Hoest met mams?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
17 jaar is een mooie leeftijd voor een poezebeestje, dan heeft ze het zeker goed bij je gehad.![]()
Maar afscheid nemen blijft altjd moeilijk.
De film was heel erg bloederig![]()
Dat zijn ook eigenlijk niet de films waar ik van hou hoor, ik hou meer van goede actiefilms, zoals Die Hard, of Triple X.
Maar je blijft er wel bij wakker![]()
Hehehehe ik moest haar wakker schudden, zo diep lag ze te slapen.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hehehehe ik moest haar wakker schudden, zo diep lag ze te slapen.
"Mam, wordt eens wakker........
Mahaaa wordt eens wakker"
"Huh, goedemorgen, goedemiddag, goedenavond, alles goed?"
"Ff kijken of je niet scheel kijkt"
"Ja hoor, de kat heet Felix"
"Is goed, slaap lekker"
![]()
Gaat primaquote:
Opstaan is levenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat prima![]()
Nou zit ik te twijfelen of ik haar nu om zeven uur, of om half acht nog een keer wakker ga maken.
Ik denk maar om half acht, want ik weet zeker dat ze er dan gelijk uit komt, dat is haar tijd.
Dat heb je goed gezien!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Opstaan is levenEn dan kan jij lekker
![]()
*pakt knuppelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien!![]()
Maar ik ben nu weer aardig wakker door de koffie![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:02 schreef mazaru het volgende:
Heee waar komt die eerste smilie nou vandaan?!!!![]()
Komt dat door dat *?
Slaap lekker Morwenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar ik ben er wel vandoor![]()
![]()
* it_was_me schrijft zich in!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:59 schreef Bruce117 het volgende:
Heeft iedereen zich al ingeschreven voor het uitje met de rondvaartboot over de rijn ?
Hebben ze op zo'n roeiboot electrisch voor m'n car ? Anders gaat ik niet meequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog
[afbeelding]
Die generatie van vlak voor, tijdens en vlak na de oorlog, is echt een generatie van doorzetters.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:07 schreef it_was_me het volgende:
Heej Mazuru en Supermom.
Ik heb dus ook deze week mijn lol op gekunt met mijn moeder. Ze was gevallen omdat ze dacht dat ze de laatste tree al had gehad. Ze wordt over 2 maanden 79 en woont alleen in een huis met 3 verdiepingen. En ze vindt het altijd onzin als wij zeggen dat een bezoekje aan de dokter geen kwaad kan. Ik belde haar dus dinsdag morgen op om te zeggen dat we 's avonds wilden komen. Ze klinkt niet zoals het moet en ik vraag wat er is. : Nee niets hoor (redelijk standaard) Komen we 's avonds loopt ze moeilijk. Ik vraag wat er is zegt ze dat ze dus gevallen is en dat ze er 's morgens niets van had gezegd omdat ze wist dat we die avond toch wilde komen.![]()
Maar goed het is een blauwe plek en een gekneusde rib. En nee ze wilde niet naar de dokter en de volgende dag zat ze alweer op de fiets.
Dat zeg ik: "eigenwijs", doe maar gewoon dan doe je gek genoeg en niet aanstellen gewoon door gaan mentaliteitquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:07 schreef it_was_me het volgende:
Heej Mazuru en Supermom.
Ik heb dus ook deze week mijn lol op gekunt met mijn moeder. Ze was gevallen omdat ze dacht dat ze de laatste tree al had gehad. Ze wordt over 2 maanden 79 en woont alleen in een huis met 3 verdiepingen. En ze vindt het altijd onzin als wij zeggen dat een bezoekje aan de dokter geen kwaad kan. Ik belde haar dus dinsdag morgen op om te zeggen dat we 's avonds wilden komen. Ze klinkt niet zoals het moet en ik vraag wat er is. : Nee niets hoor (redelijk standaard) Komen we 's avonds loopt ze moeilijk. Ik vraag wat er is zegt ze dat ze dus gevallen is en dat ze er 's morgens niets van had gezegd omdat ze wist dat we die avond toch wilde komen.![]()
Maar goed het is een blauwe plek en een gekneusde rib. En nee ze wilde niet naar de dokter en de volgende dag zat ze alweer op de fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |