quote:
jij help me wel hèquote:
Egwelquote:
Wie moet dan de afwas doen vanavondquote:zullen we een ban aanvragen voor golfer![]()
Lijkt mij leuk. Zou mijn eerste ban ever worden.quote:
golfer natuurlijk, hij is onze slaafquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwel
[..]
Wie moet dan de afwas doen vanavond
Alweer iemand die het verschil tussen Alzheimer en Korzakov niet kent.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:14 schreef laffer het volgende:
en het leuke is, hij heeft alzheimeren kunnen we hem gewoon 20X de plee laten schrobben zonder datiie het zelf doorheeft
![]()
Hadden we het over jou danquote:
ik zie jouw notes groeienquote:
Ja, hallo? Niet van die dure woorden gebruiken. Dat kan dit ouwetje niet meer bevatten.quote:
ik heb het voor je opgezocht vaderquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hallo? Niet van die dure woorden gebruiken. Dat kan dit ouwetje niet meer bevatten.
Gezagquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:38 schreef laffer het volgende:
in·sub·or·di·na·tie (de ~ (v.), ~s)
1 verzet tegen het gezag waaraan men door zijn functie ondergeschikt is => tuchteloosheid
daar hebben sommige rakkers op het forum toch steeds over: modereters hebben macht enzo..quote:
Ligt er maar aan wat er groeitquote:
Het buikje? De hangtieten? De dikke kont? De vetrol boven de venusheuvel?quote:
Het EQ van de man zou wel leuk zijn of anders iets wat in de buurt komt van de G-Spotquote:
Dan moet je als man wel een hele kromme... hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:36 schreef Morwen het volgende:
.... anders iets wat in de buurt komt van de G-Spot![]()
Gaan we golden oldies draaien. Doe ik even mee hoorquote:
Bluezzzzzzzzz, meid, Christine Le Duc is vast nog wel openquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je als man wel een hele kromme... hebben.![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:40 schreef laffer het volgende:
ff iets tusendoor, m`n poepie komt vrijdag weer voor het weekend![]()
*blij is*![]()
ik ben en blijf een watje, en dat weet jequote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Lief zoals je dat schrijft, oud watje.
Ik sta net m'n pabootjes uit te kokenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
Bluezzzzzzzzz, meid, Christine Le Duc is vast nog wel open![]()
Schepje Soda erbij voor een perfect resultaatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik sta net m'n pabootjes uit te koken![]()
Sodabadje tegen vermoeide voeten is prima, maar niet om het speelgoed van mijn vrouw uit te wassen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
Schepje Soda erbij voor een perfect resultaat![]()
"Zal het werken Bang"quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:04 schreef Bluezz het volgende:
Hè dat bijt zo uit, is je zweepje ineens crème
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |