quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
----------
Verdere uitleg (om domme kutopmerkingen te voorkomen)
- Nee het was geen McDonalds, Burger King of ander Fastfood restaurant.
- Het waren niet homo-vrienden. Normale vrienden.
- Nee ik ben geen homo
- Mijn menukeuze was Carpacho, Ossehaas en een kaasplaat na![]()
- De serveerster was niet lekker en rond de 18 jaar. + kleine tetten
Hier is je redenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
- De serveerster was niet lekker en rond de 18 jaar. + kleine tetten
Ja, maar die had een andere groep tafels die ze bediendequote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:01 schreef veldmuis het volgende:
Waren er andere serveersters die wel lekker waren aanwezig in het restaurant?
Had je graag gewild he. Je zoekt zeker een maatje om wekelijks/maandelijks je obsessie voor winkelstraten mee op te vullen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:03 schreef SHE het volgende:
maar je bent dus niet gay ofzo?
Haha ik moest hier nog om lachen ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Had je graag gewild he. Je zoekt zeker een maatje om wekelijks/maandelijks je obsessie voor winkelstraten mee op te vullen.
Nou nee, ik heb een hekel aan winkelen en winkelstraten in het algemeenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Had je graag gewild he. Je zoekt zeker een maatje om wekelijks/maandelijks je obsessie voor winkelstraten mee op te vullen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Had je van tafel moeten rolen met iemand anders.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja, maar die had een andere groep tafels die ze bediende
Het is hier geen Amerika.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zou allang de baas erbij gehaald hebben en eisen dat ze ontslagen moet worden![]()
Nee dat nog net niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:12 schreef MatiCe het volgende:
Ze kauwde zeker ook nog zwaar ordinair op een stuk kauwgum van 3 bij 3..
Volgens mij was het een sjiek lekker wijf, en ben jij gewoon teleurgesteld dat ze niet wilde neuken, en probeer je d'r nu op Fok af te zeiken!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee dat nog net niet.
Ze droeg wel van die ordinaire oorbellen, waar de gemiddelde auto nog kleine inchers (velgen) bij had.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:16 schreef Devlinsect het volgende:
Naam en plaats van het restaurant?
Zalmcarpachoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:21 schreef Cosworth het volgende:
Smaakte de Carpacho?
Je bent een belg. Opgelost. Slotje.quote:
1. Kan ie op mijn lijst van onbeleefde serveerdersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
1: Wat moet je ermee
2: Ik mag geen adresgegevens verspreiden
Aftikken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:24 schreef YuckFou het volgende:
Eigenlijk heb je wel een punt TS, je kan een vorstelijk bedrag af tikken als je ergens lekker hebt zitten tafelen, maar het overgrote deel van de restaurateurs laat de bediening over aan een paar onderbetaalde studenten of uitzendburokelners die er echt geen moer van kunnen...
Echt leuk, tik je 200 euro af, word je bediend door een oetlul zonder kennis en manieren...![]()
1. Het was een serveerster. Je hebt er dus niks aan voor je lijst van serveerders.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:24 schreef Devlinsect het volgende:
1. Kan ie op mijn lijst van onbeleefde serveerders
2. Vroeg alleen om een naam en woonplaats. Niet het adres.
Preciesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:24 schreef YuckFou het volgende:
Eigenlijk heb je wel een punt TS, je kan een vorstelijk bedrag af tikken als je ergens lekker hebt zitten tafelen, maar het overgrote deel van de restaurateurs laat de bediening over aan een paar onderbetaalde studenten of uitzendburokelners die er echt geen moer van kunnen...
Echt leuk, tik je 200 euro af, word je bediend door een oetlul zonder kennis en manieren...![]()
Stand-in? Een flufgirl?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Precies![]()
Als je ergens je hardverdiende geld achterlaat, verdien ik persoonlijk wel een beetje service. Nu snap ik dat dat meiske ook maar een stand-in of whatever was, maar als je je job niet leuk vind, kies dan wat anders.
Wat denk je zelf ? Dat ik haar ging spekken omdat ze onbeschoft was ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:30 schreef Adfundum het volgende:
Hoeveel fooi hebbben jullie gegeven?
Je had haar fooi moeten geven. Om haar bek de volgende keer te houden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ? Dat ik haar ging spekken omdat ze onbeschoft was ?
Normaal altijd fooi, dit keer mooi niet.
Een echte kelner is ook niet altijd alles... Soms hooghartig snobistisch, en bijna altijd met een air van: "Eigenlijk ben jij ons godenvoedsel niet waard"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:24 schreef YuckFou het volgende:
een paar onderbetaalde studenten of uitzendburokelners die er echt geen moer van kunnen...
we-gaan-op-de-scheer-even-iedereen-over-dezelfde-kam-tour ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:33 schreef Evil_Jur het volgende:
vrek... TS limbo?
Ja sorry hoor, maar als mede Limbo erger ik me toch aan dat soort stomme taalverwarringen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
we-gaan-op-de-scheer-even-iedereen-over-dezelfde-kam-tour ?
Eh ja dat laatste lijkt me wel, heb je er al een keer wat van gezegd? of je vriendin?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Een echte kelner is ook niet altijd alles... Soms hooghartig snobistisch, en bijna altijd met een air van: "Eigenlijk ben jij ons godenvoedsel niet waard"
Bij een italiaan waar ik wel eens kom (omdat ze zulke gruwelijk lekkere lasagna hebben!) werkt een klein gluiperig maar erg authentiek italiaantje die niet van m'n vriendin af kan blijven. Dan kan ie nog zo authentiek en vakkundig zijn, en ons als vaste klanten zien omdat we 3 a 4 keer per jaar een hapje bij m komen eten, maar hij blijft wel van de signora af...
![]()
Oh ik dacht dat je me een vrek noemdequote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:37 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar als mede Limbo erger ik me toch aan dat soort stomme taalverwarringen.
Lees topic ff doorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:40 schreef Yozzz het volgende:
Ga je naar een restaurant, je wenst verwend te worden, krijg je zo´n Miep. Heb je nog fooi gegeven?
En jij ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:40 schreef Evil_Jur het volgende:
Welk restaurant was het trouwens?
Geen fooi! Terecht!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Lees topic ff door![]()
[..]
En jij ook![]()
Het is niet in Roermondquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Geef gewoon de naam, als het in roermond is ken ik het.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:56 schreef Afwazig het volgende:
[..]
* Afwazig wacht op lemming "Gister aantal onbeschofte mensen in het restaurant"
He jammer dichtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:00 schreef Skv het volgende:
Aantal onbeschofte mensen in het restaurant.
Slechte lemmingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:00 schreef Skv het volgende:
Aantal onbeschofte mensen in het restaurant.
Alsof er goeie lemmings zijn.quote:
the horrorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee dat nog net niet.
Ze droeg wel van die ordinaire oorbellen, waar de gemiddelde auto nog kleine inchers (velgen) bij had.
Zo, hé!quote:
Jij hebt meer aantal posts per dag!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Zo, hé!
Die post 4 omhoog is precies mijn 17.000e
Toeval.
Aantal posts: 17009 (gemiddeld 19 per dag)
Jouw moeder is yvonne!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:03 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jij hebt meer aantal posts per dag!
Dus ben jij er aan je haren, met pony (paardquote:
Afdokken. Anders afwassen of hard wegrennen.quote:
Brechtje post eens een tietenfoto van jezelf.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:05 schreef Brechtje het volgende:
Nu is het topic tenminste boeiend.
Heeft ze nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Brechtje post eens een tietenfoto van jezelf.
Dat kusje voegt mijns inziens nogal veel toequote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nee voegt ook niks toe, maar dacht zeg het maar.
Kusje -Sandje-
Wat verwacht je van SHE? Een she-male?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Geef gewoon de naam, als het in roermond of omstreken is ken ik het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |