben. Om meteen te concluderen dat ze bedreigd wordt is natuurlijk pure onzin. Ze kiest er zelf voor. Blijkbaar levert de relatie genoeg op om haar vrienden ervoor in de steek te laten. So be it, daar kun jij niks aan doen.
pi_36118307
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:06 schreef mForce het volgende:

[..]

[..]

Nogmaals! wat schiet de TS er mee op om hier over te liegen??
Om meer empathie te kweken hier? Misschien heeft ze het inderdaad gezegd maar niet zo sterk bedoeld. Ik zie geen reden waarom ze bedreigd zou zijn. Misschien was ze gewoon bang hem te kwetsen of dat het op ruzie uit zou lopen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:09:11 #69
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_36118311
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:07 schreef American_Nightmare het volgende:

Om meteen te concluderen dat ze bedreigd wordt is natuurlijk pure onzin.
Heb ik nooit beweerd.
Nee jij bent lekker. =X
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:09:57 #70
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_36118342
Kan dit topic op slot? Ik maak me drukker om dit geneuzel dan het probleem zelf.
Bedankt voor het advies mensen, het word gewaardeerd.
Nee jij bent lekker. =X
pi_36118505
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:09 schreef PrinceLu het volgende:
Kan dit topic op slot? Ik maak me drukker om dit geneuzel dan het probleem zelf.
Bedankt voor het advies mensen, het word gewaardeerd.
Blijkbaar wil je alleen horen wat in je straatje past anders kan het topic beter op slot.

Je doet net alsof je het beste met haar voor hebt maar in feite heb jij zelf alleen erg last van dat foute vriendje. Je haalt alleen de dingen aan die volgens jou fout zitten in de relatie en neemt niet eens in overweging dat zij wel eens heel gelukkig in de relatie zou kunnen zijn, ondanks dat er enkele minpunten zijn waaronder de vroegere vrienden die ze niet zo vaak meer ziet.
pi_36118585
De TS vraagt advies, heb je geen zinnig advies voor hem? ga wat anders doen!
pi_36118675
als je het gaat afsluiten..ik blijf bij mijn advies..dat ergens op de eerste pagina staat..hoop dat het goed afloopt. Vind het iig goed dat je er voor haar bent
pi_36118722
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:17 schreef mForce het volgende:
De TS vraagt advies, heb je geen zinnig advies voor hem? ga wat anders doen!
Ik geef toch advies; "bemoei je er niet mee". Dat het iets anders is dan hij wil horen, daar kan ik weinig aan doen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:24:04 #75
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_36118806
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:14 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Blijkbaar wil je alleen horen wat in je straatje past anders kan het topic beter op slot.

Je doet net alsof je het beste met haar voor hebt maar in feite heb jij zelf alleen erg last van dat foute vriendje. Je haalt alleen de dingen aan die volgens jou fout zitten in de relatie en neemt niet eens in overweging dat zij wel eens heel gelukkig in de relatie zou kunnen zijn, ondanks dat er enkele minpunten zijn waaronder de vroegere vrienden die ze niet zo vaak meer ziet.
Ik wil advies horen, geen geanalyseer van mijn karakter.
Nee jij bent lekker. =X
pi_36118857
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:24 schreef PrinceLu het volgende:

[..]

Ik wil advies horen, geen geanalyseer van mijn karakter.
Ik doe geen uitspraken over je karakter, maar wel over je gedrag aan de hand van de dingen die je zelf aanreikt.
pi_36119471
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:14 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Snap je nou echt helemaal niet waar het om gaat?

TS en zijn vriendengroep zijn bang dat hun vriendin ergens in word meegezogen onder het mom van verliefdheid. Tegen de tijd dat die roze wolk een beetje is ingedaald gaat ze erachter komen dat het toch niet zo grappig is als ze dacht, maar dan is het al te laat.

Dat heeft niks te maken met iemand iets niet gunnen of jaloers zijn, ze zijn gewoon bezorgd omdat ze bang zijn dat het de verkeerde kant opgaat met hun vriendin. Op basis van de informatie die de TS geeft hebben ze daar ook alle reden toe.

Waarom zou iemand hier een topic openen als het hele topic kant noch wal raakt? Als hij advies wil om haar zelf in te pikken had hij wel zo'n topic geopend
Big dick.
pi_36119738
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Snap je nou echt helemaal niet waar het om gaat?

TS en zijn vriendengroep zijn bang dat hun vriendin ergens in word meegezogen onder het mom van verliefdheid. Tegen de tijd dat die roze wolk een beetje is ingedaald gaat ze erachter komen dat het toch niet zo grappig is als ze dacht, maar dan is het al te laat.
Hoezo is het dan te laat? Is ze dan dood? Of zijn dan al haar vrienden weggelopen? Als die vrienden nu inzien hoe het hele verhaal werkelijk in elkaar steekt dan zullen ze haar tegen die tijd ook wel 'terugnemen' als het echte vrienden zijn tenminste.
Bovendien kan hij nou toch niks doen. Zij is verliefd en dat gaat echt niet over omdat een vriend van haar zegt dat hij niet de juiste voor haar is. Als dat daadwerkelijk niet zo is komt ze daar zelf wel achter. En dan kan ze hem alsnog dumpen toch.
pi_36119997
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]
Als dat daadwerkelijk niet zo is komt ze daar zelf wel achter. En dan kan ze hem alsnog dumpen toch.
pi_36120223
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hoezo is het dan te laat? Is ze dan dood? Of zijn dan al haar vrienden weggelopen? Als die vrienden nu inzien hoe het hele verhaal werkelijk in elkaar steekt dan zullen ze haar tegen die tijd ook wel 'terugnemen' als het echte vrienden zijn tenminste.
Bovendien kan hij nou toch niks doen. Zij is verliefd en dat gaat echt niet over omdat een vriend van haar zegt dat hij niet de juiste voor haar is. Als dat daadwerkelijk niet zo is komt ze daar zelf wel achter. En dan kan ze hem alsnog dumpen toch.
Volgens mij vergis jij je bij die laatste aanname in het geestelijke overwicht wat mensen kunnen hebben in een relatie. In het geval van de vriendin van TS is die gast aardig op weg om haar volledig te claimen. Dat ze niet DURFT af te bellen zegt wat dat betreft genoeg; wat zou de consequentie voor haar zijn als ze wel zou afzeggen?
Big dick.
pi_36120819
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:06 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Volgens mij vergis jij je bij die laatste aanname in het geestelijke overwicht wat mensen kunnen hebben in een relatie. In het geval van de vriendin van TS is die gast aardig op weg om haar volledig te claimen. Dat ze niet DURFT af te bellen zegt wat dat betreft genoeg; wat zou de consequentie voor haar zijn als ze wel zou afzeggen?
Ach er wordt veel te veel waarde aan dat ene zinnetje gehecht, zeker aangezien dat uit de mond komt van iemand die toch al een intense hekel aan die vriend heeft (hij heeft hem namelijk bedreigd) dus het zal allemaal wel meevallen.
pi_36121102
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:26 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ach er wordt veel te veel waarde aan dat ene zinnetje gehecht, zeker aangezien dat uit de mond komt van iemand die toch al een intense hekel aan die vriend heeft (hij heeft hem namelijk bedreigd) dus het zal allemaal wel meevallen.
Stel nou dat ze dat wel precies zo heeft gezegd. Zou dat voor jou een reden zijn om aan te nemen dat er iets niet helemaal klopt in die relatie?
Big dick.
pi_36121172
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:36 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Stel nou dat ze dat wel precies zo heeft gezegd. Zou dat voor jou een reden zijn om aan te nemen dat er iets niet helemaal klopt in die relatie?
Misschien. Maar misschien klopt er ook een hoop wel en daar heb ik nog niemand over gehoord. Wie is de TS dan om dat te beoordelen en tussen die 2 te moeten gaan stoken?
pi_36121276
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:39 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Misschien. Maar misschien klopt er ook een hoop wel en daar heb ik nog niemand over gehoord. Wie is de TS dan om dat te beoordelen en tussen die 2 te moeten gaan stoken?
Waarom zou iemand gaan twijfelen aan het verhaal van TS? Hij schetst de situatie zoals hij die meemaakt en vraagt om tips. Niet het hele verhaal vertellen heeft dan toch geen enkele zin? Ik snap je wantrouwen niet zo goed.. Natuurlijk heeft ook dit verhaal 2 kanten, en dit is de kant van TS op basis waarvan hij tips vraagt. Had hij anders die gast even moeten vragen zijn kant van het verhaal op te schrijven zodat wij een afgewogen beslissing konden maken?
Big dick.
pi_36121583
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:42 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Waarom zou iemand gaan twijfelen aan het verhaal van TS? Hij schetst de situatie zoals hij die meemaakt en vraagt om tips. Niet het hele verhaal vertellen heeft dan toch geen enkele zin? Ik snap je wantrouwen niet zo goed.. Natuurlijk heeft ook dit verhaal 2 kanten, en dit is de kant van TS op basis waarvan hij tips vraagt. Had hij anders die gast even moeten vragen zijn kant van het verhaal op te schrijven zodat wij een afgewogen beslissing konden maken?
Zoals hij z'n verhaal vertelt is hij 100% goed en die andere knakker 100% slecht. Als je zijn verhaal vervolgens voor 100% waar aanneemt dan ben je toch wel erg naief bezig. Ik probeer er tenminste nuchter tegenaan te kijken en er doorheen te prikken in plaats van dat stelletje softies hier die alleen maar met de TS mee kan janken.
pi_36121688
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:51 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Zoals hij z'n verhaal vertelt is hij 100% goed en die andere knakker 100% slecht. Als je zijn verhaal vervolgens voor 100% waar aanneemt dan ben je toch wel erg naief bezig. Ik probeer er tenminste nuchter tegenaan te kijken en er doorheen te prikken in plaats van dat stelletje softies hier die alleen maar met de TS mee kan janken.
En nuchter nadenken houdt in dat TS dus jaloers is en haar eigenlijk zelf wil?

Die andere knakker is in de ogen van TS ook 100% slecht, en natuurlijk zijn er mensen die daar heel anders over denken. TS is echter niet 1 van die mensen, dus qua tips is het handig dat je daar rekening mee houdt.
Big dick.
pi_36121818
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:54 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

En nuchter nadenken houdt in dat TS dus jaloers is en haar eigenlijk zelf wil?

Die andere knakker is in de ogen van TS ook 100% slecht, en natuurlijk zijn er mensen die daar heel anders over denken. TS is echter niet 1 van die mensen, dus qua tips is het handig dat je daar rekening mee houdt.
Hij wil in ieder geval minimaal haar gezelschap en als iemand anders dat verhinderd dan is ie mogelijk dus jaloers ja.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:48:03 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36124647
Slotje op verzoek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')