Yepquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar ken ook situaties waar het niet zo vanzelfsprekend is hoor
Jammer genoeg.........
Ja, dat is zeker jammer, en een groot gemis.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar ken ook situaties waar het niet zo vanzelfsprekend is hoor
Jammer genoeg.........
Dank je wel SuperMOM, het gaat wel lukken hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:46 schreef SuperMOM het volgende:
Ik moet je alleen laten mazarumaar gelukkig is daar Morwen die je door de nacht helpt
Je kan het, je red het en alles komt goed! Ik spreek je snel hopelijk, dikke kusssssssssss
![]()
Slaap lekker supermamsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:46 schreef SuperMOM het volgende:
Ik moet je alleen laten mazarumaar gelukkig is daar Morwen die je door de nacht helpt
Je kan het, je red het en alles komt goed! Ik spreek je snel hopelijk, dikke kusssssssssss
![]()
Slaap lekker, Soepermomquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:46 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, Soepermom![]()
En mazaru, come to me![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga nog even een filmpje kijken.
Mijn ogen staan op het moment scheel van mijn monitor
En ik ben echt niet gevallen hoor![]()
Dat denk ik ook wel jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:04 schreef mazaru het volgende:
Land of the dead!
http://www.imdb.com/title/tt0418819/
Volgens mij blijf je daar wel wakker bij
Zegt me niks, maar op dit uur de perfecte filmquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:04 schreef mazaru het volgende:
Land of the dead!
http://www.imdb.com/title/tt0418819/
Volgens mij blijf je daar wel wakker bij
Mijn kattedinnetje is naar de eeuwige jachtveldenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:16 schreef Snaptnix het volgende:
En toen was t weer stil in de bejaardensoos![]()
Hoeft in ieder geval niet langer meer te lijden, maar verderquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn kattedinnetje is naar de eeuwige jachtveldenEn ik heb er een goed gevoel over
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn kattedinnetje is naar de eeuwige jachtveldenEn ik heb er een goed gevoel over
![]()
Thanx, newsmanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:32 schreef newsman het volgende:
Jammer Morwen, hoop dat je veel plezier aan je kat beleeft hebt en dat zal blijven herrinneren
groet Newsie![]()
quote:
Wassup, snappie?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga maar slapen een eind breien aan deze klote nachtTrusten alvast allemaal
![]()
![]()
Een zwaar klote gevoel nu... moe van het altijd moeten vechten en bewijzen. Boos op sommige dingen en ach... naja lamaar.. waait wel weer over.quote:
Heh, meisquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een zwaar klote gevoel nu... moe van het altijd moeten vechten en bewijzen. Boos op sommige dingen en ach... naja lamaar.. waait wel weer over.![]()
Ze is in November 17 gewordenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:02 schreef mazaru het volgende:
Kop op Snaptnix, lekker gaan slapen, en laat de zorgen maar voor morgen.
Sterkte.
Morwen, wat erg dat je kattedinnetje kwijt bent.
Ik hoop dat jullie het leuk samen hebben gehad.
Hoe oud is ze geworden?
17 jaar is een mooie leeftijd voor een poezebeestje, dan heeft ze het zeker goed bij je gehad.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze is in November 17 gewordenWe hebben het zeker leuk gehad, zij was of eigenlijk is mijn maatje. Vanaf dat ik haar ophaalde tot haar dood
![]()
Thanx![]()
Hoe was/is je film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |